چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 8 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

10 فرصت پولسازی از بازاریابی هتل ها

پلتفرم هایی همچون فلای تودی می تواند راهی برای آشنایی با هتل ها باشند اما چه راهکارهایی باید برای سودآوری بیشتر و دستیابی به اهداف بازاریابی در صنعت هتلداری در پیش گرفت؟

علی رغم این که هتل شما چقدر زیبا است یا خدمات ارائه شده تا چه حد بی عیب و نقص هستند اما معمولاً صاحبان هتل ها همچنان برای باقی ماندن در بین رقبا تلاش های زیادی می کنند.

برای این منظور لازم است که نکات و اصول خاصی را در رابطه با بازاریابی مد نظر قرار داد که در ادامه مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را جهت سودآوری بیشتر در صنعت هتلداری برای شما شرح دهیم.

بازاریابی مقصد برای معرفی هتل

بازاریابی مقصد مربوط به برجسته کردن زیبایی های شهر شما برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر است به این صورت که می توانید فرهنگ، غذا و جاذبه های محلی را با کمک پلتفرم هایی همچون فلای تودی به نمایش بگذارید.

به طور معمول این نوع بازاریابی بسیار خاص است که در بیشتر موارد با هدف جذاب تر جلوه دادن مکان مورد نظر نسبت به سایر گزینه ها و همچنین افزایش تعداد افرادی خواهد بود که به آنجا سفر می کنند.

به عنوان مثال هتل قصر طلایی مشهد که در نزدیکی حرم قرار دارد به خوبی می تواند بر روی بازاریابی مقصد و دسترسی آسان به دیگر مناطق گردشگری در این شهر تمرکز کند.

هتلداران باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنند

بسته به نوع خدماتی که در هتل خود دارید، ممکن است بخواهید مخاطبان را به بخش های مختلفی تقسیم کنید که توسط عواملی مانند سن، جنسیت، درآمد و مکان تعیین می شوند.

درصورتی که شما صاحب یک هتل مجلل هستید، باید بر روی افرادی تمرکز کنید که جمعیت شناسی مشابهی از نظر درآمد، نیازها و خواسته ها دارند، از سوی دیگر اگر هتلی با بودجه مناسب و خانواده محور مدیریت می کنید ممکن است تمرکز شما به سمت مخاطبان دیگری هدایت شود.

در این خصوص شما می خواهید روی خانواده های دارای فرزند تمرکز کنید که می تواند افرادی با درآمد متوسط را شامل شود که امکانات مناسب برای کودکان، راحتی و به صرفه بودن را در هنگام رزرو هتل اولویت قرار می دهند.

در واقع تقسیم بندی مخاطبان می تواند به شدت بر روی اهداف بازاریابی و به طور کلی بالابردن موفقیت شما تاثیر زیادی بگذارد، پس در زمان معرفی هتل خود در پلتفرمی همچون فلای تودی اشاره دقیقی به خدمات داشته باشید.

بازاریابی محتوا و وبلاگ

بازاریابی محتوا یک ابزار قدرتمند در در زمینه معرفی هتل شما است و شامل توسعه و به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند به منظور جذب و درگیرکردن مخاطب خاص خواهد بود که در نهایت منجر به رفتارهای سودآور مشتری می شود.

ممکن است در صنعت هتلداری برای تولید یک محتوای مناسب از معرفی خدمات و جاذبه های محلی که گردشگران می توانند در حین اقامت از آن ها لذت ببرند، استفاده شود.

وبلاگ ها نقش مهمی در این استراتژی دارند زیرا مکانی برای ارائه اطلاعات کامل در مورد موضوعاتی مانند غذای محلی، رویدادهای فرهنگی و گزینه های توریستی فراهم می کنند.

با فلای تودی می توانید در ارائه یک محتوای مناسب برای هتل خود گام موثری بردارید که نه تنها تجربه خواننده، بلکه اثرگذاری تبلیغات را نیز افزایش می دهد و افراد بیشتری را به سمت انتخاب هتل شما می کشاند.

بهینه سازی در موتورهای جست وجو

فرایند بهینه سازی کسب وکار در گوگل به معنای یافتن کلمات کلیدی و ایجاد محتوای مرتبط است، اگر نمی توانید وبسایت اختصاصی خود را مدیریت کنید از پلتفرم های معتبری همچون فلای تودی کمک بگیرید.

زمانی که افراد به دنبال یافتن یک هتل مناسب برای اقامت در شهر خاصی هستند به طور معمول اولین راهی که برای جست وجوی و رزرو اقامتگاه انتخاب می کنند، گوگل است.

بازاریابی ایمیلی برای هتل ها

بازاریابی ایمیلی مهمانان شما را در مورد تبلیغات، رویدادها و اخبار ویژه هتل به روز نگه می دارد و همچنین یک راه عالی برای تشویق مشتریان جهت رزروهای تکراری است.

نظرات آنلاین در مورد هتل را مدیریت کنید

بسیاری از مشتریان قبل از انتخاب هتل، تحقیقات آنلاین انجام می دهند. در واقع، مطالعه های انجام شده در این خصوص نشان می دهد که طیف گسترده ای از افراد برای انتخاب یک کسب وکار از طریق پلتفرم های آنلاین اهمیت زیادی به نظرات می دهند.

بر همین اساس باید سعی کنید تا به بررسی و مدیریت نظرات مشتریان خود در پلتفرم هایی همچون فلای تودی بپردازید و این کار را به عنوان یکی از راه های موثر برای سودآوری در نظر بگیرید.

سودآوری هتل با فلای تودی

روی بازگشت مهمانان قبلی هتل تمرکز کنید

بازاریابی مجدد زمانی است که سعی می کنید توجه مهمانان گذشته را جلب کنید تا آن ها بار دیگر یکی از اتاق های شما را برای سفر بعدی رزرو کنند، برای این منظور می توان از راه های مختلفی استفاده کرد.

از قیمت گذاری پویا برای هتل خود استفاده کنید

قیمت گذاری پویا زمانی است که هزینه های شما برای رزرو اتاق براساس عواملی مانند تقاضا، عرضه، رقابت و فصل تغییر می کند. این کار باعث می شود تا درآمد، سود، رضایت و وفاداری مشتری را افزایش دهید.

اگر امکان دسترسی به رزرو آنلاین اتاق های خود را از طریق فلای تودی انجام می دهید، بهتر است با در نظر گرفتن مواقع خاصی از سال که حجم سفرها تغییر پیدا می کند شما نیز قیمت های خود را در این پلتفرم به روزرسانی کنید.

همکاری با اینفلوئنسرها برای معرفی هتل

با اینفلوئنسرهای فعال در رسانه های اجتماعی که دنبال کنندگان زیادی در بازار هدف دارند همکاری کنید تا هتل شما را به آن ها معرفی کنند و از این طریق میزان جذب مخاطب را افزایش دهید.

البته باید این را در نظر داشته باشید، افرادی که برای این منظور انتخاب می کنید باید بیشترین ارتباط را با کسب وکار شما داشته باشند، به عنوان مثال بهترین اینفلوئنسرها برای این منظور کسانی هستند که در زمینه گردشگری فعالیت دارند.

با فلای تودی سودآوری هتل خود را بالا ببرید

بسیاری از افراد به جای این که به صورت مستقیم نام هتل خاصی را در گوگل جست وجو کنند معمولاً به دنبال یافتن یک اقامتگاه مناسب از طریق وبسایت های گردشگری هستند که فلای تودی نیز یکی از آن ها به شمار می رود.

از همین رو شما می توانید با کمک این پلتفرم یک بخش اختصاصی برای هتل خود داشته باشید که تمامی امکانات و خدمات ارائه شده را از این طریق در معرض دید مخاطبان قرار می دهید.

جمع بندی

فلای تودی به عنوان یکی از پلتفرم های معتبر داخلی می تواند از راه های مختلفی به شما کمک کند تا هتل خود را به مخاطبان هدف معرفی کنید و از این طریق بتوانید به سود بیشتری برسید.

در واقع صاحبان هتل می توانند با تقسیم بندی مشتریان هدف، بهینه سازی از طریق گوگل، تولید محتواهای مناسب و دیگر راه هایی که برای بازاریابی در این حوزه اهمیت دارد به سود بالاتری دست پیدا کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jJEDKAC0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آباد
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه