پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت موتور کرکره برقی ساید بارزانته

 

برند بارزانته یکی از بزرگترین و پرفروش ترین برند های موجود در بازار می باشد که تمامی قطعات کرکره برقی را با بهترین کیفیت به فروش می رساند، موتور کرکره برقی ساید بارزانته نیز یکی از محصولات پرطرفدار این برند می باشد که قیمت آن متناسب با ابعاد درب کرکره برقی مودر نظر شما متغیر می باشد.

برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت موتور کرکره برقی ساید بارزانته و قیمت موتور کرکره برقی پیشنهاد میشود با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان و متخصصین مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند 2552119-0912 – 02155449212.

موتور کرکره برقی ساید بارزانته

 

موتور کرکره برقی یکی از مهمترین بخش های هر کرکره برقی می باشد که به نوعی همانند قلب کرکره برقی عمل کرده و در صورت خرابی و یا بروز مشکل در آن شاهد عدم کارکرد کرکره برقی خواهید بود. موتور های کرکره برقی دارای انواع متغیری می باشند که یکی از آن ها موتور ساید می باشد.

قیمت موتور ساید کرکره برقی در مقایسه با قیمت موتور توبلار کمی بیشتر بوده و مناسب کرکره برقی هایی با وزن بسیار بالا می باشد.

موتور ساید کرکره برقی در مقایسه با موتور توبولار دارای تفاوت ها و تشابهاتی می باشد، که در ادامه به صورت جامع در رابطه با آن ها صحبت کرده ایم.

موتور ساید کرکره برقی موتور هایی هستند که به عنوان موتور های صنعتی شناخته شده و برای کرکره هایی با وزن و تردد بالا کاربرد دارند. موتور ساید کرکره برقی به قابلیت جلوگیری ازافتادن کرکره به هنگام سقوط احتمالی آن مجهز بوده و از ایمنی بالایی برخوردار می باشند.

با توجه به گفته های بالا، بارزانته یکی از برند هایی می باشد که انواع موتور های ساید کرکره برقی را با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت به سراسر کشور های جهان ارائه میدهد. موتور کرکره برقی ساید بارزانته را میتوانید از نمایندگی رسمی بارزانته یعنی فروشگاه همتا با قیمتی مناسب و با گارانتی خریداری نمایید.

از جمله ویژگی های موتور کرکره برقی ساید بارزانته عبارت است از:

  • مناسب برای میزان تردد بالا
  • مناسب برای کرکره های سنگین وزن
  • عدم ایجاد صدا هنگام کارکرد
  • ایمنی فوق العاده بالا

قیمت موتور کرکره برقی ساید بارزانته با توجه به ابعاد کرکره برقی شما و همچنین توان و میزان تردد در روز متغیر می باشد. یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت موتور کرکره برقی ساید، برند آن می باشد.

برند بارزانته به دلیل استفاده از متریال درجه یک و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا همواره محصولاتی با گارنتی و خدمات پس از فروش به مشتریان و مخاطبین خود ارائه می نماید.

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت موتور کرکره برقی ساید بارزانته با یکی از شماره تلفن های ما در نمایندگی اصلی موتور کرکره برقی ساید بارزانته در ایران تماس بگیرید تا مشاوران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند 2552119-0912 – 02155449212. 

قیمت موتور ساید کرکره برقی بارزانته

 

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، موتور های کرکره برقی در دو نوع ساید و توبولار دسته بندی میشوند، موتور های ساید موتور های صنعتی می باشند که مناسب درب هایی با وزن و ضخامت تیغه زیاد بوده و برای مکان های پر تردد تعبیه شده اند.

موتور های توبولار کرکره برقی نیز برای مکان هایی با تردد کمتر و با عرض و طول کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله مشخصات موتور توبولار کرکره برقی عبارت اند از:

  • دارا نبودن ارتباط با ups و استفاده از خلاص کن در مواقع قطع برق
  • محدودیت در تردد و تحمل وزن کم
  • ایجاد صدای کم هنگام کارکرد

لازم به ذکر است در این نوع موتور کرکره برقی در صورت نصب اشتباه موتور موجب خط افتادن بر روی تیغه های کرکره می شود.

پس با مقایسه نمودن معایب و مزایای این دو نوع موتور کرکره برقی متوجه خواهیم شد که موتور کرکره برقی ساید بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای اینکه بخواهیم به صورت دقیق قیمت موتور ساید کرکره برقی بارزانته را به شما عزیزان بگوییم، نیاز به ابعاد درب کرکره برقی شما و همچنین میزان ضخامت تیغه ها خواهیم داشت.

به همین دلیل پیشنهاد ما این است که برای مشاهده لیست قیمت موتور ساید کرکره برقی بارزانته همین حالا با یکی از مشاوران ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید تا متخصصین ما اقدام به راهنمایی شما عزیزان نمایند.

موتور ساید بارزانته از سری موتورهای یو پی اس دار کمپانی بارزانته می باشد که در بازار کشور از محبوبیت بالایی برخوردار است و در پروژه هایی که نیازمند یک موتور با کیفیت و پر قدرت است بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.این موتور ساید جهت کرکره های بالای 400 کیلوگرم که در طول روز به میزان زیادی باز و بسته میشوند بسیار مناسب می باشد.

خرید موتور کرکره برقی ساید بارزانته

 

از آنجا که موتور کرکره برقی یکی از اصلی ترین بخش های یک کرکره برقی می باشد، پیشنهاد میشود خرید موتور کرکره برقی ساید بارزانته را از یک فروشگاه معتبر و یا نمایندگی بارزانته تجربه نمایید.

امروزه متاسفانه شرکت های مختلف اقدام به فروش موتور کرکره برقی بارزانته فیک و دست دوم به جای اصل و اورجینال نموده اند که همین امر باعث شده است تا افراد به دنبال مرکز اصلی و نمایندگی اصلی موتور کرکره برقی بارزانته در تهران باشند. همواره نکاتی ر رابطه با خرید موتور کرکره برقی ساید بارزانته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

از جمله نکات مهم خرید موتور کرکره برقی ساید عبارت است از:

  • کسب اطمینان از اصل بودن جنس خریداری شده
  • خرید از مرکز معتبر و با سابقه در فروش انواع موتور ساید بارزانته
  • کسب اطمینان از اورجینال بودن موتور
  • توجه به میزان توان موتور

ما در فروشگاه همتا به عنوان رسمی ترین مرکز خرید و فروش انواع موتور ساید بارزانته همواره سعی داشته ایم تا محصولاتی با کیفیت و با دوام را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان و مخاطبین خود ارائه دهیم.

پیشنهاد میشود برای خرید موتور کرکره برقی ساید بارزانته و استعلام قیمت موتور کرکره برقی ساید بارزانته با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا مشاوران ما اقدام به راهنمایی شما عزیزان نمایند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/H0Z5K3hY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه