یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

کتاب های کنکوری و درسی کهنه را کجا بفروشیم؟

کتاب های کنکوری و درسی کهنه را کجا بفروشیم؟

همه ما بعد از اتمام تحصیل و قبولی در دانشگاه کتاب های قدیمی داریم که چندان مناسب نگهداری برای سال های آینده نبوده و حتی ممکن است برای دوستان ما هم قابل استفاده نباشد پس با این حجم از کتاب های کنکوری و درسی بلااستفاده چه کنیم!

شاید خیلی از شما دوستانی که این مطلب را دنبال میکنید اولین چیزی که به ذهن شما میرسد این است که کلی پول و هزینه بابت خرید خیلی از این کتاب ها پرداخت کرده اید و حتما دانشجویان و یا کتاب فروشی هایی که از آن کتاب های کنکوری و درسی را تهییه نموده اید حاضر به خرید مبلغ کمتر و یا مبلغ پشت جلد کتاب از شما بنمایند ولی در مورد کتاب های دانشگاهی و درسی اینطور نیست!!!

بله نکته ای که اکثر مردم و دانشجویان نمیدانند این است که کتاب های درسی و دانشگاهی و کنکوری چنانچه از تاریخ چاپ آن یکسال گذشته باشد دیگر قابل فروش نمیباشد و کسی بابت آن به شما پولی پرداخت نمیکند و 90 % تمامی کتب درسی بعد از یکسال از تاریخ انتشار به عنوان کتاب باطله و کاغذ باطله محسوب میشود.

با کتاب های کنکوری و کتاب های باطله چه کنیم :

حالا که متوجه شدیم چه کتاب هایی از کتب دانشگاهی و درسی ما به عنوان باطله تلقی میگردد باید به دنبال فروش آنها به اشخاصی که خریدار کاغذ باطله و کتاب باطله هستند باشیم

خریدار کاغذ باطله و کتاب باطله

اما معتبرترین جا برای فروش کاغذ ها و کتاب های باطله کجاست ؟

اولین و معتبرترین سایت که مستقیم به عنوان کارخانه و مصرف کننده اصلی کاغذ های باطله و کتاب ها در کشور فعالیت میکند و سابقه طولانی در این زمینه دارد سایت kaghazz.ir می باشد.

تمامی اشخاص میتوانند جهت خرید کاغذ باطله با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایند و پس از هماهنگی اقدام به فروش آنها نمایند.

قیمت کاغذ باطله چند است؟

شاید بهتر است بدانیم نحوه خرید کتاب های ما به چه صورت است و با چه قیمتی محاسبه میگردد .

تمامی کتاب های باطله به صورت کیلویی خریداری میگردد و تفاوتی بین کتاب و کاغذ های جزوه شما وجود نخواهد داشت و کاملا وزن کلی آن برای خریدار کاغذ باطله مهم است که بر اساس وزن آن قیمتی را به شما پیشنهاد میدهد و هر چه مقدار وزنی آن بیشتر باشد قیمت کاغذ باطله بالاتر خواهد بود.

قیمت کاغذ باطله

خرید کاغذ ها در کدام محل و آدرس انجام میگردد؟

خبر خوب اینکه شما نیازی نیست به زحمت افتاده و کتاب های خود را به محل خاصی ببرید پس از هماهنگی با شرکت پرسنل درب منزل شما حاضر شده و نیازی نیست تا شما خودتان را به زحمت بیندازید و تمامی مراحل کاملا درب منزل شما انجام خواهد شد و پس از انجام وزن کتاب ها مبلغ بصورت کامل نقد پرداخت میگردد و در کمتر از حدود 1 ساعت میتونید کتاب های و کاغذ های باطله خود را خیلی راحت بدون اتلاف وقت و گذاشتن زمان در زندگی و محل کار خود بفروش برسانید.

آیا فقط کتاب خریداری میگردد یا هر چیزی از جنس کاغذ قابل فروش هست؟

واقیعت این است که فرقی بین کتاب های باطله و جزوات و حتی سر رسید های تاریخ گذشته و باطله وجود ندارد و شما میتوانید حتی مجلات و روزنامه های باطله خود را در کنار کتاب های کنکوری بفروش برسانید تا با اینکار به بازگشت کاغذ به چرخه بازیافت و استفاده مجدد کمکی کرده باشید و هم به محیط زیست کمک کنید تا از قطع بی رویه درختان جلوگیری نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/t7HPISQZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه