پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

استفاده کردن از کابین های دوش شیشه ای امروزه یکی از بهترین روش ها به جهت زیباسازی دکوراسیون و همچنین بهره برداری حداکثری از فضا محسوب می شود. کابین دوش شیشه ای یکی از جدیدترین و مدرن ترین دکوراسیونی که برای حمام در نظر گرفته می شود است و به صورت شیشه ای و شیک ساخته می شود که کابین دور دوش قرار می گیرد و بنابراین به دوردوشی شیشه ای نیز معروف است.

این نوع دکوراسیون می تواند انتخاب بیشتر افراد شیک و مدرن پسند باشد. کابین دوش شیشه ای در واقع یک فضای بسته ای است که در داخل حمام و به عبارتی در اطراف دوش حمام نصب می شود و به این ترتیب فضای اطراف دوش حمام توسط یک دیوار شیشه ای از سایر فضای حمام تفکیک می گردد. کابین دوش شیشه ای انواع مختلفی دارد که در ادامه به برسی آن ها می پردازیم.

کابین دوش شیشه ای

اهمیت کابین دوش شیشه ای در دکوراسیون

داشتن یک حمام جذاب که با معیارهای دنیای مدرن امروزی متناسب باشد، یکی از رویاهای بیشتر افراد محسوب می شود. اما به علت آپارتمان های کوچک امروزی این رویا برای اکثر مردم ناممکن می باشد. افراد تصور دارند که فضاهای کوچک قابلیت این را ندارند که به یک فضایی شیک و نشاط آور تبدیل شوند. خبر خوشحال کننده ای که می توان به این افراد داد این است که با ایجاد کردن یک دکوراسیون شیک، با استفاده کردن از کابین دوش شیشه ای می توانید یک ظاهر بسیار جذاب را به بخش بسیار مهم و آرامش بخش خانه تان یعنی حمام بدهید.

 کابین دوش شیشه ای علاوه بر این که در آرامش حمام شما تأثیر می گذارد، می تواند یک دیزاین شیک و مناسب برای انواع فضاهای بزرگ و یا کوچک نیز محسوب شود. از تأثیرات کابین دوش شیشه ای در دکوراسیون حمام می توان به مجذوب شدن افراد به آن اشاره کرد. علاوه بر آن، از سایر نقاط قوت کابین های دوش شیشه ای نیز می توان بهره برد.

انواع کابین دوش شیشه ای

کابین های دوش شیشه ای انواع مختلفی دارند که در این بخش از مقاله آن ها را نام خواهیم برد.

1. کابین دوش شیشه ای لولایی

کابین دوش شیشه ای لولایی با استفاده از شیشه سکوریت با ضخامت ۱۰ میل ساخته می شود. این شیشه در برابر حرارت و ضربه بسیار مقاوم می باشد. گاهی اوقات افراد به جهت افزایش ایمنی بیشتر از دو لایه شیشه سکوریت بهره می برند. شیشه های لمینت اگر در این کابین استفاده شود، به علت این که یک لایه طلق میانی دارند، از ایمنی بالاتری برخوردار می باشند و در صورت شکسته شدن از ریزش و پرت شدن شیشه پیشگیری می کنند.

 به جهت نصب کابین دوش شیشه ای لولایی از یراق آلاتی با جنس استیل ضد زنگ بهره می برند. این اتصالات و یراق آلات در صورتی که کیفیت مرغوبی داشته باشند، در تماس با آب و رطوبت دچار زنگ زدگی نمی شوند.

دکوراسیون حمام کاببن دوش شیشه ای

2. کابین دوش شیشه ای ریلی

کابین دوش شیشه ای ریلی نیز با استفاده از شیشه های سکوریت با ضخامت ۱۰ میل ساخته می شوند. درب کابین دوش شیشه ای ریلی می تواند به صورت کشویی باز و بسته گردد و درب آن فضایی را همانند کابین دوش لولایی اشکال نمی نماید. به همین علت است که این مدل از کابین های دوش شیشه ای طرفداران بیشتری را دارد. این نوع کابین بیشتر برای فضاهای کوچک بسیار مناسب می باشند. اتصالات و یراق آلاتی که در این کابین ها استفاده می شود نیز حتماً باید از جنس استیل ضد زنگ باشند.

3. کابین دوش شیشه ای پارتیشنی

انواع دیگر از کابین های دوش شیشه ای، کابین دوش شیشه ای پارتشینی است. در این نوع از کابین ها از دو لایه شیشه سکوریت ۵ میل و یا از یک لایه سکوریت ۱۰ میل بهره می برند. به طور معمول این نوع از کابین ها برای فضاهایی که بزرگ هستند، استفاده می شود و به نوعی به منظور جداسازی فضا در سرویس های بهداشتی نیز می تواند کاربرد داشته باشد. به علت وجود فضای بزرگ در این کابین ها، یک سکو و یا نشیمنگاه به منظور استراحت افراد در نظر گرفته می شود. یراق آلات مورد استفاده در این نوع کابین، از نوع یراق آلات پارتشینی است.

4. دیوایدر شیشه ای حمام

دیوایدر شیشه ای حمام را نیز می توانیم نوعی از کابین های دوش شیشه ای بدانیم که به منظور تفکیک سازی فضای حمام از سایر نقاط سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. دیوایدر شیشه ای با استفاده از یک شیشه یک تکه ساخته می شود. یراق آلات آن نیز تنها به جهت اتصال شیشه به دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از کابین های دوش شیشه ای قیمت بالایی ندارند، زیرا شیشه و یراق آلات مورد استفاده در آن کم می باشد و نیازی به درب نیز ندارند.

نکات خرید کابین دوش شیشه ای

در هنگام خرید کابین دوش شیشه ای باید به نکات مهمی توجه کنید. کابین دوش حمام را حتماً باید متناسب با فضای حمام انتخاب نمایید و مدل آن باید به گونه ای باشد که با سایر نقاط هماهنگی ایجاد کند. طراحی کابین باید به گونه ای صورت بگیرد که تمامی نیازهای کارفرما را بتوانند رفع نماید. در صورتی که نیاز به حریم خصوصی داشته باشید، حتماً باید در هنگام خرید و یا سفارش، شیشه هایی با رنگ مات و یا سندبلاست شده را انتخاب نمایید.

خرید کابین دوش شیشه ای

 ضخامت شیشه نسبت به میزان مصرف و یا افزایش ایمنی می تواند افزایش یابد. در صورتی که فضای کوچک تری دارید، بهتر است از کابین های دوش هلالی یا ربع دایره بهره ببرید. این کابین ها در یک گوشه قرار گرفته و فضای زیادی را اشکال نمی نمایند. در صورتی که فضای حمام شما مربع شکل باشد، کابین های دوش ال شکل می تواند انتخاب بهتری باشد. در همین راستا، پیشنهاد می شود جهت دریافت مشاره بهترین کابین دوش شیشه ای چه از لحاض اندازه و چه از لحاض جنس مواد یا هزینه با متخصصین سایت شیشه ساختمانی زیما ارتباط برقرار کنید.

مزایای کابین دوش شیشه ای

کابین دوش شیشه ای می تواند مزایایی همانند مقاومت بالا در برابر تغییرات دمایی و همچنین در برابر ضربه و آتش سوزی، قابلیت اجرای شیشه های رنگی و یا طرح دار، جلوه زیبا و مدرن، پیشگیری کردن از کثیف شدن سایر نقاط حمام، نصب راحت در کمترین زمان را داشته باشد. کابین های دوش شیشه ای را به راحتی می توان تمیز کرد و در صورت شکستن به قطعات بسیار ریزی تبدیل می گردند که قابلیت آسیب رسانی نخواهند داشت.

ابعاد کابین دوش شیشه ای

کابین های شیشه ای را می توان در ابعاد و اندازه های مختلف ساخت، اما ابعاد استاندارد را در کابین های دوش مربع، مستطیلی و گرد نسبت به ابعاد زیر دوشی می توان مشخص کرد. ابعاد ۸۰ در ۸۰ سانتی متر مربع و ۹۰ در ۹۰ سانتی متر مربعی، ابعاد ۹۰ در ۹۰ سانتی متر گرد، ابعاد ۱۰۰ در ۸۰ سانتی متر مستطیلی و ۱۲۰ در ۸۰ سانتی متر مستطیلی، ابعاد های استاندارد می باشند. عرض استاندارد برای کابین های دوش فرم لس صاف ۱۲۰ سانتی متر و عمق استاندارد نیز حداقل ۸۰ سانتی متر می باشد.

یراق آلات کابین دوش شیشه ای

یراق آلات کابین دوش شیشه ای حتماً باید ضد آب و ضد زنگ باشند تا در گذشت زمان آسیب نبیند. برخی از یراق آلات شیشه حمام می تواند شامل بست های درب شیشه ای حمام، دستگیره های درب، لولا، ریل، قاب دور شیشه، درپوش، درزگیر، غلطک و سایر موارد باشد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/G8oVDLLp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه