پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

 تکنیک هایی برای افزایش ماندگاری ادکلن شما

چه کسی دوست ندارد تمام روز بوی خوبی داشته باشد؟ استفاده از ادکلن مورد علاقه تان مطمئنا می تواند منجر به افزایش اعتماد به نفس شود و همچنین شما را به دنیایی سرشار از آرامش و حس خوب می برد، اما ممکن است بارها متوجه شده باشید که هنوز نصف روز نشده، دیگر اثری از بوی خوش ادکلنی که استفاده کرده اید، نیست.

دلیل این عدم ماندگاری گاهی به استفاده نادرست از ادکلن و گاهی به نگهداری نامناسب ادکلن و یا ترکیبی از هر دو باز می گردد. با ما در این مطلب همراه باشید تا روش های افزایش ماندگاری ادکلن را با شما در میان بگذاریم.

رازهای افزایش ماندگاری ادکلن

روش اول: آخرین لحظه ادکلن بزنید

واقعا نمی توان بهترین زمان برای ادکلن زدن را مشخص کرد. در اکثر مواقع این مورد به ترجیح و سلیقه افراد بستگی دارد. در هر صورت یک روش رایج این است که در آخرین لحظه ای که می خواهید پایتان را از در خانه بیرون بگذارید، ادکلن بزنید.

به یاد داشته باشید: اگر در مدت زمان کوتاهی بعد از استفاده ادکلن با افراد ملاقات می کنید، آن ها فقط متوجه نت های ابتدایی و میانی آن می شوند. یا اگر این ملاقات مدتی بعد از استفاده از ادکلن شما است، آن ها بیشتر نت های میانی و نهایی ادکلن شما را احساس می کنند و اصلا نمی توانند نت های ابتدایی یا آغازین را متوجه شوند.

همچنین هوای گرم می تواند باعث شود تا ادکلن شما سریع تر از حد معمول از بین برود. یکی از ادکلن هایی ماندگاری بالایی به همراه بوی مطبوعی دارد عطر جوی دیور است که مناسب فصل گرماست.

توصیه مهم: برای افزایش ماندگاری ادکلن و حفظ نت های ابتدایی، قبل از این که از خانه خارج شوید، آن را روی کت یا روسری خود اسپری کنید.

روش دوم: بعد از حمام ادکلن بزنید

ادکلن به خوبی روی پوست آبرسانی شده می چسبد، از این رو بهتر است بعد از حمام سراغ ادکلن خود بروید. فقط به یاد داشته باشید اجازه دهید ابتدا پوست تان کاملا خشک شود و سپس ادکلن بزنید.

به یاد داشته باشید: اگر عادت دارید ادکلن تان را بعد از لباس پوشیدن استفاده کنید، ممکن است این روش و این ایده برای شما خیلی خوب جواب ندهد.

توصیه مهم: برای افزایش ماندگاری ادکلن، می توانید قبل از آن، کمی مرطوب کننده بدون عطر به کار ببرید. رطوبت می تواند پایه عالی برای ادکلن ایجاد کند و موجب می شود تا ذرات آن بهتر و بیشتر روی پوست بچسبند.

ادکلن پیشنهادی: عطر مونارش لاکچری دازلینگ

خرید ادکلن اصل

نه تنها این ادکلن بلکه تمامی ادکلن های این برند فرانسوی از نظر کیفیت و ماندگاری، مشهور و شناخته شده هستند. این ادکلن مناسب بانوان و آقایان است و رده گروه بویایی چوبی ادویه ای قرار می گیرد و طبع خنک و تلخی دارد.

روش سوم: ادکلن را اسپری کنید

بهتر است ادکلن را روی نواحی نبض دار بدن خود اسپری کنید: مچ دست ها، گردن، ناحیه دکلته، پشت گوش. این نواحی که حرارت بیشتری دارند می توانند رایحه ادکلن را بیشتر پخش کنند و به ماندگاری هر چه بیشتر آن کمک می نمایند.

به یاد داشته باشید: بین افشانه ادکلن و پوست، فاصله مناسب را حفظ کنید. اگر خیلی نزدیک به پوست اسپری کنید، ادکلن فقط در یک ناحیه متمرکز می شود و بنابراین خیلی آن رایحه خوشایند موردنظرتان پخش نمی شود. یکی از مهم ترین نکات در افزایش ماندگاری ادکلن، خرید از فروشگاه های معتبر است. خرید ادکلن اصل میتواند ماندگاری چند بربری برای شما ایجاد کند.

توصیه مهم: بهتر است ادکلن را در هوا اسپری کنید و سپس زیر ذرات آن قرار بگیرید. این امر موجب می شود تا رایحه ادکلن به طور یکنواخت در تمامی نواحی پخش شود، به این ترتیب در طول روز همچنان رایحه ای دلنشینی از شما استشمام می شود.

روش چهارم: ادکلن را روی پوست نمالید

از این که ادکلن را روی مچ دست هایتان بزنید و سپس آن ها را به هم بمالید، پرهیز کنید. به یاد داشته باشید: مالیدن می تواند مولکول های عطر را بشکند. هم چنین موجب می شود تا پوست سریع تر گرم شود. به این ترتیب نت های ابتدایی و میانی خیلی سریع تبخیر می شوند و رایحه ادکلن نیز تغییر می کند.

توصیه مهم:برای افزایش ماندگاری ادکلن باید آن را روی هر دو مچ دست خود اسپری کنید. این کار به عطر اجازه می دهد تا به خوبی روی پوست جای بگیرید. بعد از آن هم لازم نیست هیچ کار دیگری انجام دهید.

روش پنجم: به ماندگاری و انتشار ادکلن دقت داشته باشید

باید ادکلن خود را از نظر ماندگاری و مدت زمان انتشار بررسی کنید.

"ماندگاری" به این که چقدر رایحه ادکلن روی پوست تان باقی می ماند باز می گردد. "انتشار" نیز با این که از چه فاصله ای رایحه ادکلن شما استشمام و احساس می شود، ارتباط دارد. ماندگاری و انتشار نیز به ترکیبات ادکلن بستگی دارند. توصیه مهم: این که ادکلن شما رایحه و عطر قوی و تندی داشته باشد به سلیقه شخصی شما باز می گردد. اگر نمی خواهید خیلی دیگران تحت تاثیر ادکلن شما قرار بگیرند، بهتر است اولین باری که آن را روی پوست اسپری کردید، ببینید که چگونه احساس می شود.

ادکلن پیشنهادی: ادو پرفیوم الکساندریا تو زرجوف

ماندگاری، ترکیبات جذاب و پخش بوی بسیار خوب این ادکلن ایتالیایی، دلایل اصلی محوبیت فوق العاده بالای آن در سراسر دنیا محسوب می شود. این ادکلن مناسب خانم و آقایان است و در گروه بویایی شرقی چوبی قرار می گیرد و طبع گرمی دارد.

روش ششم: هر چه کمتر، بهتر

برای افزایش ماندگاری ادکلن، ابتدا باید عملکرد آن را درک و آزمایش کنید. ابتدا یک یا دو اسپری از ادکلن را بزنید و سپس واکنش اطرافیان را خوب بسنجید. به یاد داشته باشید: گاهی اوقات هر چه بیشتر از یک ادکلن استفاده کنید، ماندگاری آن بیشتر کاهش می یابد. هم چنین این موضوع را از یاد نبرید که شما ممکن است به ادکلن خود به قدری عادت کرده باشید که احساس کنید خیلی زود از بین می رود.

توصیه مهم: نت های ادکلن خود را بشناسید. برخی از نت ها ملایم تر بوده و می توانند مجددا استفاده شوند. اما برخی از نت ها، مانند آمبر، قوی تر هستند و به ندرت پیش می آید که به تمدید نیاز داشته باشند.

روش هفتم: ادکلن زدن روی موها را فراموش نکنید

اگرچه این ترفند معمولا نادیده گرفته می شود، اما ادکلن زدن به موها یکی از روش های افزایش ماندگاری ادکلن است. به یاد داشته باشید: هیچ وقت مستقیما ادکلن را روی موهای خود اسپری نکنید. بهتر است ادکلن را روی برس یا شانه خود اسپری کنید و به آرامی آن را لابلای موهایتان حرکت دهید. و یا می توانید در هوا ادکلن را اسپری کنید و اجازه دهید مولکول های آن روی موهایتان بنشینند. هر کدام از این روش های را استفاده کنید، فرقی ندارد، در هر صورت موهای شما بدون این که آسیبی ببینند، رایحه ملایمی به خود می گیرند.

روش هشتم: ادکلن را در جای خنک و تاریک نگهداری کنید

برای افزایش ماندگاری ادکلن، باید آن را در یک مکان تاریک با دمای خنک ثابت نگهداری کنید و یا بعد از این که استفاده کردید، آن را به جعبه اصلی خود بازگردانید. به یاد داشته باشید: گرما، رطوبت و نور می تواند به سرعت کیفیت ادکلن را کاهش دهد و همچنین ممکن است در ترکیبات شیمیایی، عطر و رنگ آن تغییراتی ایجاد شود. توصیه مهم: از این که بطری ادکلن خود را در سرویس بهداشتی نگهداری کنید، پرهیز کنید، چرا که رطوبت می تواند عامل اصلی از بین رفتن کیفیت و ماندگاری ادکلن شما باشد. در ضمن خرید ادکلن اصل از مرجع کالای لوکس این امکان را به شما میدهد که با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید. 

روش نهم: عطر را با احتیاط حمل کنید

بهتر است ادکلن را در یک جای ثابت قرار دهید و هنگام استفاده درپوش آن را بردارید و اسپری کنید و سپس دوباره درپوش را روی بطری برگردانید. اصلا لازم نیست بطری ادکلن را تکان دهید. به یاد داشته باشید: زمانی که درب عطر باز بماند و یا آن را تکان دهید، ریسک ورود اکسیژن به داخل ادکلن را افزایش می دهید که می تواند موجب شکستن مولکول های عطر و تبخیر محتویات آن شود.

توصیه مهم: ادکلن های اورجینال با اسپری اتمایزر ساخته می شوند که ایمن ترین روش برای جلوگیری از ورود اکسیژن است. با این حال برای افزایش ماندگاری ادکلن، باید همیشه درپوش آن را بگذارید و مطمئن شوید که محکم بسته شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/b4BE8Cvh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه