جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

کیفیت لوله و اتصالات و سیستم لوله کشی در استحکام آن نقش مهمی دارد و خرید محصولات با کیفیت در دوام اتصالات لوله کشی تاثیر گذار است. در ادامه قصد داریم تا انواع لوله و اتصالات ساختمانی را بررسی و فروشگاه انواع لوله و اتصالات ساختمانی و فاضلابی در تهران یعنی گروه صنعتی ایلیاشیل را برای خرید بهترین و معتبر ترین مصالح و لوله و اتصالات ساختمانی معرفی نماییم.

فروشگاه لوله و اتصالات ایلیاشیل

فروش لوله و اتصالات ساختمانی

لوله و اتصالات ساختمان انواع گوناگونی دارند که در این جا به بررسی و معرفی اجمالی هر یک از آن ها می پردازیم و ویژگی و کاربرد هر یک از آن ها را بیان می کنیم.

  • لوله و اتصالات پی وی سی

لوله PVC که در ایران به لوله و اتصالات پلیکا نیز مشهور است معروف ترین و پر کاربرد ترین اجزای سیستم لوله کشی ساختمان می باشد. موارد مصرف و کاربرد این لوله در سیستم فاضلاب، شبکه های آب رسانی و پوشش سیم و کابل های برق و انتقال اسید ها و باز هاست. لوله پی وی سی که از جنس پلی وینیل کلراید است می تواند در انواع مختلفی تولید شوند چرا که ماهیت پی وی سی اینگونه است. لوله و اتصالات پی وی سی مزایای بسیار زیادی دارد از جمله وزن کم، استحکام زیاد، انعطاف پذیری بالا، قیمت مقرون به صرفه، مقاومت در برابر ساییدگی و ضربه و مقاوم در برابر حرارت و شعله. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روز لوله پی وی سی به وب سایت ایلیا شیل مراجعه نمایید.

  • لوله و اتصالات گالوانیزه

لوله گالوانیزه که اغلب در سیستم های آب رسانی و ساخت گلخانه ها و برق ساختمان کاربرد دارد می تواند از جنس آهن و یا فولاد باشد. برای جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی لوله، لایه نازک فلز را روی آن قرار می دهند تا مقاومت و استحکام بیشتری در برابر ضربه های فیزیکی و آسیب های محیطی داشته باشد. لوله و اتصالات گالوانیزه سایز های مختلفی در بازار دارد. هم چنین این لوله در دو نوع گالوانیزه فولادی و آهنی تولید می شود که گالوانیزه فولادی اغلب برای سیستم های تهویه اسن و سبک وزن تر از گالوانیزه آهنی می باشد. لوله گالوانیزه آهنی رنگ تیزه ای دارد و با توجه به نیاز و کاربرد های آن در مدل های سبک و سنگین تولید می شود. شما می توانید جهت خرید لوله و اتصالات گالوانیزه و اطلاع از قیمت آن به بخش فروش وب سایت ایلیا شیل مراجعه نمایید.

  • لوله و اتصالات 5 لایه

لوله 5 لایه لوله ای است که یک لایه ی آلومینیومی بین دو لایه PEX قرار می گیرد و لایه فلزی آن به دلیل ممانعت از ورود اکسیژن به آب، از زنگ زدگی جلوگیری می کند. هم چنین این لایه فلزی استحکام لوله را نیز افزایش می دهد. لوله و اتصالات 5 لایه برای آب گرم و سرد و عبور گاز کاربرد دارد و به دلیل آن که انعطاف پذیری خوبی دارد بهترین گزینه برای استفاده در لوله کشی ساختمان ها می باشد. این لوله نصب آسانی دارد و در برابر اکسیژن مقاوم است. هم چنین غیر قابل فرسایش می باشد و طول عمر زیادی دارد. شرکت ایلیا شیل بهترین برند های لوله 5 لایه را در اختیار دارد که برای اطلاع از آن ها می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید.

  • لوله و اتصالات پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن که از مواد پلی اتیلن ساخته می شود کاربرد های مختلفی در صنعت ساخت و ساز دارد. این لوله از نظر کیفیت درجات متفاوتی دارد که به دو شکل پلی اتیلن درجه دو و پلی اتیلن مرغوب در بازار موجود است. لوله های درجه دو کیفیت نا مرغوبی دارد و از مواد ضایعاتی ساخته شده است در انتقال کابل های برق و فیبر نوری استفاده می شود. لوله پلی اتیلن برای کاربرد های حساس باید دارای کیفیت مطلوب و ساخته شده از مواد مرغوب باشد تا دوام و استحکام زیادی داشته باشد و مواد ضایعاتی در تولید آن به کار نرفته باشد. از نظر ظاهری نیز این لوله ها دو نوع تک جداره و دو جداره دارند. لوله های تک جداره برا انتقال سیالات با فشار قوی استفاده می شود و لوله های دو جداره برای انتقال فاضلاب و سیالات با فشار کم.

  • لوله و اتصالات پوش فیت

لوله پوش فیت یکی از سیستم های نوین لوله کشی ساختمان و فاضلاب است که کارایی آن نسبت به سیستم لوله کشی های قدیمی بیشتر می باشد. لوله پوش فیت از طریق سوکت هایی که در آن وجود دارد به یکدیگر متصل می شوند و نیاز به هیچ جوشکاری و یا چسب ندارد. به همین علت نصب آن ها راحت است و هزینه ی اجرایی کمی دارد. این لوله دارای استحکام زیاد است و در برابر ضربه و تنش های فیزیکی و مکانیکی مقاوم است. هم چنین ایمنی حریق دارد و برای ساخت آن از فناوری های روز دنیا استفاده می شود. شرکت ایلیاشیل که فروش لوله و اتصالات ساختمانی را بر عهده دارد برترین برند های لوله پوش فیت را عرضه می کند و می توانید برای اطلاع از لیست آن ها به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید.

قیمت لوله و اتصالات

بسیاری از افراد بر این تصورند که قیمت لوله و اتصالات ساختمانی از جمله پی وی سی ثابت هستند اما باید بدانید که این محصولات به دلیل نوسانات بازار و تغییر قیمت مواد اولیه قیمت ثابتی ندارد و روزانه توسط بازار بورس نرخ آن ها تعیین می شوند. مواد اولیه، کارخانه سازنده و سایز و اندازه ی لوله تاثیر زیادی در قیمت نهایی آن دارد. اگ شما قصد خرید لوله و اتصالات نظیر لوله پلیکا، پوش فیت، گالوانیزه و ... را دارید و می خواهید از قیمت روز لوله پلیکا و سایر محصولات مطلع شوید شرکت ایلیا شیل به طور روزانه لیست قیمت لوله و اتصالات را در اختیارتان قرار می دهد که می توانید آن را در وب سایت ای شرکت و یا با تماس با مشاوران و کارشناسان فروش ایلیاشیل دریافت نمایید.

قیمت لوله و اتصالات

خرید عمده و جزیی لوله و اتصالات

سفارش غیر حضوری لوله و اتصالات جهت سهولت کار پیمانکاران و مصرف کنندگان صنعت ساخت و ساز این امکان را به آن ها می دهد تا به انواع متنوعی از این محصولات دسترسی داشته باشند. فروشگاه لوله و اتصالات ساختمانی ایلیاشیل با داشتن بهترین متخصصان و کارشناسان در این زمینه شما را یاری می کند تا برترین برند های لوله و اتصالات را در اختیار شما قرار دهند و هم چنین از قیمت روز لوله PVC، پوش فیت، گالوانیزه، پلی اتیلن، 5 لایه و سایر لوله و اتصالات شما را مطلع سازد. ضمن ان که گروه صنعتی ایلیا شیل در زمینه تاسیسات ساختمانی و مراحل آن از صفر تا صد شما را همراهی می کند و تامین کننده ی تمامی محصولات مورد نیاز شما خواهد بود و در سریع ترین زمان آن را در اختیارتان قرار خواهد داد. کافی است به وب سایت این شرکت مراجعه کنید و به راحتی هر آن چه که نیاز دارید را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aUQWeL3o
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه