یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

وقتی به روزهای گرم تابستان نزدیک می شویم، به دنبال این هستیم که از آخر هفته و تعطیلاتمان به نحو احسنت استفاده کنیم و به جایی دور از شلوغی و ترافیک و آلودگی مراجعه کنیم که هوایش هم خنک تر از تهران باشد و طبیعتش دلنشین تر. برای همین، اطراف تهران مناطقی هست که برای یک اوقات فراغتی خاطره انگیز مقصدی جذاب هستند.

 

تجربه اقامت درعمارت های لواسان

 

لواسان کجاست؟

بین ده ها منطقه بکر و خوش آب و هوا در اطراف تهران، لواسان جایی است که امروزه به پاتوق ثرومتمندان تبدیل شده و کلی سلبریتی و افراد مشهور در این منطقه عمارت ها و ویلاهای مختلفی دارند برای همین، لواسان به منطقه لوکس و گران قیمتی تبدیل شده و خرید یک ویلا در این شهر برای بسیاری از مردم به رویا تبدیل شده است. لواسان کلی جای دیدنی دارد، اطرافش فقط کوه و دشت های خوش آب و هوا قرار دارد و جدا از طبیعت زیبایش، کلی جای دیدنی، بناهای تاریخی و موزه های جذابی همچون غار موزه وزیری در این منطقه هست که خاطرات سفر را زیباتر می کند.

لواسان در شمال شرق تهران قرار دارد و پایتخت نشین ها از مسیرهای مختلفی برای دسترسی به این منطقه استفاده می کنند. در شمال شرق تهران، در انتهای اتوبان ارتش وارد جاده سوهانک می رسید و بعد از طی کردن مسیری پر از پیچ های خطرناک و البته منظره ای زیبا و دیدنی، در نهایت به شهر لوکس و دوست داشتنی لواسان خواهید رسید. این مسیر با اینکه معروف ترین مسیر است و معمولاً همه مردم برای دسترسی به لواسان از جاده سوهانک استفاده می کنند اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات، جاده آنقدری پرترافیک می شود که بالای یک ساعت طول می کشد تا از تهران به لواسان یا بالعکس رسید.

 

قیمت اجاره روزانه ویلا در لواسان

 

نگاهی به ویلاها و عمارت های لواسان

امروزه ویلاها و عمارت هایی که در لواسان هست آنقدری گران شده اند که خرید ویلا در این منطقه برای بسیاری از مردم به یک رویا تبدیل شده اما تا زمانی که اجاره ویلا در لواسان هست، هرکسی می تواند تجربه اقامتی چند روزه در ویلاها، باغ ها و عمارت های لواسان را داشته باشد تا برای اوقات فراغت و تعطیلات خود، سفری به یادماندنی را رقم بزند. در لواسان اقامتگاه های مختلفی برای اجاره روزانه ارائه شده که بیشتر در قالب آپارتمان های مبله، ویلا، باغ ویلا و عمارت هستند.

در بحث اجاره روزانه ویلا در لواسان، موقعیت اقامتگاه از اهمیت بالایی در تعیین قیمت اجاره روزانه برخوردار است بطور مثال، در همان ابتدای لواسان که از میدان امام خمینی وارد بلوار اصلی لواسان یا همان بلوار امام خمینی می شوید، به منطقه ای با نام اسلک یا استلک می رسید که به لطف بلوار اصلی، به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده. منطقه شمالی استلک، بهترین منطقه برای اجاره آپارتمان مبله در لواسان است و اینجا، تصور شما از اجاره روزانه آپارتمان را تغییر خواهد داد چون در همه جا، آپارتمان ها معمولاً از قیمت های کمتری نسبت به ویلاها برخوردارند اما در منطقه استلک لواسان، آپارتمان های مبله جزء لوکس ترین اقامتگاه ها هستند به این دلیل که آپارتمان های مبله لواسان از امکانات و سرگرمی های متنوعی برخوردار هستند و از آنجایی که ویو بسیار خوبی هم از طبیعت دارند و به جاهای مهم لواسان هم نزدیک هستند.

بطور کلی، در بخش جنوبی لواسان یعنی جنوب بلوار اصلی، بیشتر اقامتگاه ها در قالب باغ ویلا هستند و به دریاچه و سد لواسان هم نزدیک تر می باشند و در بخش شمالی، کلی آپارتمان مبله هست که بسیاری از آن ها به صورت روزانه اجاره داده شده. از طرفی، در انتهای لواسان که به میدان بسیج می رسیم، اقامتگاه های آن منطقه و بعد از میدان بسیج که وارد جاده افجه می شویم و به روستاهای هزنک، سینک، انباج، افجه و غیره می رسیم، بیشتر اقامتگاه ها باغ ویلا هستند و با ویو فوق العاده از طبیعت اطراف.

 

اجاره ویلا در لواسان

 

قیمت اجاره روزانه ویلا در لواسان

از آنجایی که لواسان منطقه ای لوکس و گران قیمت به شمار میرود، قیمت اجاره ویلا در لواسان هم نسبت به سایر مناطق اطراف تهران از جمله شهریار و کردان و غیره بیشتر خواهد بود. در لواسان کنار همه ویلاها و باغ ها و عمارت ها، سوئیت های مختلفی هم هست که در خود شهر لواسان قرار دارند از این جهت، به بهترین رستوران های لواسان، مراکز خریدی که در این منطقه هستند و جاهای دیدنی معروف شهر دسترسی خوبی دارند. اگر به فکر اجاره آپارتمان مبله در لواسان هستید، منطقه استلک آپارتمان های خیلی خوبی دارد با دنیای از امکانات و سرگرمی اما به همان نسبت، قیمت اجاره روزانه آن ها هم نسبت به مناطق دیگر شهر بیشتر است.

اجاره ویلا در لواسان طرفداران بیشتری نسبت به اجاره باغ و آپارتمان و عمارت دارد. در لواسان انواع و اقسام ویلا ها از ویلاهایی با امکانات محدود تا ویلاهایی لوکس و مجلل با سرگرمی های متنوع هست که در اطراف لواسان هم قرار دارند. عمده ویلاهای لواسان مجهز به استخر هستند بطوریکه برخی دارای استخر روباز بوده و برخی استخر سرپوشیده دارند. در خصوص قیمت اجاره ویلا استخردار در لواسان اما، این موضوع را در نظر داشته باشید در فصل تابستان و بطور کلی، روزهای گرم سال، چون همه به دنبال اجاره ویلا استخر روباز در لواسان هستند، قیمت ویلا استخر روباز در لواسان بیشتر از سایر اقامتگاه ها خواهد بود و از سوی دیگر، در فصل زمستان چون آنقدری هوای منطقه سرد است که نمی شود از استخر روباز استفاده کرد، اکثراً به دنبال اجاره ویلا استخر آبگرم در لواسان هستند آن هم استخرهای سرپوشیده.

در نهایت هم ذکر این نکته واجب است از آنجایی که بیشتر مردم برای اجاره ویلا در لواسان، معمولاً با خانواده یا دوستان تصمیم به رزرو ویلا می گیرند، تعداد افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و همیشه قبل از اینکه اقدام به رزرو ویلا در لواسان کنید، حتماً به تعداد ظرفیت مجاز هر اقامتگاه دقت کنید چون بیشتر از ظرفیت مجاز، مشمول هزینه اضافی به ازای هر نفر خواهید شد. برای رزرو بهترین ویلاهای لواسان از سوئیت های ارزان قیمت تا عمارت های لوکس با بهترین قیمت ها کافیست با کارشناسان لوکس ویلا ارتباط حاصل فرمائید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pk8esjdn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه