دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

پارچه خامه دوزی یکی از جذاب ترین پارچه ها برای دوخت انواع لباس های تابستانه و بهاری خنک است. از این پارچه می توانید در دوخت لباس های بهاری و تابستانی خود استفاده کنید اما باید نحوه دقیق استفاده از آن را بدانید. برای مثال خرید پارچه خامه دوزی طرح دار را برای دوخت مانتوهای عروسکی و زیبای دخترانه و جوان پسند پیشنهاد می کنیم. البته می توانید از پارچه های طرحدار خامه دوزی در دوخت های ترکیبی با پارچه های ساده هم استفاده کنید.

قیمت پارچه خامه دوزی برای مانتو بسیار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است. به همین دلیل می توانید با این پارچه ایده های جذابی را در دوخت مانتو پیاده سازی کنید. یکی از جذاب ترین مدل های مانتو با این پارچه دوخت مانتوهای پیراهنی است. این نوع مانتوها در واقع نقش پیراهن را هم ایفا می کنند و بسیار کاربردی هستند. پیشنهاد می کنیم که این نوع لباس ها را با شلوارهای لینن ساده خنک ست کنید. با این ترکیب می توانید استایلی بهاری و خنک داشته باشید. پارچه خامه دوزی در سراسر خود دارای طرح های گلدوزی شده زیبایی است و این مورد جذابیت ظاهری آن را دوچندان کرده است.

لازم به ذکر است که قیمت پارچه خامه دوزی پرینت از قیمت پارچه خامه دوزی بدون طرح بیش تر است. زیرا این پارچه ها دارای نقش و نگارهای زیبا و ماندگار هستند. اگر قصد دوخت یک لباس جذاب با طراحی های خاص را دارید بهتر است به سراغ خرید پارچه خامه دوزی پرینت بروید. اگر ساده پسند هستید می توانید انواع نمونه های ساده تر آن را انتخاب کنید. اما اگر به طرح های شلوغ علاقه دارید بهتر است انواع پترن های شلوغ خامه دوزی را انتخاب کنید. در ادامه با پارچه خامه دوزی ساده و پرینت و جزئیات خرید و قیمت آن ها آشنا می شویم.

 بررسی قیمت پارچه خامه دوزی برای مانتو و سایر لباس ها

قیمت پارچه خامه دوزی

قیمت پارچه خامه دوزی پرینت یکی از مهم ترین موارد در هنگام خرید این پارچه است. به همین دلیل در این بخش این مورد را بررسی می کنیم. قیمت پارچه خامه دوزی پرینت نسبت به انواع ساده تر آن مناسب تر در نظر گرفته شده است. اما باید بگوییم که قیمت این پارچه ارزان نیست. اگر فروشگاهی قیمت پارچه خامه دوزی پرینت را بسیار ارزان در نظر گرفته بود باید به کیفیت ارائه شده توسط آن ها شک کنید. زیرا این پارچه با کیفیت بالا را نمی توانید با قیمت ارزان تهیه کنید.

خرید پارچه خامه دوزی طرح دار با قیمت معقولانه را باید از فروشگاهی معتبر انجام دهید تا خرید مطمئنی داشته باشید. قیمت پارچه خامه دوزی برای مانتو نیز مناسب در نظر گرفته شده است. اما باید بگوییم که قیمت این مدل پارچه هم خیلی پایین نیست. زیرا این پارچه ها با گلدوزی های زیبا و ظریفی مزین شده اند و یک پارچه ساده نیستند. به علاوه این پارچه ها از الیاف با کیفیت بالا تولید شده اند.

ویژگی های پارچه خامه دوزی

پارچه خامه دوزی دارای ویژگی های فوق العاده ای است که خرید آن را برای دوخت لباس های بهاری و تابستانی جذاب کرده است. قیمت پارچه خامه دوزی پرینت یکی از مزایای خرید این پارچه به شمار می آید. چرا که قیمت پارچه خامه دوزی پرینت بر اساس کیفیت فوق العاده آن، مناسب است. خرید پارچه خامه دوزی طرح دار را برای دوخت لباس های جذاب و رنگی پیشنهاد می کنیم. بر اساس سبک و سلیقه خود می توانید بهترین طرح آن را انتخاب کنید زیرا طرح و رنگ های این پارچه بسیار متنوع و گسترده است.

اگر بخواهیم خصوصیات پارچه خامه دوزی را نام ببریم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تنفس پذیر و خنک؛
  • ضخامت کم؛
  • استفاده از الیاف ضد حساسیت در تولید پارچه؛
  • دوام و ماندگاری بالا؛
  • درخشش و جلوه زیبا؛
  • خامه دوزی های مستحکم و با کیفیت؛
  • زیر دست نرم و لطیف؛
  • فیمت مناسب و مقرون به صرفه؛
  • و ثبات رنگی بالا.

 الیاف به کار رفته شده در تولید پارچه خامه دوزی

خرید پارچه خامه دوزی طرح دار

پارچه خامه دوزی با استفاده از الیاف پنبه ای تولید شده است. این الیاف ظاهری براق دارند و با خامه دوزی ابریشمی تولید می شوند. امروزه این پارچه ها از الیاف پنبه یا ترکیبی از الیاف پنبه و پلی استر تولید می شوند. به دلیل وجود الیاف پنبه در بافت آن، این پارچه دارای خاصیت تنفس پذیری است. به همین دلیل می توانید با آن انواع لباس های خنک و تنفس پذیر را بدوزید.

این پارچه با خامه دوزی های ظریف و نازکی دوخته شده است. در حقیقت می توان گفت که پارچه خامه دوزی جزو پارچه هایی با وزن سبک است. خامه دوزی های ایجاد شده روی این پارچه از نخ های بسیار با کیفیت تولید شده اند. به همین دلیل خرید پارچه خامه دوزی طرح دار را برای دوخت لباس های کاربردی و در عین حال روزانه پیشنهاد می کنیم. لباس های دوخته شده با این پارچه تن خور بسیار راحت و فوق العاده ای دارند.

معرفی انواع مختلف پارچه خامه دوزی

پارچه خامه دوزی دارای انواع گوناگونی است که در این بخش آن ها را معرفی می کنیم. لازم به ذکر است که قیمت پارچه خامه دوزی برای مانتو بسیار مناسب است در نتیجه به راحتی می توانید با این پارچه مانتوهای جذابی را بدوزید.

پارچه خامه دوزی طرح دار

پارچه خامه دوزی طرح دار یکی از ترندی ترین انواع پارچه های بهاری و تابستانه به شمار می آید. این نوع پارچه خامه دوزی می تواند در دوخت لباس های گوناگونی به کار برده شود. یکی از ویژگی های جذاب پارچه خامه دوزی طرح دار، تنوع بالا در طرح های این پارچه است. در نتیجه این تنوع بالا می توانید انواع طرح های دلخواه خود را برای دوخت لباس انتخاب کنید. برای مثال اگر ساده پسند هستید می توانید انواع پارچه طرحدار با طرح های ساده تر را انتخاب کنید. اما اگر به طرح های شلوغ تر هم علاقه دارید می توانید از این پارچه در دوخت لباس استفاده کنید.

نکات خرید پارچه خامه دوزی طرح دار و ایده های استایلینگ

قیمت پارچه خامه دوزی

خرید پارچه خامه دوزی طرح دار را برای افرادی که به رنگ و طرح علاقه دارند به شدت پیشنهاد می کنیم. لازم به ذکر است که قیمت پارچه خامه دوزی پرینت بر اساس کیفیت آن بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. در واقع این پارچه از بالاترین کیفیت با طرح های زیبا و خاص بهره مند شده است. در نتیجه قیمت آن بر اساس کیفیت در نطر گرفته شده برای آن بسیار مناسب است. البته باید دقت داشته باشید که خرید خود را از فروشگاه معتبر پارچه فروشی انجام دهید. زیرا در این فروشگاه های معتبر می توانید بهترین قیمت پارچه خامه دوزی پرینت را با بهترین کیفیت بیابید.

خرید پارچه خامه دوزی طرح دار را برای دوخت لباس های ترکیبی و جذاب به شما پیشنهاد می کنیم. برای مثال با این پارچه می توانید انواع مانتوهای خاص یا مانتوهای کتی خاص و زیبا را بدوزید. در دوخت این مانتوها می توانید از پارچه طرحدار خامه دوزی به صورت تنها استفاده کنید و همچنین می توانید آن را با انواع پارچه های ساده تر ترکیب کنید. تنها دقت داشته باشید که این پارچه را با پارچه ای در تناژ رنگی هماهنگ با آن ست کنید. تا تیپ و استایل شما زیباتر شود.

پارچه خامه دوزی ساده

خرید پارچه خامه دوزی طرح دار را برای افرادی که به طرح علاقه دارند پیشنهاد کردیم؛ اما اگر مینیمال پسند هستید می توانید به سراغ انواع پارچه خامه دوزی ساده بروید. این پارچه ها دارای گلدوزی های زیبا و ظریفی هستند اما دیگر دارای طرح خاصی نیستند. به همین دلیل برای افراد ساده پسند مناسب هستند. همچنین باید بگوییم که قیمت پارچه خامه دوزی پرینت بیش تر از قیمت پارچه خامه دوزی ساده است. در نتیجه اگر قیمت برایتان اهمیت دارد هم باید به این نکته توجه داشته باشید.

سخن آخر

پارچه خامه دوزی ساده و طرح دار انتخابی عالی برای دوخت لباس های زیبای رومزه بهاری و تابستانی هستند. این پارچه ها با ظاهر زیبا و جذاب خود توجه هر فردی را به سمت خود جلب می کنند. یکی از مزایای خرید پارچه خامه دوزی طرح دار قیمت آن است. باید بگوییم که قیمت پارچه خامه دوزی پرینت نسبت به کیفیت آن مناسب در نظر گرفته شده است. البته باید بگوییم که قیمت این پارچه خیلی پایین نیست و قیمت پایین برخی از فروشگاه ها نشانه ای از کیفیت پارچه پایین است. خرید پارچه خامه دوزی طرح را برای دوخت انواع لباس های بهاری و تابستانی رنگی و جوان پسند به شما پیشنهاد می کنیم.

در ست کردن این لباس ها بهتر است که از آیتم های ساده استفاده کنید. برای مثال با یک مانتو خامه دوزی طرح دار بهتر است از یک شلوار ساده و شال ساده استفاده کنید. در ست کردن لباس ها با پارچه خامه دوزی ساده می توانید از لباس های طرحدار هم استفاده کنید. برای مثال برای ست کردن با مانتوی خامه دوزی ساده می توانید از شال طرحدار استفاده کنید. اما اگر ساده پسند هستید بهتر است که به سراغ آیتم های ساده و مینیمال بروید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gm7t1fY7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه