پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

برنامه ریزی برای سفر به مقصد رؤیایی شما اغلب می تواند با هزینه های گزافی همراه باشد و تحقق آرزوهای سفر برای بسیاری از افراد دشوار باشد. بااین حال، لحظه آخر قصد دارد با ارائه تورهای اقساطی، این شرایط را تغییر دهد و فرصتی را برای مردم فراهم کند تا سفرهای خود را بدون فشار مالی انجام دهند. بسته های تور اقساطی لحظه آخر برای افراد همه را قادر می سازد تا سفرهای به یادماندنی خود را آغاز کنند. در این مقاله روش ها و شرایط خرید تورهای اقساطی را بیان می کنیم تا بدانید که چگونه می توانید رؤیاهای سفر خود را به واقعیت تبدیل کنید.

تور لحظه آخر

نحوه و شرایط خرید تور اقساطی

شرایط تورهای اقساطی ارائه شده توسط آژانس های عضو خانواده لحظه آخر بر اساس مقصد موردنظر و ارائه دهنده تور متفاوت است، اما می توانید در لحظه آخر تورهای اقساطی را با بهترین قیمت رزرو کنید. شرایط زیر برای تورهای داخلی و خارجی اعمال می شود:

  • 30% از کل هزینه تور به عنوان پرداخت نقدی الزامی است. مابقی مبلغ پس از کسر پیش پرداخت به صورت اقساط در بازه زمانی 4 تا ۱۰ماهه (بسته به نوع تور) پس از سفر از طریق چک پرداخت می شود.
  • چک ها باید به نام متقاضی تور یا یکی از بستگان درجه یک آنها صادر شود.
  • داشتن چک های معتبر (با کد 16 رقمی و بارکد) ضروری است.
  • تعداد اقساط می تواند از حداقل 4 ماه تا حداکثر 10 ماه متغیر باشد.
  • هزینه کمیسیون از 1% تا حداکثر 3.5% هزینه تور متغیر است.
  • توجه داشته باشید که باتوجه به نوسانات نرخ ارز در روزهای مختلف سال، توصیه می شود قبل از رزرو و خرید، قیمت نهایی تور را با ارائه دهنده تور تأیید کنید.

برای رزرو تور اقساطی لحظه آخر باید مراحل زیر را طی کنید:

  •  
    • انتخاب تور
    • رزرو آنلاین تور
    • تکمیل برگه رزرو تور و امضای قرارداد توسط مسافر
    • پرداخت 30% هزینه تور به صورت نقدی
    • ارائه چک های پس از تاریخ به تعداد اقساط تعیین شده
    • مدارک سفر مانند رونوشت شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت و....

تورهای اقساطی لحظه آخر

آیا امکان خرید تورهای اقساطی بدون پیش پرداخت وجود دارد؟

تورهای اقساطی داخلی و خارجی به مقاصد مختلف در لحظه آخر نمایش داده می شوند. برای اطلاع کامل از شرایط تورهای اقساطی لحظه آخر کافی است وارد صفحه جزئیات هر تور شوید و توضیحات را به طور کامل مطالعه کنید. شایان ذکر است که خرید اقساطی معمولاً برای تورهای بین المللی قابل اجرا است، زیرا قیمت آنها به طورکلی بالاتر از تورهای داخلی است. در بین تورهای بین المللی، گزینه های اقساطی برای مقاصد و تورهای محبوب طراحی شده، اما در شرایطی امکان خرید تور موردنظر بدون پیش پرداخت وجود دارد.

شرایط خرید تورهای اقساطی لحظه آخر

برای خرید تورهای اقساطی لحظه آخر ابتدا باید شرایط و مدارک موردنیاز ذکر شده در بالا را مطالعه کنید. پس از تکمیل مدارک لازم می توانید به دو روش حضوری یا تلفنی تور را به صورت اقساطی خریداری نمایید. برای روش حضوری پس از تکمیل مدارک به دفتر نمایندگی آژانس مورد نظر عضو لحظه آخر مراجعه کنید و با مشاوره با افراد مجرب نسبت به رزرواسیون اقدام نمایید. برای روش تلفنی می توانید با مجموعه تماس بگیرید تا تمامی درخواست های خود را با کارشناسان در میان بگذارید و پس از انجام پیش پرداخت مدارک موردنیاز را از طریق پست برای شرکت موردنظر ارسال نمایید.

 تور اقساطی را برای کدام مقاصد می توان خرید؟

 باتوجه به افزایش قیمت تورها، دیگر تورهای اقساطی لحظه آخر تنها به تورهای بین المللی محدود نمی شود. می توانید تورهای اقساطی لحظه آخر برای مقاصد داخلی را در میان فهرست تورهای موجود بیابید. تورهای پرطرفدار بین ایرانیان در کشورهای خارجی عبارتند از تور ترکیه، تور ارمنستان، تور گرجستان، تور تایلند و تور دبی. هر یک از این تورها دارای محدوده قیمت های مختلفی هستند و این شما هستید که تصمیم می گیرید از کدام آژانس خریداری کنید.

لحظه آخر راه حل مناسبی برای سفر به مقاصد مختلف در سراسر جهان

سخن پایانی

لحظه آخر راه حل مناسبی را برای افرادی که به دنبال سفر به مقاصد مختلف در سراسر جهان از طریق گزینه های تور اقساطی هستند، ارائه می دهد. با وجود تورهای اقساطی لحظه آخر و ارائه مدت زمان اقساط انعطاف پذیر، هدف ما کاهش محدودیت های مالی مرتبط با هزینه های سفر است. اگر به تورهای داخلی یا بین المللی علاقه مند باشید، شرایط جامع و مدارک موردنیاز ما شما را در فرآیند رزرو راهنمایی می کند. با انتخاب روش های حضوری یا تلفنی برای خرید تورهای اقساطی، آژانس های متخصص عضو خانواده لحظه آخر آماده کمک به شما در هر مرحله هستند. اجازه ندهید نگرانی های مالی شما را از سفرکردن باز دارد؛ لحظه آخر را انتخاب کنید و همین امروز سفر فراموش نشدنی خود را آغاز نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PqSXjDw6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه