جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

با نرده شیشه ای تتراگلس، زیبایی و ایمنی را با هم داشته باشید

در زمان های گذشته برای بالا بردن امنیت از نرده های چوبی و فلزی استفاده می شد؛ اما به دلیل باز بودن فضای بین نرده ها، امنیت کافی حاصل نشده و حوادث ناگواری اتفاق می افتاد. نرده های شیشه ای به دلیل مقاومت بالایی که داشتند و امنیت بالای خود توانستند جایگزین خوبی برای نرده های سنتی شوند. همچنین، نرده های شیشه ای تنوع بالایی دارند و ظاهر زیبای آنها باعث زیباتر دیده شدن فضا می شود. از این نوع نرده می توانید برای راه پله ساختمان ها، راه پله گرد و یا ساده داخل منازل، تراس ها، روف گاردن، وید ها و... استفاده کنید.

انواع شیشه های مرسوم برای نرده شیشه ای

نرده شیشه ای سکوریت و لمینت از پرکاربردترین این شیشه ها هستند. شیشه سکوریت از بهترین نوع شیشه های مورد استفاده در این متریال است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت داشته و ظاهر بسیار زیبایی دارد. در ادامه مطالب می توانید اطلاعات جامع تری در این مورد کسب کنید.

از این دو شیشه می توانید برای فضاهای مختلفی همچون اداره، منزل، ویلا ها، مراکز تجاری و... استفاده کنید. شیشه های سکوریت جایگزین مناسبی برای نرده های فلزی هستند؛ زیرا ضد آب بوده و امنیت بسیار بالاتری دارند. همچنین، این دو شیشه ظاهر براق و درخشانی داشته و با عبور دادن نور از خود، زیبایی محیط را دوچندان می کنند. از نرده های شیشه ای سکوریت و لمینت می توانید برای اطراف استخر، تراس، راه پله یا راه پله های بیرون و داخلی منازل استفاده کنید. در ادامه مطالب می توانید با ویژگی های این دو شیشه آشنا شوید.

شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت از بهترین نوع شیشه برای نرده شیشه ای هستند. برای آماده سازی این شیشه، در ابتدا سوراخ کاری و برش کاری های لازم انجام می شود و در انتها داخل کوره قرار داده می شود. این عملیات حرارتی باعث می شود تا مقاومت شیشه سکوریت تا هفت برابر افزایش یابد. یکی از شاخصه های شیشه سکوریت، تحمل کردن تغییر درجه حرارتی تا 300 سانتی گراد است از این رو آن را می توان برای هر نوع محیطی مورد استفاده قرار داد. این نوع شیشه در هنگام شکسته شدن، به قطعات بسیار ریز و بی خطر تبدیل می شود. شیشه سکوریت تنوع بسیار بالایی دارد که از انواع آن می توان به شیشه های سکوریت سوپرکلیر، دودی، مشجر، رفلکس طلایی، ساده، برنز و وین وایت اشاره کرد.

شیشه لمینت

شیشه لمینت نیز همانند شیشه سکوریت دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه یا حرارت است. برای ساخت شیشه لمینت از چند لایه شیشه سکوریت به همراه طلق پلی وینیل و بوتیرات pvb استفاده می شود. این دو لایه نام برده شده در فرآیند ساخت شیشه لمینت، به یکدیگر چسبانده می شوند و مقاومت شیشه را تا حد قابل قبولی افزایش می دهند. همچنین، شیشه لمینت عایق صدا بوده و صدایی را از خود عبور نمی دهد. استفاده از شیشه لمینت برای مکان های پرتردد و یا راه پله های یک ساختمان الزامی است؛ زیرا با استفاده از نرده شیشه ای لمینت می توانید از بروز بسیاری از حوادث جلوگیری کنید.

مزایای استفاده از نرده شیشه ای

نرده های شیشه ای به عنوان حفاظ کاربرد داشته و برای بالا بردن امنیت و زیباتر کردن دکوراسیون محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه برخلاف چوب و فلز، نور را از درون خود عبور داده و نور طبیعی فضای بیرون را به فضای داخلی منازل انتقال می دهد. تنوع بالای نرده های شیشه ای سبب شده تا افراد بتوانند قدرت انتخاب بالایی داشته و شیشه متناسب با فضای خود را برگزینند. شیشه متریال بسیار مناسبی برای زیباسازی محیط است. از سایر مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • افزایش نور داخلی
  • بهره وری از نور طبیعی فضای بیرون
  • مقاومت بالا در برابر آب
  • امنیت بسیار بالا
  • موثر در بزرگ دیده شدن فضا
  • قابلیت انعطاف پذیری در طراحی
  • نصب آسان
  • مقاوم و ایمن
  • نگهداری آسان
  • سازگاری و تطبیق پذیری با هر نوع متریال
  • بهبود وسعت دید

مزایای استفاده از نرده شیشه ای

هزینه نرده شیشه ای

با توجه به افزایش روز افزون هزینه ها و قیمت شیشه نمی توان رقم ثابتی را در این مورد بیان کرد. همچنین، قیمت نرده شیشه ای به فاکتورها و عوامل بسیاری بستگی دارد. برای مثال، اندازه شیشه مورد نیاز برای نرده و یا نوع شیشه آن می تواند در کاهش یا افزایش قیمت کار، تاثیر بگذارد. همچنین، شیشه های سکوریت و لمینت به دلیل کیفیت مطلوبی که دارند در مقایسه با سایر شیشه ها قیمت بالاتری دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت نرده شیشه ای می توانید با کارشناسان تتراگلس با شماره های 02177000229 و 09127228521 تماس بگیرید و نرده شیشه ای مورد علاقه خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

قیمت نرده شیشه ای

سخن پایانی

بسیاری از افراد به دنبال راهی برای زیباتر نشان دادن دکوراسیون داخلی منزل خود هستند تا علاوه بر زیبایی، مسائل امنیتی فضای داخلی منزل خود را افزایش دهند. نرده شیشه ای بهترین محافظ برای بالا بردن امنیت در منازل است. نرده های شیشه ای در کوتاه ترین زمان نصب می شوند و نگهداری و تمیز کردن آنها بسیار آسان است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DjyED65g
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه