چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

یکی از بهترین راه ها برای حفاظت الکتریکی از دستگاه های مهم برقی، استفاده از دستگاه یو پی اس است. یو پی اس دستگاهی است که می تواند علاوه بر حفاظت از سلامت و تضمین طول عمر دستگاه های الکتریکی، جریان برق مورد نیاز آن ها را نیز در مواقع ضروری فراهم کند. از همین جهت می توان دستگاه یو پی اس را دستگاهی بسیار مهم و گاه حیاتی دانست.

برای خرید چنین دستگاه مهمی، بدون شک باید به سراغ مرجعی مطمئن و معتبر رفت؛ از آنجایی که سلامت بسیاری از دستگاه های برقی گران قیمت ممکن است به یو پی اس بستگی داشته باشد، باید در زمان خرید آن، دقت و توجه کافی را به خرج داد و تنها به سراغ بهترین شرکت ها رفت.

در ادامه شرکت تجهیز آرمان که یکی از بهترین شرکت ها برای خرید یو پی اس است را به شما معرفی می کنیم و در ادامه کمی در مورد یو پی اس توضیح می دهیم.

بهترین شرکت برای خرید یو پی اس (UPS)

تجهیز آرمان؛ بهترین شرکت برای خرید یو پی اس

چنان که در مقدمه نیز به آن اشاره کردیم، خرید یو پی اس از یک مرجع معتبر، بسیار اهمیت دارد. اگر به دنبال چنین مرجعی در ایران هستید اما هنوز هم نتوانسته اید نتیجه دلخواه خود را به دست آورید، پیشنهاد ما به شما عزیزان، مجموعه تجهیز آرمان است.

مجموعه تجهیز آرمان با نام کامل شرکت تجهیز آرمان پویان هونام ( تاپکوکه دفتر مرکزی آن در شهر شیراز قرار دارد، از جمله معتبرترین شرکت های ایرانی است که در زمینه فروش انواع یو پی اس و باتری و سایر تجهیزات الکتریکی فعالیت دارد. این شرکت در سال 95 شروع به کار کرد و توانست در مدتی کوتاه، اسم و رسمی قابل توجه به دست آورد.

تنوع بالای محصولات، فروش محصول با قیمت مناسب و پایین تر از رقبا، ارائه باکیفیت ترین محصولات از برترین برندهای جهانی، ارائه خدمات پس از فروش و همین طور ارسال کالا به سرتاسر ایران، از جمله مزایای شرکت تجهیز آرمان است. اگر قصد خرید یو پی اس دارید، می توانید همین امروز با کارشناسان تجهیز آرمان تماس حاصل فرمایید:

•    تلفن تماس: ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۴ – ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۵
•    آدرس: شیراز – خیابان فلسطین – حد فاصل هدایت و حکیمی – پلاک 50
•    وبسایت: tajhizarman.com

پیشنهاد ویژه : خرید یو پی اس

اگر قصد خرید یو پی اس دارید، می توانید همین امروز با کارشناسان تجهیز آرمان تماس حاصل فرمایید

مشتریان تجهیز آرمان (شرکت خرید یو پی اس)

تجهیز آرمان یکی از بهترین و مطمئن ترین شرکت ها در زمینه خرید UPS می باشد که دفتر اصلی آن در شهر شیراز می باشد و با بسیاری از مراکز موفق شیراز از جمله بیمارستان ها همکاری کرده است. البته امکان همکاری و خرید از تجهیز آرمان از سراسر اسران وجود دارد.

مشتریان تجهیز آرمان

بهترین برندهای یو پی اس کدام است؟

برندهای بسیاری در دنیا وجود دارند که یو پی اس باکیفیت تولید و روانه بازار می کنند. این برندها معمولا از کشورهای سوییس، فرانسه، آلمان و چین هستند و می توان محصولات آن ها را در ایران نیز پیدا کرد. برای خرید دستگاه یو پی اس، بهتر است که قبل از هرگونه اقدام، برندهای معتبر جهانی را بشناسید و تنها به سراغ همان ها بروید.

از جمله بهترین برندهای یو پی اس عبارتند از: 

  •  برند مگامد (megamode)
  •    برند اینفورم (inform)
  •    برند لگراند (legrand)
  •    برند انیگما (enigma)
  •    برند آلجا (alja)
  •   برند کلراید (choloride)
  •   برند مسترگارد (Master Guard) و مستر گارد پاور (master guard power)
  •   برند آ اِ گ (AEG)
  •   برند تسکام (tescom)
  •   برند آی پی اس جی (ipsg) و…

برندهای معتبر یوپی اس را می توانید از بهترین شرکت های برای خرید یو پی اس تهیه کنید.

دستگاه یو پی اس چیست؟

همان طور که در مقدمه نیز به آن اشاره کردیم، دستگاه یو پی اس (UPS) یا همان منبع تغذیه بدون وقفه (Uninterruptible Power Supply) یکی از مهم ترین دستگاه هایی است که از آن برای حفاظت الکتریکی دستگاه های مختلف استفاده می شود. چنان که از نام این دستگاه نیز به خوبی پیداست، مهم ترین کارکرد این دستگاه برای زمانی است که جریان برق شهری قطع شده باشد و دستگاه های الکتریکی حساس، نیاز به تامین انرژی داشته باشند.

در چنین مواقعی، در صورتی که دستگاه یو پی اس موجود باشد، سریعا وارد عمل شده و برق مورد نیاز برای دستگاه های الکتریکی متصل را به مدت محدودی، فراهم می آورد. اما علاوه بر تامین انرژی در مواقع ضروری، یو پی اس می تواند به عنوان یک تثبیت کننده ولتاژ نیز مورد استفاده قرار بگیرد. دستگاه یو پی اس به گونه ای طراحی شده است که خود دارای یک استابلایزر داخلی است و می تواند جریان خروجی از خود را بر روی بازه ای ثابت نگه دارد.

از جمله مهم ترین موارد کاربرد دستگاه یو پی اس می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
•    کارخانه های صنعتی
•    مخابرات
•    صنایع خودروسازی
•    پالایشگاه های پتروشیمی
•    مراکز پزشکی و کلینیک ها
•    تجهیزات عکس برداری پزشکی
•    اتاق عمل و بخش سی سی یو یا آی سی یو
•    دندان پزشکی ها و آزمایشگاه ها
•    اداره ها، شرکت های خصوصی یا سازمان های دولتی
•    بانک ها
•    مصارف خانگی و...

چرا دستگاه یو پی اس مهم است؟

اکنون که می دانیم دستگاه یو پی اس چیست و چه کارکردهایی دارد، دلایل اهمیت آن را نیز می توانیم به راحتی درک کنیم. در باب اهمیت استفاده از دستگاه یو پی اس می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  •  این دستگاه می تواند برق مورد نیاز برای فعال ماندن دستگاه های الکتریکی را به مدت محدود تامین کند. با دستگاه یو پی اس می توان حتی در زمان قطعی برق نیز از وسایل مختلف استفاده کرد.
  •  استفاده از دستگاه یو پی اس می تواند کمک کند که از اطلاعات حیاتی خود بر روی رایانه ها در ادارات، نسخه پشتیبان تهیه کنیم.
  •  یو پی اس همین طور می تواند کمک کند که لوازم الکتریکی حساس را به شکلی امن و بدون آسیب خاموش کنیم؛ قطع شدن ناگهانی جریان یا وصل شدن ناگهانی آن، می تواند موجب خسارت های جدی به دستگاه ها شود.
  •  به علاوه دستگاه یو پی اس می تواند جریان خروجی را از هرگونه نقص و نوسان، تمیز کند. جریان ورودی به دستگاه های الکتریکی از یو پی اس، جریان تثبیت شده است که هیچ آسیبی برای تجهیزات به همراه نخواهد داشت.

به دلیل همین اهمیت است که خرید یو پی اس را باید از یک مرجع مطمئن انجام دهید و به سراغ بهترین شرکت ها برای خرید یو پی اس بروید.

انواع دستگاه یو پی اس کدام است؟

بر اساس ساختار و کارکرد یو پی اس، می توان آن را به انواع و اقسام مختلفی تقسیم بندی کرد. مهم ترین دسته بندی موجود برای دستگاه یو پی اس که در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشید، به شرح زیر است:

    یو پی اس آفلاین

ساده ترین دستگاه یو پی اس که می توانید در بازار پیدا کنید، یو پی اس آفلاین است. این دستگاه ساختار ساده ای دارد و از آن بیشتر برای مصارف خانگی استفاده می شود. میزان محافظت این دستگاه از تجهیزات متصل به آن، بسیار کمتر است و توصیه می شود که تنها برای کاربری های غیرحساس از آن استفاده شود.

  یو پی اس آنلاین

دومین و بهترین نوع یو پی اس از نظر متخصصان، یو پی اس آنلاین است. این دستگاه یو پی اس، ساختار پیشرفته تری نسبت به دیگر انواع مشابه دارد و از آن معمولا برای کاربری های بسیار مهم استفاده می شود. معمولا از این دستگاه برای تجهیزات پزشکی استفاده می کنند؛ میزان محافظت الکتریکی یو پی اس آنلاین بسیار زیاد است.

  یو پی اس لاین اینتراکتیو

سومین نوع یو پی اس، یو پی اس لاین اینتراکتیو است؛ این نوع را می توان ترکیبی از دو نوع قبلی دانست، زیراکه ویژگی هر دو مورد پیشین را در خود جای داده است. میزان محافظت الکتریکی یو پی اس لاین اینتراکتیو را می توان مابین آنلاین و آفلاین دانست؛ به همین دلیل از آن برای کاربری های نیمه حساس استفاده می شود.

انواع دستگاه یو پی اس را می توانید از سایت تجهیز آرمان که یکی از بهترین شرکت ها در زمینه خرید یو پی اس می باشد خریداری کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3dvdk9vL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه