سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

حجره جو یک سامانه ثبت مشاغل کشوری است که به شما امکان می دهد که کسب و کار خود را در اینترنت به نمایش بگذارید و از مزایای ثبت اطلاعات شغلی در اینترنت بهره مند شوید. برای ثبت اطلاعات شغلی دراین سامانه شما باید چند قدم را طی کنید:

 

مراحل ثبت اطلاعات شغلی

  1. قدم اول: به سایت حجره جو بروید و ثبت نام کنید. شما می توانید از حساب گوگل خود استفاده کنید یا یک حساب جدید بسازید.
  2. قدم دوم: یک حجره اینترنتی برای کسب و کار خود ایجاد کنید. شما باید نام، تصاویر، توضیحات، اطلاعات تماس، آدرس وب سایت و لینک گوگل مپ کسب و کار خود را وارد کنید.
  3. قدم سوم: از امکانات و خدمات دیگر سامانه حجره جو استفاده کنید. شما می توانید از خدمات رایگان و ویژه سامانه حجره جو مانند طراحی وب سایت، طراحی تیزر تبلیغاتی، تولید محتوا، پخش پادکست و ثبت شغل در گوگل مپ بهره گیری کنید.

با انجام این مراحل، شما می توانید کسب و کار خود را در اینترنت به نمایش بگذارید و از مزایای ثبت اطلاعات شغلی در سامانه حجره جو بهره مند شوید.

نقد و بررسی سامانه مشاغل حجره جو

مزایای ثبت شغل در حجره جو

  1. افزایش دیدگاه و شناخت برند شما در اینترنت و شبکه های اجتماعی
  2. افزایش بازدید و ترافیک وب سایت و پیج اینستاگرام شما
  3. افزایش فروش و مشتریان شما از طریق نمایش محصولات و خدمات شما به صورت جذاب و متفاوت
  4. استفاده از امکانات و خدمات رایگان و ویژه سامانه حجره جو مانند طراحی وب سایت، طراحی تیزر تبلیغاتی، تولید محتوا، پخش پادکست و ثبت شغل در گوگل مپ
  5. بهره گیری از سئو حرفه ای و نمایش شغل شما در صفحه اول گوگل و موتورهای جستجو
  6. ارتباط مستقیم و پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات مشتریان شما از طریق بخش دیدگاه

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایای ثبت اطلاعات شغلی در سامانه حجره جو، می توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

هدیه ویژه سامانه به مشتریان!

ثبت شغل در گوگل مپ، کاملا رایگان برای مشتریان ویژه!!! در ۸ الی ۲۴ ساعت با تمامی اطلاعات و حتی محتوای ویدئویی که باعث می شود شغل شما در گوگل مپ و نتایج جستجو نمایش داده شود و اگر فروش حضوری داسته باشید بسیار بسیار باعث افزایش فروش شما خواهد شد.

 

 همین حالا پیشرفت کنید:  ثبت نام

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ILaUGEW0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه