پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

روش های خاصی برای حفظ کردن سریع تر لغات انگلیسی وجود دارند که می توانند به شما در این راستا کمک های قابل توجهی نمایند. این روش ها به صورت زیر هستند.

خوب گوش دادن و خوب شنیدن

کودکی را تصور کنید که هنوز قادر به صحبت کردن نیست؛ اما با شنیدن جملات والدین خود به مرور به این قدرت دست می یابد. گوش دادن یکی از مهم ترین روش های یادگیری لغات انگلیسی است تا بتوانید این کلمات را برای همیشه در ذهن خود ماندگار کنید.

 توصیه داریم شنونده خوبی بوده و به فایل های صوتی، فیلم ها موزیک های انگلیسی با علاقه زیاد گوش دهید. این امر موجب می شود تا با کلمات انگلیسی بیشتر آشنا شده و به آمادگی بالایی جهت یادگیری آن ها دست یابید. اگر این تمرین را مستمر پیگیری کنید یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان را تجربه خواهید کرد!

بهترین روش های حفظ کردن لغات انگلیسی

توجه بیشتر به کلمات انگلیسی

به لغات انگلیسی توجه بیشتری نموده و به طور مرتب آن ها را ببینید. جالب است بدانید که از چشم ها به عنوان دریچه هایی قدرتمند یاد می گردد که به شما کمک می کنند تا این لغات را بهتر یاد بگیرید. لغات انگلیسی را بر روی کاغذ نوشته و در مکان های مختلفی از منزل و یا محل کار خود قرار دهید. زمانی که این لغات جلوی چشمان شما باشند سریع تر موفق به یادگیری آن ها خواهید شد.

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

استفاده از دیکشنری های زبان

سومین روش پیشنهادی ما در آکادمی زبان مرادپور استفاده از دیکشنری ها است که بهترین دوست شما برای حفظ لغات انگلیسی به شمار می روند. این دیکشنری ها را در دسترس قرار داده و همیشه به همراه داشته باشید. به واسطه دیکشنری زبان می توانید کلمات جدید را ترجمه نموده و با تلفظ صحیح آن ها آشنا شوید.

تمرین و تکرار لغات انگلیسی

تکرار مداوم کلمات انگلیسی یکی دیگر از روش های کارآمد برای حفظ لغات انگلیسی است که می تواند به شما در این مسیر بسیار کمک کند. توصیه داریم لغات انگلیسی را طی روز بارها تکرار کرده و با صدای بلند آن ها را یادآوری کنید. این امر شرایطی را فراهم می سازد تا لغات و کلمات انگلیسی را ملکه ذهن خود نموده و به مهارت های بیشتری دست یابید.

بیشتر خواندن

خواندن کتاب ها و مجلات انگلیسی به شما این امکان را می دهد تا سریع تر لغات را حفظ کنید. در ابتدا ممکن است به دلیل عدم آشنایی با لغات و واژگان انگلیسی نتوانید به درستی لغات را تلفظ کنید؛ اما جای نگرانی ندارد. با صدای بلند جملات انگلیسی را بخوانید تا به سرعت بالایی در تلفظ آن ها دست یابید.

شما می توانید روزانه اخبار و یا موضوعاتی که به آن علاقه دارید را مطالعه کنید.

نوشتن جملات و کلمات

نوشتن از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند لغات انگلیسی را در ذهن شما تثبیت نماید. برای یادگیری بهتر این لغات بهتر است آن ها را قالب جمله نوشته و تکرار کنید. جمله سازی روشی عالی برای حفظ سریع تر لغات انگلیسی است که نباید به سادگی از کنار آن عبور نمود.

سعی کنید به صورت روزمره کار ها و برنامه های خود را به صورت انگلیسی یادداشت کنید. با این کار می توانید بعد از مدتی لغات زیادی یاد بگیرید.

استفاده از فلش کارت

کلمات انگلیسی را بر روی فلش کارت نوشته و آن ها را در مقابل چشمان خود قرار دهید. فلش کارت ها راهکاری موثر برای حفظ سریع لغات انگلیسی هستند که این امر را برای شما راحت تر می نمایند.

شما می توانید از نرم افزار های فلش کارت در موبایل استفاده کنید. کافی است چرخی در گوگل پلی بزنید تا این برنامه ها را پیدا کنید.

کامل نبودن در یادگیری لغات

احساس کامل بودن حس بی علاقگی به یادگیری را در شما ایجاد می کند؛ بنابراین توصیه داریم این احساس را از خود دور کنید. چنین حسی موجب می شود تا فشار بیشتری برای یادگیری به خود وارد نموده و در مدت زمان کوتاهی شوقتان را برای حفظ لغات از دست بدهید. طی روز 15 الی 20 دقیقه را به یادگیری لغات انگلیسی اختصاص دهید. فراموش نکنید که این زمان و تداوم آن می تواند به شما در پیشرفت کمک های شایانی نماید. با مراجعه به وب سایت ما به آدرس MORADPOOR.COM می توانید از برنامه های متنوعی برای یادگیری سریع تر لغات انگلیسی بهره مند شوید.

نتیجه گیری

در این مقاله آموزشی سعی کردیم شما را با ترفند های یادگیری لغت آشنا کنیم. شما با این روش های می توانید لغات انگلیسی را با راحتی حفظ کنید. اگر سوالی درباره هر کدام از این ترفند ها داشتید نگران نباشید! شما می توانید در بخش نظرات سوال خود را مطرح کنید. همچنین شما می توانید به سایت آکادمی زبان مرادپور مراجعه کنید تا مشاوره رایگان درباره یادگیری زبان دریافت کنید.

منبع:

https://moradpoor.com/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/q75Kx2r6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه