شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

از نرم افزار همراه من استفاده میکنی؟

وقتی اسم «همراه اول» را می شنویم، یاد اولین نسل از سیم کارت های تلفن همراه می افتیم که وارد دنیای مخابرات در ایران شدند و مفهومی به اسم «موبایل» را در کنار تلفن های ثابت برای برقراری ارتباط پدید آوردند. اما همراه اول به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه در ایران، فعالیت خود را توسعه داد و سیم کارت های اعتباری و خدمات اینترنت روی تلفن همراه را وارد زندگی ایرانیان کرد. همزمان با این تحولات فنی و اقتصادی، اپراتور بزرگی مثل همراه اول برای مدیریت خدماتش، اپلیکیشن هایی را هم به کاربران خود عرضه کرد. اپ هایی که صرفا برای خرید شارژ و اینترنت نیستند و خدماتشان را به حوزه های گسترده تری هم بسط دادند. در این نوشته با دو اپلیکیشن پرکاربرد همراه اول یعنی «همراه من» و «اوانو» آشنا می شویم و تفاوت ها و تمایزهای خدماتی آن ها را هم شرح می دهیم: 

اپ همراه من، اپلیکیشن مدیریت خدمات سیم کارت های همراه اول

شاید بتوان با نگاه به نام اپ «همراه من»، یک اپلیکیشن کاربردی را تصور کرد که همراه کاربران اپراتور همراه اول، در استفاده از خدمات سیم کارت های این اپراتور مخابراتی است. اما چه خدماتی؟

پرداخت صورتحساب بدون نیاز به اپ های دیگر: برای پرداخت صورتحساب پایان دوره یا میان دوره خود، دیگر نیازی به اپ های پرداخت دیگر و وارد کردن شناسه قبض و بقیه کارهای حوصله سربر ندارید. شما به آسانی ریز هزینه های خود (بسته های اینترنت، پیامک، تماس های درون و بیرون شبکه) را مشاهده و بدهی لحظه ای خود را صفر می کنید.

قسط بندی صورتحساب: با اپ همراه من، دیگر نگران رقم های بزرگ بدهی و قطع شدن فعالیت سیم کارت خود نباشید. چون می توانید بدهی خود را قسط بندی کرده و در چند قسط، صورتحساب و بدهی های قبلی خود را پرداخت کنید.

بسته های اینترنت با تنوع بالا: بالاترین تنوع در بسته های اینترنت سیم کارت های همراه اول را می توانید در اپ همراه من بیابید. چه از نظر بازه زمانی و چه از نظر حجمی.

حذف پرداخت اینترنتی با کیف پول همراه من: همراه من در خود یک کیف پول برای شما در نظر گرفته است که می توانید با شارژ یکباره آن، به طور پیوسته برای خرید خدمات مختلف استفاده کنید و هر بار فرایند تکراری پرداخت اینترنتی را انجام ندهید.

امتیازهای ویژه باشگاه مشتریان: در اپ همراه من، شما با هربار پرداخت قبض و خرید خدمات مختلف، از امتیازهای باشگاه مشتریان همراه من معروف به «مدار فیروزه ای» بهره مند می شوید. شما با امتیازهای به دست آمده می توانید بسته های مختلف خدمات همراه اول را هدیه بگیرید.

در شرایط اضطراری تنها نمی مانید: در سرویس ویژه «چتر اضطراری» همراه من، اگر شارژتان رو به پایان باشد و در شرایط ویژه ای باشید، می توانید به دوستانتان پیام بفرستید تا با شما تماس بگیرند. 

انتقال اعتبار: اگر می خواهید برای دوستی شارژ بخرید، ولی موجودی نقدی ندارید، می توانید با نرم افزار همراه من، بخشی از اعتبار خودتان را به دیگری منتقل کنید.

اپلیکیشن اوانو؛ سوپراپ کاربردی همراه اول

اپلیکیشن اوانو؛ سوپراپ کاربردی همراه اول

مجموعه همراه اول، پس از موفقیت «اپ همراه من» و برای توسعه گستره بازار خود، سوپراپ کاربردی اوانو را روانه بازار دیجیتالی ایران کرد. اوانو (ewano) در سه زمینه کلی امور مالی، اپراتوری و سفر و گردشگری مجموعه ای از خدمات را به کاربران همراه اول و دیگر کاربران فضای دیجیتالی عرضه می کند.

الف: خدمات مالی اوانو

کارت به کارت: خدمت کارت به کارت به همه بانک های عضو شبکه شتاب، خدمت پایه اپ اوانو برای کاربرانش است.

مدیریت حساب ها: با اوانو می توانید موجودی حساب های خود را کنترل و صورتحساب آن ها را دریافت کنید.

کیف پول اوانو: با استفاده از کیف پول اوانو می توانید با اسکن QR کد پذیرنده های شرکت های «به پرداخت ملت» و «تجارت الکترونیک پارسیان»، بدون نیاز به همراه داشتن کارت بانکی، پرداخت خود را انجام دهید. همچنین می توانید کیف پول اوانو را به حساب یا کارت خود متصل کنید، تا فرایند پرداخت بسیار ساده تر و سریع تر انجام شود. 

از دیگر خدمات کیف پول اوانو اینست که می توانید به دیگر کاربران اوانو، اعتبار منتقل کنید. به این ترتیب هزینه و زحمت فرایند کارت به کارت حذف می شود. 

ب: خدمات اپراتوری

منظور از خدمات اپراتوری، مجموعه سرویس هایی است که در ارتباط با سیم کارت تلفن همراه شما هستند. مانند:

خرید شارژ و اعتبار: چه در صورتی که خودتان از سیم کارت های اعتباری استفاده می کنید قصد شارژ آن ها را دارید و چه زمانی که می خواهید برای دیگران شارژ بفرستید، می توانید از اوانو کمک بگیرید. 

بسته های اینترنت: داشتن اینترنت روی گوشی تلفن همراه یکی از نیازهای پایه ای این روزها به شمار می رود و اوانو بسته های متنوع اینترنت روی سیم کارت شما را تامین می کند. 

پرداخت قبض: انواع قبض های جریمه یا قبض های خدماتی مثل تلفن ثابت و همراه، برق، آب و گاز را می توانید به راحتی با اوانو پرداخت کنید.

ج: سفر و گردشگری

اوانو مجموعه ای از خدمات گردشگری را برای کاربرانش فراهم کرده تا به راحتی بتوانید برنامه سفر خود را بچینید.

خرید بلیت هواپیما (بلیط پروازهای داخلی و خارجی)، رزرو هتل در سرتاسر ایران و همچنین اجاره ویلا و اقامتگاه های بومگردی از جمله خدمات حوزه گردشگری اوانو هستند. به زودی در نسخه جدید اوانو ، خدمت خرید تور هم به این سرویس ها افزوده می شود.

با سیبچه، نسخه ios اپ های اوانو و همراه من را در اختیار داشته باشید

اگر کاربر گوشی های آیفون هستید و نمی توانید نسخه ios اپ های همراه من و اوانو را به طور مستقیم از اپ استور رسمی اپل دریافت کنید، اصلا نگران نباشید. زیرا با داشتن سیبچه، بازارچه تخصصی اپ های ایرانی ویژه گوشی های آیفون، این محدودیت را دور زده و به آسانی می توانید نسخه جدید همراه من برای ایفون را نصب و از آن ها استفاده کنید. بسته های متنوعی از اشتراک سیبچه در دسترس شماست و شما را به دنیای اپ های پرکاربرد ایرانی روی گوشی های توانمند آیفون متصل می کند. 

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/piowVi24
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
Ailar :
5 ماه پیش
عالی
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه