دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

کالاف دیوتی یکی از قدیمی ترین بازی های سرگرم کننده برای موبایل است که به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند از مزیت داشتن دنیایی از هیجان را لذت ببرند. در این مجموعه شخصیت های متفاوت در حال بازی هستند، البته اقدامات و عملکرد آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است در این مجموعه ها بهترین شخصیت های بازی وجود دارد و هر یک به نوعی سعی می کنند با داشتن ویژگی و توانایی های خاص نقش موثری در پیروزی گیمر ها ایفا کنند، در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این موضوع بپردازم.

آشنایی با ویژگی ها و توانایی ها شخصیت های بازی کالاف موبایل

معرفی شخصیت های بازی کالاف موبایل و ویژگی هر یک از آنها

در بازی کالاف دیوتی شما می توانید از شخصیت های متفاوت در جهت رسیدن به پیروزی نهایی استفاده کنید. همانطور که میدانید در دنیای بازی های رایانه ای ، زمانبندی یکی از اقدامات موفقیت آمیز به شمار می آید. اینکه بدانید در چه زمانی از کدام شخصیت استفاده کنید، نقطه عطفی برای داشتن لحظات پیروزی شگفت انگیز است.

  • پیشاهنگ 2

پیشاهنگ دو یا Scout 2 یکی از شخصیت های بازی کالاف موبایل است که به شکل رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. داشتن لباس تاکتیکی روش شناسایی آن به شمار می آید، همچنین برای دسترسی به قابلیت های آن باید از سطح COD Mobile گذر کنید.

  • عملیات ویژه 1

از مهم ترین شخصیت های بازی کالاف دیوتی که در ابتدای بازی می توانید از مزایای آن استفاده کنید، Special Ops است. از مهم ترین ویژگی های شناسایی آن می توان به وجود اسلحه ساده اشاره کرد، در مراحل اول استفاده از این شخصیت برای عبور از مراحل دیگر الزامی است.

  • عملیات ویژه 3

تک تیرانداز متخصصی که مزایای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از شخصیت های فوق العاده مهم و کاربردی که به کمک آن می توان از عملیات های غیر ممکن به سادگی عبور کرد. دقت تیراندازی بالا و ضریب خطای کم از مهم ترین ویژگی های این شخصیت به شمار می آید.

  • عملیات ویژه 5

در میان شخصیت های بازی کالاف موبایل می توان به عملیات ویژه 5 اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از قابلیت های عملکردی آن در عملیات مختلف نهایت استفاده را داشته باشید.

  • الکس میسون

ابرقهرمانی که به راحتی توجهات را به خود جلب نموده، یکی از ماموران با تجربه و خارق العاده است که به واسطه حضور در نیروی دریایی، به تمام فنون آن دسترسی دارد. این پیرمرد بازنشسته نیروی دریایی در جوخه ترور نقش آفرینی کرده و در ویتنام، لائوس، کوبا و دیگر کشورها ماموریت های متفاوتی انجام داده است.

  • دیوید میسون

این سرباز که در تیم SEAL 6 فعالیت می کند، پسر الکس و فرمانده ستوان است. این شخصیت به واسطه داشتن سرعت بالا و توانایی فوق العاده چشمگیر تنها فردی است که توانسته در همه رده ها یکه تاز باشد تا بتواند بر J-SOC Strike نظارت داشته باشد.

معرفی شخصیت های بازی کالاف موبایل و ویژگی هر یک از آنها

  • سایمون گوست رایلی

این شخصیت که معمولا با نام Ghost شناخته شده، دومین فرمانده گروه ضربت 14.1 است. این شخصیت مدیریت عملیات پیدا کردن خانه امن ماکاروف را بر عهده داشت که طی آن اطلاعات و دیتای فوق العاده کاربردی به دست آورد.

  • توماس مریک

یکی از فرمانده های سرشناس سال 2027 این شخصیت است و از مهمترین دست آورد های او می توان به مبارزه و دفاع از بیمارستان در برابر بیش از 500 در عملیات Sand Viper اشاره کرد. از مهم ترین ویژگی های این شخصیت می توان به شجاعت و جسارت او اشاره کرد، همچنین نماد او علامتی است که تنها با شصت اپراتور نمایش داده می شود.

  • جان پرایس

از دیگر شخصیت های بازی کالاف موبایل که به واسطه حضور در ارتش نیرو های ویژه بریتانیا شهرت خاصی پیا کرده است. این شخصیت رهبری تیم براوو و گروه ضربت 141ا را بر عهده دارد، پایبندی و وفاداری این شخصیت زمانی ثابت شد که توانست ماکاروف و زاخائف را دستگیر کنید.

  • گریگوری ویرو

از دیگر شخصیت های بازی کالاف موبایل با زمان محدود است که برای بکارگیری آن در بازی می بایست جعبه های بطری را یکی پس از دیگری باز کنید، بهتر است بدانید که داشتن گریگوری ویرو کاملا شانسی است .

  • جنگل

راین جنگل از دیگر بازیکنان این بازی به شمار می آید که با زمان محدود برای بازی همراه است. برای داشتن آن می توانید این شخصیت را با 5 دلار به مدت 5 روز خریداری کنید. قدرت و توانایی آن در بازی به نحوی نقش موثری در ویکتوری شدن گیمر دارد از این رو محبوبیت زیادی در میان شخصیت های بازی کالاف موبایل دارد.

  • گاز

برای دستیابی به این شخصیت باید جعبه سرباز Gaz را پیدا و آن ها را باز کنند. برای هر جعبه تقریبا باید 20 سی پی پرداخت کرد، به خاطر داشته باشید که هرچه تعداد جعبه ها بیشتر باشد نیرو این شخصیت افزایش و در برخوردهای نزدیک حرف اول و آخر را می زند.

  • باغ عشایر

یکی از متفاوت ترین شخصیت های بازی کالاف موبایل مربوط به باغ عشایر است ، تاو روجاس با هدف تلافی دوستان از دست رفته عمل می کند و به واسطه قدرت خارق العاده ای که در اختیار دارد می تواند محیط را محیط را علیه دشمنان خود بشورانید.

علاوه بر موارد عنوان شده شخصیت های دیگری در این بازی وجود دارد که به کمک ن ها می توان هیجان بازی را چندین برابر افزایش داد. به خاطر داشته باشید که به کمک سی پی می توانید از مزیت داشتن شخصیت های بیشتر بهره مند شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1sXf7z1E
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه