پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

این روزها یکی از مهمترین فاکتورهای مورد نظر هنگام ثبت نام در کلاس های آموزش زبان انگلیسی میزان شهریه کلاس است. ما در این مقاله ابتدا عوامل مختلفی را که بر هزینه کلاس زبان انگلیسی تأثیر می گذارند بررسی می کنیم و سپس اطلاعات مربوط هزینه ای که به طور معمول باید برای شرکت در کلاس های زبان انگلیسی، چه آنلاین و چه حضوری پرداخت کنید را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

هزینه کلاس زبان انگلیسی در تهران چقدر است؟

 

هزینه کلاس زبان به چه عواملی بستگی دارد؟

 

سطح زبان: کلاس های زبان انگلیسی برای سطوح مختلف مبتدی، متوسط، پیشرفته و فوق پیشرفته برگزار می شوند. هزینه کلاس های زبان انگلیسی برای سطوح مختلف متفاوت است. کلاس های زبان انگلیسی برای سطوح بالاتر معمولاً گران تر هستند. این به دلیل نیاز به دانش و مهارت های بیشتری برای تدریس سطوح بالاتر است.

نوع کلاس: کلاس های زبان انگلیسی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند. کلاس های حضوری معمولاً گران تر از کلاس های آنلاین هستند. این به دلیل هزینه های اضافی مانند اجاره محل برگزاری کلاس، هزینه رفت و آمد و غیره است. کلاس های زبان فارغ از آنلاین و حضوری بودنشان به صورت گروهی، نیمه خصوصی و خصوصی نیز برگزار می شوند. کلاس های گروهی معمولاً ارزان تر از کلاس های نیمه خصوصی و خصوصی هستند.

مدت زمان کلاس: کلاس های زبان انگلیسی معمولاً در دوره های 20، 30، 40 یا 60 جلسه ای برگزار می شوند. هزینه کلاس معمولاً با افزایش مدت زمان کلاس افزایش می یابد. این به دلیل نیاز به زمان و انرژی بیشتر برای تدریس در دوره های طولانی تر است.

تجربه و سابقه استاد: اساتید با تجربه و سابقه معمولاً هزینه بیشتری دریافت می کنند. این به دلیل دانش و مهارت های بیشتر آن ها است.

شهر محل برگزاری کلاس: هزینه کلاس زبان انگلیسی در شهرهای بزرگ معمولاً بیشتر از شهرهای کوچک است. این به دلیل هزینه های بالاتر زندگی در شهرهای بزرگ است.

موسسه آموزشی: هزینه کلاس زبان انگلیسی در موسسات آموزشی مختلف متفاوت است.

 

هزینه کلاس زبان انگلیسی در مؤسسات معروف ایران

 

در ایران، هزینه کلاس زبان انگلیسی به طور کلی بین 100 تا 500 هزار تومان در هر جلسه است. با این حال، این هزینه می تواند بسته به عوامل مختلف، بیشتر یا کمتر باشد. برای انتخاب یک کلاس زبان انگلیسی مناسب، بهتر است ابتدا نیازها و بودجه خود را در نظر بگیرید. سپس، با مقایسه قیمت ها و بررسی نظرات سایر زبان آموزان، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه چند نمونه از هزینه محبوب ترین مؤسسات آموزش زبان انگلیسی در ایران آورده شده است.

آموزشگاه زبان ایران کمبریج: کلاس های گروهی زبان انگلیسی این آموزشگاه از 120 هزار تومان تا 240 هزار تومان در هر جلسه هزینه دارند.

آموزشگاه زبان سفیر: کلاس های گروهی زبان انگلیسی این آموزشگاه از 100 هزار تومان تا 200 هزار تومان در هر جلسه هزینه دارند.

چند راه پیشنهادی برای کاهش هزینه کلاس زبان انگلیسی

 

همانطور که در بالا مشاهده کردید، عوامل گوناگونی می تواند بر افزایش و یا کاهش هزینه شهریه کلاس زبان انگلیسی مؤثر باشند. از آنجایی که هیچکس از کمی کاهش هزینه بدش نمی آید، مخصوصاً این روزها که هزینه زندگی بسیار بالاست، در ادامه به چند روش اشاره می کنیم تا به کمک آن بتوانید هزینه کلاس زبان خود را کاهش دهید.

جستجو برای کلاس های تخفیف دار: بسیاری از موسسات آموزشی و اساتید زبان انگلیسی، کلاس های تخفیف دار برگزار می کنند. با کمی جستجو می توانید کلاس های ارزان قیمت پیدا کنید.

شرکت در کلاس های گروهی: کلاس های گروهی معمولاً ارزان تر از کلاس های خصوصی هستند.

خودآموزی: اگر زمان و انگیزه کافی دارید، می توانید به طور خودآموز زبان انگلیسی بیاموزید. این روش می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

آموزش آنلاین: کلاس های آنلاین معمولاً ارزان تر از کلاس های حضوری هستند.

چند دلیل برای این که در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی مرداد کالج شرکت کنید:

  • ارزان تر است: امروزه اینترنت به ما آزادی بسیار مقرون به صرفه تری می دهد، مانند توانایی یافتن دوره انگلیسی آنلاین مناسب برای شما بدون هزینه های جانبی رفت و آمد.
  • بلافاصله شروع کنید: زیبایی مدرسه آنلاین مرداد کالج این است که نیازی به صبر کردن تا شروع دوره بعدی نیست. سفر یادگیری شما بلافاصله شروع می شود.
  • هر زمان که دوست دارید مطالعه کنید: یادگیری آنلاین انگلیسی به این معنی است که می توانید هر دوره را بر اساس سبک زندگی خود سازماندهی کنید.
  • هر جا که دوست دارید مطالعه کنید: در یک روز زیبای تابستانی در کافی شاپ مورد علاقه خود، یا در پارک مطالعه کنید. همه چیز به انعطاف پذیری و انتخاب بهترین محیط آموزشی برای شما بستگی دارد.
  • انتخاب کنید که می خواهید روی چه چیزی کار کنید: در حالی که کلاس های سنتی به این صورت است که معلم تصمیم میگیرد چه چیزی را مطالعه کند، دوره های آنلاین زبان انگلیسی مرداد کالج به شما این امکان را می دهند که موضوعاتی را که در حال حاضر بیشتر به شما مرتبط هستند را انتخاب و مطالعه کنید.
  • تصمیم بگیرید که چقدر تمرین کنید: کلاس آنلاین به این معنی است که هیچ فشاری برای همگام شدن با دیگران وجود ندارد. این باعث میشود احساس نکنید که از کلاس عقب افتاده اید یا منتظر باشید تا دیگران به شما برسند. در نهایت همه ما نقاط قوت و ضعف متفاوتی داریم.
  • محتواها به طور مداوم به روز می شوند: فناوری باعث میشود جهان سریع تر حرکت کند و به ما امکان می دهد تا محتوای دوره آنلاین زبان انگلیسی خود را دائماً به روز کنیم، فعالیت ها را بهبود بخشیم و محتوای آموزشی بیشتری اضافه کنیم. دوره های آنلاین مرداد کالج محتوای چندرسانه ای به روزتری نسبت به کتاب درسی سنتی ارائه می دهند.
  • فناوری شما را قادر می سازد تا به طور موثرتر و سریع تر یاد بگیرید: امروزه اکثر دورههای آنلاین زبان انگلیسی بر کاری که انجام می دهید و پیشرفتی که دارید نظارت می کنند تا زمانی که برای یادگیری آنلاین زبان صرف می کنید هدفمندتر و موثرتر باشد.
  • سبزتر است: تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت است – تغییرات اقلیمی به موضوع اصلی زندگی ما تبدیل شده است و بسیاری از ما باید تغییرات کوچکی در شیوه زندگی و رفتار خود به عنوان مصرف کننده ایجاد کنیم. اگر به دنبال یک جایگزین پایدار هستید، کلاس آنلاین زبان انگلیسی یک انتخاب عالی است.

هرگز زمان بهتری برای یادگیری آنلاین زبان انگلیسی وجود نداشته است. در مدرسه آنلاین مرداد کالج، ما طیف وسیعی از کلاس های انگلیسی آنلاین با هدایت مستقیم مربی را ارائه می دهیم.

دوره های جامع زبان انگلیسی مرداد کالج

مرداد کالج دوره های تخصصی انگلیسی عمومی، مکالمه خصوصی، مهارت های آزمون آیلتس و انگلیسی تجاری را برگزار می کند. برای مثال، در دوره مکالمه خصوصی مرداد کالج به تمامی نیازهای یک زبان آموز، به صورت مستقل و بدون نیاز به همراه پاسخ داده شده است.

ویژگی های این دوره:

  • 2 محور اصلی این دوره یادگیری واژگان و ساختارهای سازنده زبان انگلیسی است
  • تولید جملات و محتوای زبانی در زمان های حال/گذشته/آینده
  • شناخت ساختار استاندارد جملات
  • تولید و کاربرد انواع جملات مجهولی/شرطی/مودال و …
  • شناخت کامل انواع پسوندها،پیشوندها،الگوهای فعلی
  • تسلط و استفاده از انواع جملات ترکیبی و پیچیده
  • مشاوره پیش از دوره
  • پشتیبانی آموزشی
  • منابع اختصاصی استاد بر اساس نیاز زبان آموز
  • واژگان و دستور زبان طبقه بندی شده در بیش از پنجاه موضوع مختلف
  • شهریه مناسب
  • ….

 

برای دریافت جزئیات بیشتر و شرکت در هر یک از دوره های جامع زبان انگلیسی مرداد کالج روی این لینک بزنید.

 

علاقه مندان به شرکت در این دوره ها می توانند از طریق سایت مرداد کالج فرم تعیین سطح و ثبت نام را تکمیل نمایند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/of4L9d3T
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه