یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

لوله های داربست برخلاف سایر مقاطع تنوع کمی دارند؛ اما حجم مصرف آن ها زیاد است. این لوله ها در داربست بندی جهت دسترسی آسان نیروهای مشغول به کار به نواحی دوردست ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های داربست علاوه بر فراهم کردن بستر لازم جهت دسترسی به نقاط مرتفع ساختمان باعث ایمن سازی محوطه کار نیز می شوند؛ به همین جهت، استفاده از آن ها در پروژه های عمرانی ضروری است. بر همین اساس، خرید لوله داربستی مرغوب به یکی از دغدغه های ساختمان سازان تبدیل شده است. این افراد جهت اطمینان از کیفیت لوله های داربستی و استاندارد بودن آن ها بایستی به مراکز فروش معتبر مراجعه کنند. حال اینکه بهترین شرکت برای خرید لوله داربست کدام است؟ و خریدار حین انتخاب لوله داربستی باید به چه نکاتی توجه کند را در ادامه توضیح داده ایم. با داربست بازار همراه باشید.

خرید لوله داربستی

لوله داربستی یا لوله صنعتی

در ابتدا کمی درباره لوله داربستی و مشخصات آن صحبت می کنیم. لوله داربستی یا همان لوله صنعتی یکی از رایج ترین لوله های مورد استفاده در صنایع است که با فولاد و گالوانیزه ساخته می شود. وزن آن نیز حدود 27-4/6 کیلوگرم است. به طور کلی، لوله داربست در دو حالت سبک و سنگین تولید و عرضه می شود. لوله هایی که در دسته سبک وزن قرار دارند، قابل استفاده در پروژه های کوچک هستند و بالعکس. از لوله های سنگین وزن می توان در بزرگترین پروژه های ساختمان سازی استفاده کرد. در ادامه همین مطلب، به سایر نکات مهم در هنگام خرید لوله داربستی اشاره کرده ایم.

مطلب مرتبط: قالب بتن داربست بازار

بهترین شرکت برای خرید لوله داربست

در حال حاضر، شرکت های زیادی به عرصه فروش لوله های داربست ورود کرده اند که برخی از آن ها عملکرد حرفه ای و رضایت بخشی دارند و لوله های باکیفیتی را در اختیار ساختمان سازان قرار می دهند. یکی از این مجموعه ها، داربست بازار نام دارد. این مجموعه، ارائه کننده انواع لوله داربست مرغوب با قیمت ویژه است. بنابراین، خرید لوله داربست از داربست بازار با تضمین کیفیت همراه خواهد بود. ضمن اینکه فروش لوله های داربست دست دوم نیز به صورت گسترده در جریان است. این لوله های کارکرده از کیفیت لازم برخوردار هستند و به سراسر کشور ارسال می شوند.

لوله داربستی یا لوله صنعتی

مهمترین نکات قبل از خرید لوله داربست

قبل از خرید لوله داربست بایستی با چند نکته مهم آشنا شوید تا در نهایت، مناسب ترین انتخاب را با توجه به پروژه خود داشته باشید. در قسمت زیر، به نکات مهم در زمان خرید لوله داربست اشاره کرده ایم:

  • توجه به جنس لوله داربست

توجه به جنس لوله داربست یکی از مهم ترین نکات است. این لوله با فولاد و گالوانیزه ساخته می شود. لوله های ساخته شده با فولاد بسیار باکیفیت و مقاوم هستند. بنابراین، خرید لوله داربست فولادی بهترین انتخاب ممکن است. با تهیه لوله های فولادی می توان ایمن ترین سازه داربستی را برای پروژه در دست اجرا برپا کرد.

  • توجه به نوع لوله داربست

نوع لوله داربستی نیز باید قبل از خرید آن تعیین شود. اصولا، لوله های داربستی به دو نوع بدون درز و درزدار تقسیم می شوند. برای تولید لوله های بدون درز از متریال بیشتری استفاده می شود و این لوله ها از استحکام بهتری نسبت به مدل دیگر برخوردار هستند. به عبارتی، تولیدکنندگان از شمش فولادی جهت ساخت لوله بدون درز استفاده می کنند؛ اما لوله های درزدار با ورق یا تسمه فولادی ساخته می شوند.

  • توجه به وزن لوله داربست

وزن لوله داربست یکی دیگر از نکات مهم در زمان خرید آن است. وزن هر لوله بر اساس ابعاد، ارتفاع و ضخامت آن تعیین می شود. به عنوان مثال، وزن هر شاخه آن با ضخامت ۲ میلی لیتر حدود ۱۴ کیلو و وزن مدل های ضخیم تر نیز چیزی حدود ۱۷ کیلو است. ضخامت های ۲ و ۵/۲ میلی لیتر نیز رایج ترین های ابعاد حال حاضر بازار هستند. ضمنا، همان طور که اشاره شد در صورتی که پروژه شما کوچک است می توانید از لوله های داربست سبک استفاده کنید و اگر هم پروژه پراهمیت و بزرگ است می توانید لوله های داربست سنگین را به کار بگیرید.

  • توجه به سطح کیفی لوله داربست

توجه به کیفیت تولید لوله داربست نیز اهمیت زیادی دارد. لوله های داربست باکیفیت با دقت زیادی ساخته می شوند و ابعاد آن ها کاملا دقیق و حساب شده است. سطح لوله ها هم سالم و بدون زنگ زدگی است. بنابراین، علاوه بر نوع، جنس و وزن لوله بایستی به کیفیت تولید آن نیز توجه داشته باشید. برای اطمینان از این موضوع بایستی به فروشندگان باتجربه و معتبر کشور رجوع کنید تا بهترین های بازار در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد.

داربست بازار

جمع بندی

لوله داربست یکی از مهم ترین مقاطع فولادی در ساختمان سازی است که از آن، جهت ایجاد داربست استفاده می کنند. در واقع، با اتصال لوله های داربست به یکدیگر می توان یک سازه داربستی مقاوم را ایجاد کرد. برای خرید لوله داربست باکیفیت نیز بایستی به مراکز فروش معتبر مراجعه نمود. داربست بازار یکی از مراجع اصلی فروش انواع لوله داربست در ایران است که این محصولات را با ضمانت کیفیت عرضه می دارد. بنابراین، یکی از مهم ترین اقدامات جهت داربست بندی مراجعه به بهترین شرکت برای خرید لوله داربست است. در زمان خرید لوله داربست نیز بایستی به مسائلی نظیر جنس، طول، ضخامت و وزن آن توجه داشته باشید. توجه به مدل لوله داربستی را هم فراموش نکنید. لوله های داربستی در دو مدل درزدار و بدون درز موجود هستند که نوع بدون درز آن از نظر کیفیت و مقاومت نسبت به درزدار برتری دارد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gNzfV7iO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه