پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بازدید استاندار تهران از کارخانه پرشیا استیل

بازدید استاندار تهران از کارخانه پرشیا استیل

 

علیرضا فخاری، استاندار تهران به همراه علی مهری، معاون هماهنگی و امور اقتصادی خود و همچنین تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی ضمن بازدید از شهرک صنعتی گلگون شهریار از کارخانه پرشیا استیل، تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی دیدن کرد.

شهرستان شهریار از نظر جغرافیایی در غرب استان تهران قرار دارد و با وجود کارخانه ها و کارگاه های مهم از لحاظ صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در سفر استاندار تهران به این شهرستان با صنعتگران این منطقه جلسات صمیمانه ای برگزار شد و مقامات در جریان مشکلات صنعتگران قرار گرفتند.

استاندار تهران ضمن بازدید از بخش های مختلف کارخانه پرشیا استیل، با مدیرعامل این مجموعه آقای رضا حنیفی درباره مهم ترین محصولات تولیدشده و طراحی و تولید محصولات جدید علی رغم وجود مشکلات و موانع گفتگو کرد.

فخاری همچنین با سایر مدیران، کارگران و پرسنل کارخانه به صحبت پرداخت و در جریان چگونگی فعالیت آنها قرار گرفت.

استاندار تهران با بیان این نکته که نگاه دولت مردمی، حمایت از بخش تولید و اشتغال است، عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، نگاه همه مسئولان باید در راستای کمک به بخش صنعت باشد.

وی افزود: تمرکز دولت در امور زیرساختی رشد تولید، جزو اهداف مهم است و تمرکز باید بر رفع موانع تولید در بخش صنایع کوچک مقیاس باشد که با ایجاد ارزش افزوده بیشتر، سطح اشتغال را بالا می برد.

 

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 

پرشیا استیل، ارائه کننده کامل ترین و متنوع ترین تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی

شرکت پرشیا استیل با هدف ارائه خدمات به روز در زمینه مشاوره، طراحی، تهیه، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه صنعتی، سلف سرویس و سردخانه تاسیس شده است. این مجموعه با حضور مدیران باسابقه، کارشناسان مجرب و متخصص و با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا توانسته طی چهار دهه اخیر با تولید محصولات باکیفیت نیاز مصرف کنندگان را برطرف کند.

زمینه فعالیت شرکت پرشیا استیل 6 محور اصلی شامل مشاوره و طراحی، تولید، واحد بازرگانی، دفتر مرکزی و نمایشگاه دائمی، آشپزخانه پخت زنده و خدمات حین و پس از فروش را در بر دارد. کارخانه و خط تولید مجهز این شرکت در شهرک صنعتی گلگون واقع شده است.

پرشیا استیل، تاکنون بیش از هزار پروژه در سراسر کشور شامل آشپزخانه سازمان ها، صنایع، شرکت ها، مراکز نظامی، دانشگاه ها، بیمارستان ها، مراکز و مجتمع های درمانی، کیترینگ ها، رستوران ها و تالارها، هتل ها و مهمانسراها، فست فودها، کافه ها، قنادی و... را طراحی و تجهیز کرده است.

پرشیا استیل، ارائه کننده کامل ترین و متنوع ترین تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OIyzYo6j
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه