سه شنبه, ۱ خرداد(۳) ۱۴۰۳ / Tue, 21 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر قصد خرید و استفاده از فنس چمنی در دکوراسیون داخلی و فضای بیرون را دارید، می توانید به سراغ بخش های مختلف یک ساختمان تجاری، اداری و مسکونی بروید و شروع به برنامه ریزی کنید. البته بیشترین استفاده از فنس چمنی ، در محیط بیرون و اطراف ساختمان و دیوار ها می باشد . این محصول کاملا uv دار بوده و در برابر نور آفتاب مقاومت خود را نشان میدهد.

معرفی فنس چمنی تولیدی شیراز چمن

ساختار یا بهتر است بگوییم پایه ی اساسی این فنس مفتول های سیمی یا فولادی یا توری های حصاری هستند.

این توری یا مفتول ها به کمک چمن مصنوعی مورد تزیین قرار می گیرند و به ما فنس چمنی ارائه می دهد.

بهتر است در انتخاب و خرید فنس چمنی دقت لازم را لحاظ کنید که جنس آن از نوع گالوانیزه باشد.

گالوانیزه معمولا ضدآب است، یا در برابر آب و رطوبت دچار زنگ زدن، رطوبت زدگی یا آب خوردگی و در نهایت پوسیدگی نمی شود.

در مورد چمن مصنوعی هم که برای تزیین و پوشش فنس استفاده می شود؛ دقت داشته باشید.چمن ها انواع مرغوب و نامرغوب دارند. که بهتر است از نوع پلی اتیلن، پلی پروپیلن باشد.اینگونه آب از درز مناسب خارج می شود و موجب انباشت آب و زنگ زدن توری سیمی هم نخواهد شد.

فنس چمنی تولیدی شیراز چمن ، به دلیل استفاده از uv ، در برابر نور آفتاب مقاوم بوده و تا سه سال گارانتی عدم رنگ پریدگی و پوسیدگی را دارا است .

مزایای استفاده از فنس چمنی

استفاده از فنس چمنی در محیط اطراف دارای مزایای زیادی است.. مزایای استفاده از فنس چمنی در اطرافمان عبارت اند از:

  • مقاوم در برابر انواع شرایط اقلیمی سرد، خشک و معتدل
  • مقاوم در برابر سرما و گرما (انقباض و انبساط)
  • دارای تنوع رنگی
  • دوام و ماندگاری بالا
  • به صرفه اقتصادی
  • بدون نیاز به آبیاری و نگهداری و مراقبت همیشگی
  • استفاده به عنوان دیوار پوش و پوشش دیوار های با ظاهر نامناسب

کاربرد های فنس چمنی

فنس های چمنی را میتوان در مناطق مختلفی استفاده کرد . این محصول ویژگی استفاده در 4 اقلیم آب و هوایی کشور ایران را دارد. در ادامه به برخی از کاربر های فنس چمنی اشاره شده است :

استفاده از فنس چمنی در باغ و ویلا

باغ و ویلا دو مورد آشکار از محیط های تفریحی هستند که کاربران زیادی آخر هفته را برای تفریح و دورهمی انتخاب می کنند.

برای لذت بردن در کنار هم می توانیم اطراف باغ یا باغچه موجود در این مکان ها را به کمک فنس چمنی از محیط اطراف جدا کنیم. این موضوع برای مراقبت از کودکان، برای پیشگیری از ورود افراد متفرقه و غریبه حائز اهمیت است.

معرفی فنس چمنی تولیدی شیراز چمن

در ضمن مدیریت بهتری را به صاحب باغ یا ویلا می دهد. از همه مهمتر دیگر نیازی هم به آبیاری ندارد و نگرانی از این بابت نخواهید داشت. میتوان از فنس چمنی به عنوان حصار روی دیوار اطراف باغ و ویلا استفاده کرد . دیگر مورد استفاده ، به عنوان دیوار باغ هایی بوده که مجوز دیوار کشی را ندارند. از فنس چمنی میتوان به عنوان محدود کننده دید اطراف استخر نیز استفاده کرد.

استفاده از فنس چمنی برای تراس و بالکن

در برخی از مواقع برای سر زنده کردن محیط زندگی آپارتمان نشینی بد نیست که به فکر یک تنوع در بالکن یا تراس باشید

فنس چمنی برای این دو مکان ایده جالبی است تا کودکان بتوانند یک محیط دنج برای بازی داشته باشند یا شب های تابستان یا حتی زمستانی بعد از یک روز کاری سخت یک دور همی ناب را تدارک ببینید. میتوان از فنس چمنی جهت پوشیده کردن محیط قابل دید تراس و بالکن استفاده کرد . معمولا روی نرده های بالکن ، میتوان از فنس چمنی ارتفاع یک متری جهت کاهش دید استفاده کرد .

چمن مصنوعی

به دلیل سبز بودن دوطرفه این فنس های چمنی ، از دید بینده یک محیط سبز را به خود نسبت داده و محیط بالکن را هم برای خانه دار و هم برای بیننده و رهگذر جذاب خواهد کرد . فنس های چمنی را میتوان در کنار چمن مصنوعی در بالکن و تراس استفاده کرد و یک ترکیب سبز و جذاب را در خانه ایجاد کرد .

استفاده از فنس چمنی به عنوان جداکننده و پارتیشن

همانطور که گفته شد ، فنس های چمنی به دلیل دوطرفه سبز بودن خود ، یک منظره جذاب را برای دو طرف محیط ایجاد کرده اند. از این مزیت میتوان برای کافه رستوران ها ، کافی شاپ ها و مراکزی که نیاز به جداسازی محیط و پارتیشن دارند استفاده کرد . در اینگونه محیط ها ، بیننده احساس آرامش و امنیت بیشتری را با دیدن فنس های چمنی خواهد داشت . ترکیب فنس چمنی و دیوار پوش هایی سبز مانند دیوار سبز مصنوعی ، یک محیط شاد و دلشین را ایجاد خواهد کرد .

دیوار سبز مصنوعی

نحوه نصب فنس چمنی

برای نصب فنس چمنی به وسایل زیر احتیاج داریم

  • پایه فنس
  • مفتول

قبل از هر چیز بهتر است برای نصب از تیم متخصص استفاده کنید تا یک نصب مقاوم و با دوام داشته باشید. ابتدا پایه های فنس را با اندازه های تعیین شده یک متری در مکان موردنظر به صورت محکم نصب می کنید.سپس می توانید فنس چمنی را از طریق مفتول به پایه های مربوطه متصل کنید.

فنس های چمنی قابل کشیدن بوده و میتوان با پیچ و دریل به دیوار نصب کرده و یا با سیم های آلموتور به پایه های نگهدارنده وصل کرد .

خرید فنس چمنی در شیراز چمن

فنس چمنی تولید شده در شیراز چمن ، در ارتفاع های مختلف 1 متری ، 1.5 متری و 2 متری و در طول هر رول 10 متر تولید و به فروش میرسد . شیراز چمن ، تولید کننده چمن های مصنوعی و فنس چمنی ، آماده همکاری با دکوراسیون کار های سراسر کشور بوده و این محصول را به قیمت عمده و مناسب پخش خواهد کرد . جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان شیراز چمن به شماره های 09332339070 و 07136712924 درارتباط باشید .

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0wAG6H7R
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه