یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

با رشد صنعت دیجیتال میان کسب و کارها و دیجیتالی شدن اکثر آنها و تغییر سبک زندگی مشتریان، تقاضای شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط به سمت دیجیتال مارکتینگ سوق پیدا کرد.

چرا کسب و کارها به مشاور دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؟

کسب و کارها به مشاور دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند زیرا دنیای تجارت و بازاریابی در حال تغییر و تحول است و استفاده از روش ها و استراتژی های سنتی دیگر کافی نیست. در دنیای دیجیتال امروز، اینترنت و وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و تحلیل های داده ها نقش بسیار مهمی در موفقیت یک کسب و کار دارند. در ادامه، به برخی از دلایلی که کسب و کارها به مشاور دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند، اشاره خواهم کرد:

 

  1. افزایش حضور آنلاین: با توجه به رشد روز افزون استفاده افراد از اینترنت و رسانههای اجتماعی، حضور آنلاین برای کسب و کارها بسیار حیاتی است. مشاور دیجیتال مارکتینگ میتواند راهکارهای مناسبی برای افزایش حضور آنلاین و بهره وری از رسانه های دیجیتال به کسب و کار ارائه دهد.
  2. بهبود استراتژی بازاریابی: مشاور دیجیتال مارکتینگ با تجربه و دانش خود میتواند به کسب و کار کمک کند تا استراتژیهای بازاریابی خود را بهبود بخشد. این شامل تحلیل بازار، شناسایی مشتریان هدف، ارائه پیشنهادات برای بهبود محتوا و استراتژی های تبلیغاتی، انجام تست های A/B و بهره وری از ابزارهای تحلیلی است.
  3. رقابت با سایر رقبا: در دنیای دیجیتال، رقابت بسیار بیشتری نسبت به روشهای سنتی وجود دارد. مشاور دیجیتال مارکتینگ سریع ترین راه را برای کسب و کار شما معرفی می کند. او با تجربیات بالایی که دارد می تواند آزمون و خطا را برای شما کاهش دهد.

با توجه به تقاضای بالای صاحبین کسب و کارها به بازاریابی اینترنتی، موج جدیدی از کارشناسان و مشاورین در این صنعت پدید آمدند و از سال 1397 به بعد به اوج خود نیز رسید. حال در این محتوا می خواهیم شما را با یکی از بهترین مشاوران دیجیتال مارکتینگ در ایران و خارج از ایران معرفی کنیم.

امیرحسین امیری بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ در ایران

انتخاب فردی که تجربه بالایی در زمینه بازاریابی اینترنتی داشته باشد امروزه یکی از دغدغه های صاحبین کسب و کارها و مدیران عامل می باشد.

امیرحسین امیری فعالیت خود را از سال 1388 شروع کرد. وی در ابتدا با الگوریتم های پیچیده سئوی گوگل آغاز به کار کرد و هم اکنون بیش از 300 وب سایت را بر اساس کلمه کلیدی به صفحه اول گوگل رساند. هم اکنون وی به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ به بسیاری از کسب و کارها مشاوره اجرایی می دهد.

جذابیت کار سئو و کار با ابزارهای گوگل، علاقه وی را به سرویس تبلیغات در گوگل بیشتر کرد و از سال 1390 بیش از 1000 کسب و کار را با سرویس گوگل ادز به صفحه اول رساند او کارشناس اسبق گوگل ادز دیجی کالا و هم اکنون نیز مشاور تبلیغات در گوگل بسیاری از برندهای مختلف در ایران مانند : مجموعه خدمات گردشگری الی گشت، پوشاک ال سی من، رزرواسیون اقامت 24، ثبت پرسان، سایت شب، کتاب صوتی نوار، انتشارات جنگل و بسیاری دیگر از شرکت ها و استارتاپ ها را در رزومه خود دارا می باشد.

تجربه در کنار آموزش

یادگیری و آموزش همواره یکی از علایق وی بوده و در فصول مختلف سعی کرده است به صاحبین کسب و کارها و علاقمندان به مباحث اجرایی دیجیتال مارکتینگ آموزش دهد. او از سال 1393 با رشد علم بازاریابی دیجیتال و رونق سئو و تبلیغات در گوگل، اقدام به برگزاری دوره های گروهی نمود. هم اکنون امیرحسین امیری بیش از 1000 دانش آموخته در مباحث دیجیتال مارکتینگ، سئو و گوگل ادز را دارد.

امیرحسین امیری اولین برگزار کننده دوره های آموزش گوگل ادز در ایران می باشد که از سال 1395 اقدام به برگزاری این دوره تخصصی نمود. هم اکنون نیز به صورت وبینار این دوره ها در حال برگزاری می باشد.

امیرحسین امیری مشاور ارشد دیجیتال مارکتینگ

امیرحسین امیری بنیانگذار مجموعه هِلپ مارکتینگ

امیرحسین امیری کارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی از دانشگاه تهران، تصمیم گرفت که کلیه خدمات خود را در یک مجموعه جمع آوری کند و خدمات خود را توسعه دهد. به همین دلیل تصمیم به ایجاد یک تیم و مجموعه از افراد متخصص و مجرب نمود و نام آن مجموعه را هِلپ مارکتینگ نامید.

امیرحسین امیری بنیانگذار مجموعه هِلپ مارکتینگ

خدمات اصلی مجموعه هِلپ مارکتینگ به کلیه کسب و کارها به شرح زیر می باشد :

  • خدمات مشاوره طراحی وب سایت استاندارد
  • خدمات مشاوره سئو به صورت کاملا اجرایی
  • خدمات تبلیغات در گوگل ( گوگل ادز )
  • خدمات تبلیغات در یوتیوب
  • خدمات تولید محتوای متنی
  • مشاوره اجرایی دیجیتال مارکتینگ
  • آموزش دیجیتال مارکتینگ

جهت دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ با امیرحسین امیری چگونه باید اقدام کرد؟

شما جهت دریافت مشاوره اولیه با امیرحسین امیری می توانید هم اکنون وارد سایت مجموعه هِلپ مارکتینگ شوید، با بخش ها و امکانات این مجموعه بیشتر آشنا شوید، سپس با تکمیل فرم مشاوره می توانید درخواست اولیه خود را برای دریافت مشاوره ارسال نمایید.

جهت تکمیل فرم مشاوره به آدرس سایت www.HelpMarketing.ir مراجعه نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dJ8PsWj4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه