یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

ابزار توسن یکی از قدیمی ترین و بهترین تولید کنندگان ابزار های صنعتی و حرفه ای می باشد. این شرکت در زمینه تولید ابزار های برقی ، شارژی و دستی سال هاست فعالیت می کند و توانسته با کیفیت مطلوب و هزینه مناسب یکی از محبوب ترین برند های این حوزه باشد.

این شرکت با شعار فکر حرفه ای و کار حرفه ای سعی کرده تا جمعی از کارشناسان و متخصصان مجرب را دور هم گرد آورد و زمینه ای برای تبادل اطلاعات و تجربیات ایجاد کند تا محصولات و خدماتی با کیفیت بالا بر مبنای دانش روز تولید کند.

شرکت ابزار توسن با تلاش برای بهبود مستمر کیفیت محصولات خود، به عنوان یک شرکت قابل اعتماد و با اعتبار در بازار شناخته می شود و هدف اصلی این شرکت رضایت مشتریان خود و تامین نیازهای آن ها است.

محصولات برقی شرکت توسن ساخت کشور چین و محصولات دستی هم ساخت کشور هایی نظیر هند و تایوان هستند اما توسن توانسته محصولات ایرانی هم که ساخته شده در کشور هستند با کیفیت بالا به بازار عرضه کند.

آشنایی با ابزارآلات شرکت توسن (TOSAN)+ خرید از خانه ابزار توسن

همین طور در کنار برند توسن ؛ این شرکت محصولاتی با برند توسن پلاس را به بازار معرفی کرده که صنعتی تر هستند و عیوب محصولات برقی قبلی به طورکامل برطرف شده تا محصولی با کیفیت و اطمینان بیشتری به دست مصرف کننده برسد.

شما عزیزان می توانید برای خرید مشاوره و استعلام قیمت محصولات توسن به وب سایت خانه ابزار توسن که نماینده ابزار توسن است مراجعه کرده و با تماس با مشاوران این فروشگاه برای انتخاب محصول خود ، راهنمایی بگیرید.

 

خرید چکش تخریب توسن

چکش تخریب توسن ، یکی از پر قدرت ترین ابزار های برفی و صنعتی این شرکت است که برای تخریب بتن و مصالح از آن ها استفاده می شود. این ابزار به دلیل داشتن قدرت بسیار بالا کاربرد بسیار زیادی دارند و برای استفاده در پروژه های سنگین گزینه مناسبی دارد

از کاربرد های اصلی این دستگاه در صنایع ساختمانی وساختمان سازی است. اساس ساخت این ابزار بر مبنای وظیفه آن ها یعنی تخریب بتن، بلوکه، سازه ها، دیوارهای کاشی و سطوح غیر فلزی مانند دیوارها می باشد.

چکش های تخریب دارای موتور های با توان های مختلف بر حسب وات بوده و بر اساس وزن و مقدار اعمال ضربه در دقیقه تقسیم بندی می گردند که مقدار ضربه در دقیقه بر حسب نیروی اعمال شده در واحد ژول در مشخصات فنی دستگاه ذکر می شود.

پیکور های توسن بر حسب وزن در مدل های 5/5 کیلویی، 5/7 کیلویی ، 10 کیلویی ، 11 کیلویی و 16 کیلویی در مدل گیریسی و روغنی هستند.

 

 

خرید موتور برق توسن

موتور برق توسن یا ژنراتور دستگاهی است که انرژی مکانیکی حاصل از سوخت گاز یا بنزین و گازوئیل را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند.

از کاربرد های مهم این دستگاه جهت مصرف خانگی ، ویلا ساختمان، بیمارستان ها ، بانک ها و مراکز مهم امنیتی، دیتا سنترها، سرورها، کارگاهی، مصارف اضطراری ،کارخانه ها و ... می باشد . از ژنراتور برای برق رسانی و روشنایی استفاده می شود.

موتور برق های توسن بنزینی بوده و در دو مدل استارت دستی و الکتریکی تولید شده اند . توان این دستگاه ها از 1200 وات تا 6500 وات است .

 

کامل ترین مجوعه ابزارهای صنعتی توسن در خانه ابزار توسن

 

خرید سنگ فرز توسن و مینی فرز توسن

از سنگ فرز توسن در صنایع مختلف استفاده می شود . در واقع فرز ها از پر کاربرد ترین ابزار های الکتریکی هستند. از فرز برای برشکاری بر روی فلز، چوب، سنگ و بقیه مصالح استفاده می شود.

در واقع برش قطعات مختلف، از بین بردن بیرون زدگی های سنگ و فلز، تیز کردن ، صفحه تراشی، شیار زنی، فرم تراشی، کنار تراشی و رنده تراشی از کاربردهای این وسیله قدرتمند می باشد.

 

خرید سنگ فرز توسن و مینی فرز توسن

 

اما کاربرد مینی فرز ها گسترده است و برای برش و ساب مواد مختلف و همچنین برداشتن مواد اضافی از یک قطعه کاربرد دارد. از مینی فرزها به طور دائم و گسترده استفاده نمی شود و مناسب برای مصارف خانگی و کارگاهی است.

 از فرزهای آهنگری، صرفا برای برش، تراشکاری و پولیش فلزها استفاده می شود. از فرز سنگبری برای برش و فرم دهی سنگ استفاده می شود. ولی از مینی فرزها برای برش هر دو نوع کار آهنگری و سنگبری اما در مقیاس کمتر، استفاده می شود.

فرز ها در مدل های مختلف مثل مینی فرز ، فرز مینیاتوری ، فرز آهنگری و سنگبری ، مینی فرز های دسته بلند و پولیش استفاده کرد.

 

 

ابزار DWT پر قدرت و قیمت مناسب

شرکت ابزار یراق توسن در کنار محصولات توسن وارد کننده ابزار DWT هم هست که برند دی دبلیو تی با نماد تجاری DWT متعلق به مجموعه MeritLink است. دی دبلیو تی یکی از معتبرترین تولید کنندگان ابزارهای برقی، تجهیزات سخت افزاری و ماشین آلات جوش می باشد که از رقابتی ترین محصولات در بازار جهانی ابزار هستند. ابزارآلات این برند ، گارانتی و خدمات پس از فروش توسن را دارند.

 

ابزار DWT

 

نتیجه گیری : شرکت ابزار یراق توسن ، به دلیل داشتن کیفیت بالا توانست این جایگاه معتبر را برای خود کسب کند و تبدیل به بهترین گزینه در بازار شود. توسن اکنون یکی از محبوب ترین برند های حال حاضر ایران است .محصولات این شرکت شامل ابزار برقی ، ابزار باغبانی ، ابزار دستی و ابزار بادی است که همه ی این محصولات گارانتی یکساله شرکت توسن و پنج سال خدمات پس از فروش این شرکت را دارند و شما می توانید جهت خرید به فروشگاه خانه ابزار توسن مراجعه کنید .

منبع: خانه ابزار توسن

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RY1TBLlV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه