جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یکی از عمل­ های زیبایی بر روی پلک است که هم جنبه درمانی و هم جنبه زیبایی دارد. این عمل از لحاظ درمانی باعث افزایش سطح دید و بهبود دیدن ما میشود و از لحاظ زیبایی هم چین و چروک، پف روی پلک و سیاهی دور چشم را از روی پلک برمیدارد که همین کار باعث میشود تغییرات زیادی در چهره حس شود.

بلفاروپلاستی چیست؟

 به عمل جراحی که بروی پلک انجام میشود که نتیجه آن حذف چین و چروک از روی پلک شود، بلفاروپلاستی میگویند. این عمل زیبایی طراوت و شادابی دو چندانی به چهره زیباجو می­آورد.

در ادامه با ما همراه باشید تا عمل بلفاروپلاستی را کوتاه و مختصر به شما زیبا جویان گرامی توضیح بدهیم .

در کشورهای آسیای شرقی به دلیل اینکه نژآد آنها پلکشان پف دارد عمل بلفاروپلاستی رواج بسیار زیادی دارد و از آن هم برای درمان و هم زیبایی استفاده می­کنند.

عمل بلفاروپلاستی چگونه صورت میگیرد؟

نکته: دقت داشته باشید که در انتخاب پزشک دچار اشتباه نشوید و سعی کنید ابتدا در مورد پزشک مورد نظر خود، تحقیقات لازم را انجام دهید و نمونه کارهای او را مشاهده کنید چون در صورتی که پزشک تخصص کافی را در این زمینه نداشته باشد میتواند حذف چین و چروک در هر دو پلک به صورت مساوی و قرینه در نیاید و ظاهر خوبی از آن معلوم نباشد.

عمل بلفارو به این صورت است که ابتدا پزشک پلک شما مورد بررسی قرار میدهد و آزمایشات لازم را برای شما مینویسد که انجام بدهید. پس از آن تحت بیهوشی قرار میگیرید و پلک را برش میزند و به اندازه­ ای که چروک آن برداشته شود برش میزند سپس بخیه میزند. متخصص باید بخیه را طوری انجام دهد که جای جراحت و جای بخیه پس از بهبودی بر روی چهره معلوم نباشد.

برای افرادی که پلک آنها دچار پف می­باشد، چربی آن ناحیه را میکشند و به نقاطی که گود است تزریق میکنند که به این ترتیب پف پلک از بین برود.

مزایای بلفاروپلاستی

از مهمترین مزیت ­های این عمل میتوان به چند مورد اشاره کرد:

  • حذف پف زیر چشم
  • حذف چین و چروک پلک بالا و جوانسازی چهره
  • افزایش سطح دید
  • حذف سیاهی دور چشم

قیمت بلفاروپلاستی

کلینیک GMK(گل) به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در تهران در سال 1401 تمام عمل­ های زیبایی از جمله بلفاروپلاستی را زیر نظر فوق تخصص ­های زیبایی انجام میدهد و قیمت ­های بسیار مناسبی به زیباجویان عزیز میدهد.

قیمت بلفاروپلاستی در این کلینیک بستگی به نوع پلک و میزان چین و چروک پلک زیباجو، بین 5 تا 12 میلیون میباشد.

جراحی بلفاروپلاستی

لیفت ابرو

به کمک لیفت ابرو میتوان چین و چروک پیشانی و خط اخم را از بین برد تا هم جوانی صورت شکل بگیرد و هم چهره از حالت غمگین و عصبانی به چهره ای شاداب و باطراوت تبدیل شد.

لیفت ابرو چیست؟

یک عمل جراحی است که جای زخم و جراحت و بخیه روی صورت باقی نمیگذارد و چین و چروک را از بین میبرد و تا حدودی هم افتادگی پلک را بهبود میبخشد.

لیفت ابرو چگونه صورت میگیرد؟

ابتدا پوست را جایی که مو سر روییده(یعنی داخل مو) برش میزنند و پوست را تا جایی میکشند که چین و چروک پیشانی و خط اخم از بین برود. سپس مقدار پوست اضافی را برش میزنند و در آخر بخیه میزنند. پوست را هم به بالا میکشند تا چروک پیشانی از بین برود و هم به کنار سر (بالاتر از گوش) میکشند که خط اخم محو شود.

مزایای لیفت ابرو

  • از بین بردن خط اخم مابین ابروها
  • از بین بردن چین و چروک پیشانی
  • بالا بردن ابرو که باعث افزایش سطح دید میشود
  • بهبود بخشیدن پلک بالا
  • افزایش اعتماد به نفس
  • شادابی و جوانسازی چهره

قیمت لیفت ابرو

لیفت ابرو مانند همه عمل­ های زیبایی دیگر نیاز به بررسی دارد تا قیمت آن مشخص شود چون مقدار چین و چروک در همه افراد متفاوت است به همین دلیل قیمت لیفت ابرو برای هر فردی متفاوت است. در کلینیک GMK(گل) هزینه این عمل از 13 میلیون شروع میشود و در برخی افراد تا 40 میلیون هم میرسد که بررسی چهره زیباجو توسط پزشک این مجموعه(دکتر امیرحسین گلمحمدی) قیمت دقیق را مشخص میکند.

شما زیباجویان عزیز با تماس با این کلینیک و ارسال عکس خود به شماره های مجازی این کلینیک و بررسی آت توسط متخصص قیمت را برای شما مشخص میکند که تا حدودی قیمت آن برای شما روشن میشود.

برای مشاهده نمونه عمل­ های دکتر گلمحمدی میتوانید صفحات مجازی GMK را دنبال کنید و تمام عمل ­های جراحی و غیر جراحی آن را نگاه کنید.

جراحی لیفت ابرو

بوکال فت

بوکال فت را به عنوان عمل جراحی پلاستیک نیز میشناسند. این عمل زاویه صورت را بهبود میبخشد.

بوکال فت چیست؟

بوکال فت یک عمل جراحی است که به کمک آن چربی بوکال را از داخل دهان بیرون میکشند و باعث لاغری صورت و زاویه دار شدن صورت میشود.

نحوه انجام عمل بوکال فت

ابتدا توجه داشته باشید که عمل بوکال فت جهت لاغری نیست بلکه در صورتی انجام میشود که چربی صورت شما با رژِم غذایی و ورزش از بین نمیرود و مجبور به انجام این عمل میشوید.

ابتدا باید صورت شما با مراجعه حضوری زیر نظر پزشک متخصص بررسی شود تا نحوه عمل و قیمت آن به شما اعلام شود.

پس از انجام آزمایشات لازم، شما برای عمل آماده میشوید و تحت بی­حسی موضعی قرار میگیرید. بعد از آن لایه داخلی لپ که همان دهان است را به اندازه 2 الی 3 سانتی­متر شکاف میزنند و با فشار دادن لایه بیرونی، چربی بوکال از داخل دهان خارج میکنند و در آخر قسمت شکاف زده را بخیه میزنند و عمل به پایان میرسد و همان روز ترخیص میشوید و به خانه باز میگردید.

مزایای بوکال فت

از مهمترین مزایا بوکال فت میتوان به جای جراحت و جای بخیه نماندن آن روی صورت است که بهترین مزیت هر عملی میباشد.

قیمت بوکال فت

هزینه و قیمت بوکال فت به مقدار چربی در صورت شما بستگی دارد که در حالت کلی چیزی حدود 4 تا 10 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت. عمل بوکال فت در کلینیک GMK(گل) با تخفیف همراه است که با تماس با این کلینیک و مشاوره رایگان میتوانید از قیمت آن تا حدودی مطلع شوید چون قیمت نهایی با بررسی صورت شما مشخص میشود.

این عمل باید زیر نظر متخصص زیبایی باتجربه انجام شود زیرا در صورت نداشتن تخصص کافی، ممکن است هر دو طرف صورت متقارن نباشند.

به خاطر داشته باشید که عمل زیبایی چیزی نیست که در صورت اشتباه شدن قابل جبران باشد مثلا خودرویی را در نظر بگیرید که مکانیک آن تخصص کافی ندارد و در صورت اشتباه شدن فقط هزینه برای ما بیشتر در بر خواهد داشت ولی عمل زیبایی چیزی نیست که با هزینه بیشتر به نتیجه دلخواه دوباره باز گشت. پس هیچوقن روی زیبایی خود ریسک نکنید و در انتخاب پزشک بسیار دقت کنید.

دکتر امیرحسین گلمحمدی به عنوان دکتر برتر سال در زمینه عمل زیبایی، جراحی بوکال فت را به بهترین نحو با دستمزد مناسب انجام میدهد.

ایشان تمام عمل­ های زیبایی خود را زیر نظر کلینیک زیبایی GMK(گل) انجام میدهد. پس برای ارتباط با ایشان، با شماره تلفن­ های موجود در سایت GMK(گل) تماس حاصل نمایید و برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت با مشاوران این کلینیک تماس بگیرید.

جراحی بوکال فت

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2vAzHbj0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه