چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 1 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

مراحل و مزایای دوخت کت شلوار سازمانی و اداری

 

آیا به دنبال یک لباس شیک و حرفه ای برای سازمان یا اداره خود هستید؟ با دوخت کت شلوار سازمانی و اداری در سرای پادشاهان آرسام، می توانید تصویر حرفه ای و متفاوتی را به همراه داشته باشید. در این ریپورتاژ به مراحل دوخت و مزایای خرید کت شلوار اداری و سازمانی پرداخته خواهد شد.

 

مراحل دوخت کت شلوار سازمانی

۱. مشاوره فردی:

در مرحله مشاوره فردی، تیم ما از مشاوران با تجربه استفاده می کند تا با شما ملاقات کرده و نیازها و ترجیحات شما را بررسی نماید. این جلسه به منظور به دست آوردن اطلاعات کامل درباره سلیقه شما، ماهیت فعالیت شما و نیازهای مرتبط با کت شلوار سازمانی و اداری شما است. مشاوران ما به عنوان راهنمای حرفه ای، پیشنهادات مبتنی بر جدیدترین طراحی ها و مدل ها را ارائه کرده و در نهایت به یک طراحی مناسب و منحصر به فرد برای شما دست پیدا می کنند.

۲. انتخاب پارچه و رنگ:

پس از مشاوره، شما به مرحله انتخاب پارچه و رنگ می رسید. تیم ما از یک مجموعه گسترده از پارچه های با کیفیت و رنگ های متنوع برخوردار است. شما میتوانید از بین پارچه های نخی، صوفی، پنبه ای و...، بهترین گزینه را برای لباس خود انتخاب کنید. همچنین، متناسب با سلیقه شما، می توانید از رنگ های کلاسیک تا رنگ های مدرن و زنده، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. تیم ما با توجه به ترجیحات سازمان تان، شما را در این مرحله هدایت می کند تا بهترین ترکیب پارچه و رنگ را برای لباس خود انتخاب کنید.

۳. برش و دوخت:

در مرحله برش و دوخت، توجه به جزئیات و دقت در اجرای الگوگیری و دوخت لباس بسیار اهمیت دارد. در این مرحله، الگوهای لازم برای ساخت لباس شما با دقت بالا ایجاد می شود. الگوگیری به معنای انتقال طرح طراحی انتخاب شده به الگوهای قابل استفاده برای دوخت لباس است.

متخصصان ما با استفاده از تکنیک های برش مدرن و با استفاده از الگوهای اختصاصی به دقت بالایی لباس شما را برش می دهند. هر جزئی از الگو با دقت بر روی پارچه منتقل می شود و سپس با استفاده از ماشین های دوخت مدرن، لباس به دقت و بدون خطا دوخته می شود. این مرحله نه تنها کیفیت بالا را تضمین می کند بلکه لباسی با برشی مناسب برای فرم بدن شما حاصل خواهد شد.

 

۴. تنظیمات نهایی:

پس از دوخت، لباس به مرحله تنظیمات نهایی می رسد. در این مرحله، لباس با دقت بیشتری بررسی می شود تا اطمینان حاصل شود که به بهترین شکل با بدن شما فیت شده است. این شامل اصلاحات نهایی بر اساس اندازه بدن شما، اصلاح طراحی های خاص، و اعمال تغییرات می شود.

مزایای دوخت کت شلوار سازمانی و اداری از سرای پادشاهان آرسام

مزایای دوخت کت شلوار سازمانی و اداری از سرای پادشاهان آرسام

۱. شیک و متفاوت بودن کت شلوار شخصی دوزی شده :

استفاده از کت شلوار سازمانی باعث می شود که پرسنل شرکت شما در محیط کار به شیوه ای شیک و متفاوت ظاهر شوند. طراحی های حرفه ای و مدرن این لباس ها، باعث افزایش اعتبار و ارتقاء تصویر شرکت می شود. این لباس ها با جزئیات دقیق و جنس های با کیفیت ارائه می شوند که به پرسنل شما احساس اعتماد به نفس و شیک بودن می بخشد.

استفاده از این لباس ها با رنگ ها و طرح های متنوع به افراد امکان می دهد تا در محیط کاری منحصر به فرد ظاهر شوند و به نوعی هویت شرکت را در پوشش خود به نمایش بگذارند. این شیوه از لباس پرسنل را از دیگر شرکت ها تمایز می دهد و برند شرکت شما را به عنوان یک سازمان متفاوت و حرفه ای نشان می دهد.

۲. سفارشی دوزی کت شلوار و لباس فرم:

سفارشی دوزی کت شلوار سازمانی از سرای پادشاهان آرسام یک فرصت منحصر به فرد است که به شرکت ها این امکان را می دهد تا لباس های پرسنل خود را بر اساس نیازها و سلیقه های خود سفارشی کنند. تیم مشاوران ما با بررسی دقیق نیازها و هویت شرکت، به افراد امکان انتخاب پارچه از میان مجموعه گسترده و با کیفیت، انتخاب رنگ های متنوع و متناسب با هویت بصری شرکت، و تنظیمات اندازه بر اساس اندازه و اطلاعات دقیق پرسنل، ارائه می دهند.

همچنین، این سفارشی سازی شامل افزودن لوگو و نشان تجاری شرکت به لباس ها به صورت حرفه ای می شود. این فرآیند سفارشی سازی به شرکت ها این امکان را می دهد تا لباس های خود را به شیوه ای منحصر به فرد و با توجه به مشخصات خاص و هویت برند خود ساخته و از لباس های کت شلوار سازمانی خود به بهترین شکل بهره مند شوند.

رنگ های مناسب کت شلوار سازمانی

رنگ های مناسب کت شلوار سازمانی

رنگ های مناسب برای کت شلوار سازمانی معمولاً به استایل، فصل، و محیط کاری شما بستگی دارد. در ادامه، برخی از رنگ های متداول و مناسب برای کت شلوار سازمانی آورده شده است:

 

  1. مشکی (Black): مشکی یک رنگ کلاسیک و شیک است که همیشه در محیط کاری حرفه ای پذیرفته می شود. کت شلوار مشکی با رنگ های مختلف پیراهن یا اکسسوری ها به خوبی ترکیب می شود.

 

  1. سرمه ای : رنگ سرمه ای یک گزینه متعادل و خاص است که در هر فصلی قابل استفاده است. این رنگ می تواند به خوبی با رنگ های مختلف شواهد و لباس های دیگر ترکیب شود.

 

  1. طوسی (Gray): طوسی یک رنگ آرام و زیباست که به خوبی با رنگ های تیره و روشن ترکیب می شود. کت شلوار طوسی به شما امکان می دهد تا لباس رسمی و حرفه ای داشته باشید.

 

  1. آبی کمرنگ (Light Blue): رنگ آبی کمرنگ یک گزینه ی خنثی و دوست داشتنی است که در فصول گرم بخصوص خوب عمل می کند. با رنگ های تیره تر یا روشن تر قابل ترکیب است.

 

  1. کرم (Cream): رنگ کرم یک گزینه ی زیبا و متفاوت است که در فصول گرم بسیار خوب عمل می کند. این رنگ با سایر رنگ ها به خوبی ترکیب می شود و لمسی از تازگی به لباس اضافه می کند.

 

  1. قهوه ای تیره (Dark Brown): قهوه ای تیره یک رنگ گرم و خاص است که در فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب است. با رنگ های خاکستری یا مشکی به خوبی ترکیب می شود.

 

حتماً قبل از انتخاب رنگ، نکاتی مانند استایل محیط کاری، خوش پوشی شما، و ترکیب با سایر لباس ها را در نظر بگیرید.

خرید کت شلوار سازمانی

مراحل و شرایط خرید کت شلوار سازمانی

  1. 1. تحقیقات و پیشنهاد بسته:

   در صورت تمایل شرکت، تیم مشاوره سرای پادشاهان آرسام تحقیقات خود را در زمینه هویت بصری و تشریفاتی شرکت شما آغاز می کند. پس از تایید مدیر شرکت، تعداد پرسنل با ذکر سمتشان اعلام شده و فاکتور مربوطه صادر می شود.

 

  1. 2. شرایط پرداخت هزینه کت شلوار سازمانی:

   شرایط پرداخت مبلغ کت و شلوار سازمانی بر اساس عقد قرارداد (قبول فاکتور) است. شرکت ملزم به پرداخت 60% از مبلغ فاکتور به عنوان پیش پرداخت است و مابقی مبلغ تا زمان تحویل تمامی کت شلوارها تسویه خواهد شد.

 

  1. 3. شرایط پیش پرداخت:

   جهت مبلغ پیش پرداخت، شرکت ملزم به ارائه یک چک یا سفته به همان مبلغ به عنوان ضمانت می شود.

 

  1. 4. قیمت کت شلوار اداری و سازمانی:

   مبلغ قرارداد بسته به تعداد و انتخاب پارچه می باشد. هرچه تعداد کت شلوارهای سازمانی بیشتر باشد، قیمت هر دست کت و شلوار پایین تر خواهد بود.

 

  1. مدت زمان تحویل:

   مدت زمان تحویل بسته به تعداد پرسنل و نوع دوخت متغیر است. برای دوخت به صورت سری دوزی با سایزهای بین المللی، زمان تحویل تقریباً 25 روز کاری و برای دوخت به صورت نیمه شخصی دوزی و سفارشی دوزی، زمان تحویل تقریباً 50 روز کاری می باشد.

 

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 88080183-021 تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AgCTGxBw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه