چهارشنبه, ۲ خرداد(۳) ۱۴۰۳ / Wed, 22 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

کسب درآمد دلاری با فروش عکس در شاتر استوک

کسب درآمد دلاری با فروش عکس در شاتر استوک

فروش عکس یکی از ده ها راهی است که برای درآمد دلاری در ایران می توانید روی آن ها حساب کنید. هر چند که چالش های زیادی به دلیل محدودیت های ناشی از تحریم ها پیش روی شما قرار دارند؛ اما با توجه به اینکه نتیجه تلاش های شما دستمزد دلاری است، به نظر می رسد که زحمات شما بدون عایدی باقی نمی ماند. به عنوان مثال اگر بتوانید 200 دلار با فروش عکس در شاتر استوک در ماه درآمد کسب کنید، رقم قابل توجهی به حساب می آید. در این مطلب قصد داریم به بررسی نحوه کسب درآمد دلاری با فروش عکس در شاتر استوک بپردازیم. دعوت می کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

شاتر استوک چیست؟

Shutterstock یک سرویس متن باز است که در قالب بازار دو سویه فعالیت خود را از سال 2003 آغاز کرده است. به عبارت دیگر تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محتوا در قالب این سرویس به یکدیگر متصل می شوند. مهم ترین کاربرد این سایت برای تولیدکنندگان محتوا رعایت حق کپی رایت است. شما با بارگذاری یک تصویر، فیلم یا هر محتوای چندرسانه ای دیگر در این سایت، صاحب حق انتشار آن می شوید. بر این اساس جای نگرانی از بابت استفاده غیرمجاز از محتوای آپلود شده در این سایت وجود ندارد.

شاتر استوک سرویس جامعی برای تمام تولیدکنندگان محتواست؛ اما بیشتر به عنوان بستری برای دانلود تصاویر در موضوعات مختلف شناخته می شود. بیش از 1 میلیون کاربر فعال در این سایت حضور دارند. تعداد تصاویر یکتای موجود در این سایت از مرز 35 میلیون قطعه عبور کرده و روزانه نیز ده ها هزار تصویر جدید به کتابخانه آن اضافه می شوند. تاکنون بیش از 1 میلیارد بار تصاویر این سایت دانلود شده اند که عدد قابل توجهی به شمار می رود.

شاتر استوک چگونه کار می کند؟

شاتر استوک به طور مستقیم در فرآیند تولید تصاویر نقش آفرینی نمی کند. بلکه قوانین و چارچوب مشخصی را برای تسهیل رابطه بین تولیدکننده و مصرف کننده محتوا وضع کرده است. مدل کسب وکار این سایت نیز دریافت کارمزد از محل فروش محتوا است. شما به عنوان عکاس، تصاویر خود را با حق کپی رایت در این سایت آپلود می کنید. سپس این تصاویر در معرض دید کاربران سایت شاتر استوک قرار می گیرند. هر کاربر برای دانلود تصاویر مد نظر خود باید هزینه ای را بپردازد. بخشی از هزینه پرداخت شده به عنوان دستمزد به شما تعلق می گیرد.

البته دو مدل اصلی برای فروش محتوا در سایت شاتر استوک وجود دارد. مدل نخست که بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد، خرید اشتراک ماهانه یا سالانه است. در این حالت کاربران به ازای پرداخت مبلغ مشخصی می توانند تعداد خاصی تصویر دانلود کنند. به عنوان مثال در پلن اشتراک ماهانه شاتر استوک امکان دانلود 750 تصویر برای هر کاربر فراهم می شود. مدل دیگر خرید تصاویر در قالب بسته هایی با تعداد مشخص است. مثلا شما مایل به دانلود 10 تصویر خاص هستید. در این حالت به جای خرید اشتراک، صرفا بسته مد نظر را تهیه می کنید. هزینه خرید هر تصویر در مدل دوم نسبت به تهیه اشتراک به مراتب بالاتر است.

راهنمای درآمد دلاری با فروش عکس در شاتر استوک

برای فعالیت به عنوان تولیدکننده محتوا در سایت شاتر استوک نیاز به ایجاد حساب کاربری در این سایت دارید. متاسفانه ایران در فهرست کشورهایی قرار دارد که از سوی Shutterstock تحریم شده اند. به همین دلیل برای استفاده از این سایت نیاز به فیلترشکن خواهید داشت. پس از ثبت نام، می توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

تصاویری که در سایت بارگذاری می کنید باید رزولوشن بالاتر از 4 مگاپیکسل داشته باشند. این امکان وجود دارد که تصاویر را با فرمت های مختلفی آپلود کنید؛ اما در نظر داشته باشید که عکس های با فرمت JPG و JPEG از محبوبیت به مراتب بالاتر برخوردار هستند.

در زمان بارگذاری تصاویر باید دسته بندی و کلمه کلیدی مناسب با توجه به محتوا برای آن ها انتخاب کنید. دقت داشته باشید که تصاویر با توجه به نتایج جستجوی کلمات کلیدی کاربران به آن ها نمایش داده می شوند. بنابراین لازم است که حتما در انتخاب عناوین برای آن ها دقت کنید. موضوعات پرطرفدار همواره از سوی سایت شاتر استوک اطلاع رسانی می شوند. پیشنهاد می کنیم برای افزایش شانس درآمدزایی به سراغ سوژه های مورد علاقه کاربران بروید.

پس از بارگذاری هر تصویر چیزی در حدود 2 تا 3 روز زمان می برد که یونیک بودن تصاویر از سوی شاتر استوک تایید شود. به این ترتیب تصاویر در دسترس عموم قرار می گیرند. به ازای هر دانلود سهمی از مبالغ پرداختی به شما تعلق می گیرد.

درآمد پلکانی فروش عکس در شاتر استوک

شاتر استوک ماهانه یکبار فرآیند محاسبه دستمزد هر تولیدکننده محتوا را انجام می دهد. گزارش مربوط به دستمزد هر تولیدکننده محتوا نیز از طریق ایمیل به اطلاع او می رسد. نکته مهم این است که برای هر نفر با توجه به سابقه فعالیت، حداقل دستمزد خاصی از سوی شاتر استوک برای پرداخت در نظر گرفته می شود. به این معنی که تنها زمانی تسویه حساب با شما صورت می گیرد که درآمد شما از حداقل مقدار تعیین شده فراتر رود. در غیر این صورت موجودی در حساب شما باقی می ماند تا به حد نصاب برسد.

درآمد شما از محل فروش عکس در شاتر استوک ثابت نیست. بلکه این سایت به منظور تشویق تولیدکنندگان محتوا، آن ها را در سطوح مختلفی دسته بندی می کند. در ابتدای فعالیت و زمانی که تعداد تصاویری کمی در این سایت بارگذاری می کنید، دستمزد شما به ازای هربار دانلود تصاویر کم است؛ اما به مرور زمان دستمزدهای پرداختی به صورت پلکانی افزایش پیدا می کند. به این ترتیب می توانید با فعالیت مداوم و مستمر در این سایت امید به کسب درآمد های بالاتر از 500 دلار در ماه از طریق فروش عکس داشته باشید.

بهترین راه نقد کردن درآمد فروش عکس در شاتر استوک

شاتر استوک دستمزدهای تولیدکنندگان محتوا را ماهانه یکبار از طریق سرویس هایی مانند پی پال تسویه می کند. شما به عنوان یک کاربر ایرانی برای نقد کردن درآمد ارزی خود از این سایت نمی توانید به صورت مستقیم اقدام کنید. اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. با استفاده از خدمات نقد کردن درآمد ارزی تهرانیکس می توانید در هر زمان که مایل بودید، به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن درآمد ارزی خود از سایت شاتر استوک را دریافت کنید. فقط کافیست که یک حساب کاربری در سایت تهرانیکس ایجاد کنید و از درآمد دلاری خود با فروش عکس در سایت شاتر استوک نهایت لذت را ببرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vuK9WJNn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه