یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

در خرید کفش عمده باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

کفش از کالاهای ضروری است که هر کس باید آن را تهیه کند. به همین خاطر است که خیلی از افراد به فکر راه اندازی شغل فروش کفش میفتند. اگر قصد فروش کفش را دارید؛ ابتدا باید از یک فروشنده عمده مانند عمده فروشی کفش قم تعدادی کفش به صورت عمده تهیه کنید. آسیا کفش برند مورد اعتماد بسیاری از فروشندگان کفش است. در ادامه نکاتی که هنگام خرید عمده کفش باید در نظر بگیرید را بررسی می کنیم

راهنمای خرید عمده کفش

کفش ها همراه مد روز تغییر می کنند و فروش کفش همواره رونق خوبی دارد. افراد زیادی هستند که میلیاردها تومان از این شغل درامد کسب می کنند. کافی است بدانید که مشتری های خود را چطور پیدا کنید و اسرار فروش خوب را بشناسید. به همین سادگی می توانید یک کسب و کار خوب داشته باشد. هم آقایان و هم خانم ها مدام کفش می خرند؛ اما شما باید مشتری های بین 18 تا 34 سال را هدف قرار دهید. چرا که این افراد تمایل بیشتری به خرید کفش های متنوع دارند. هرچند سایر رنج های سنی هم می توانند مشتری های شما باشند؛ اما تجربه نشان داده است که هدف قرار دادن قشر نوجوان و جوان همیشه بازخورد بهتری دارد. همچنین کفش ها به نسبت فصل تغییر می کنند و مردم در هر فصل به کفش های متنوعی نیاز دارند. شما می توانید با موجود کردن انواع کفش ها، درامد بیشتری کسب کنید.

انواع کفش هایی که به صورت عمده می توانید تهیه کنید

انواع زیادی از کفش ها هستند که می توانید آن ها را به فروش برسانید. از کفش های کودکانه گرفته تا کفش های بزرگ سالانه. برای اینکه بهترین تصمیم را در صورت خرید کفش داشته باشید؛ باید وضعیت بازار را بررسی کنید و ببینید که فروش به چه صورت است. در ادامه پرفروش ترین کفش ها را بررسی می کنیم:

  • کفش ورزشی
  • چکمه
  • اسنیکرز
  • کفش های بدون پاشنه
  • کفش فضای باز
  • کفش های صندل

همیشه کفش هایی را موجود کنید که ترند بازار باشند و مشتری ها در پی خرید آن ها باشند. حتی اگر تنها چند جفت کفش را به قیمت عمده خریداری کرده و بفروشید؛ باز هم می توانید سود کنید. در صورتی که تازه کار هستید و بودجه محدودی دارید؛ بهترین گزینه کفش های ورزشی است. پخش عمده کفش اسپرت زنانه قم همچنین بازخورد خوبی در فروش کفش اسپرت زنانه داشته است. سعی کنید که کفش ها را ارزان تهیه کرده و با قیمت بالا به فروش برسانید.

چطور می توانم کفش ها را به صورت عمده بخرم؟

برای خرید عمده به پخش عمده کفش اسپرت زنانه قم مراجعه کنید تا کفش های مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. موارد متعددی مانند شهر محل سکونت تا بازار عمده فروش ها در زمان و هزبنه کالا خریداری شده تغییر ایجاد می کند. امروزه عمده فروشی های زیادی در کشور وجود دارند که انواع کفش ها را با انواع کیفیت و قیمت در دسترس مشتری قرار می دهند. شما می توانید به نسبت شرایط هر کدام را انتخاب کنید.

مزایا و معایب خرید کفش از عمده فروشی کفش

شاید تنها مشکلی که خرید کفش از عمده فروشی ها دارد؛ این است که قیمت این کفش ها بالاتر هستند و کمی از تولیدی ها گران تر هستند. هرچند این اختلاف قیمت بیش از 10 درصد نیست. اما خرید کفش از عمده فروشی ها مزیت هایی دارد که معایب آن را می پوشاند.

  • تنوع بالا در مدل ها و محصولات متنوع
  • در دسترس تر بودن عمده فروشی ها نسبت به تولیدی ها
  • امکان فروش تعداد کمتراز یک جین در عمده فروشی ها
  • وجود تنوع مدل ها و امکان ارسال سریع

در آخر باید بگوییم که خرید از عمده فروشی ها به خصوص برای کسانی که به تازگی شروع به فروش کفش کرده اند؛ مناسب تر است. می توانید حداقل برای شروع از عمده فروشی کفش تهیه کنید تا رفته رفته با تولیدی ها آشنا شده و شروع به خرید تعداد بیشتر کفش از تولیدی ها بکنید.

چه وقت برای خرید عمده کفش مناسب است؟

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید عمده کالاها باید در نظر بگیرید؛ زمان خرید و البته این موضوع که کدام کفش در چه زمانی جذاب است . همیشه خودتان را برای تاریخ های مهم آماده کنید. برای مثال بار را پیش از شروع ایام مدرسه تهیه کنید. همچنین بازارهای فصلی را از دست ندهید. چرا که این زمان ها بهترین زمان برای فروش کفش هستند. به یاد داشته باشید که در این زمان بازار شلوغ است و ممکن است بار شما هم دیر برسد. پس در خرید عجله کنید و سریع سفارشتان را ثبت کنید.

حداقل سفارش در خرید عمده چقدر است؟

به نسبت سایزبندی موجود برای تولید کفش ها از قالب های رایج برای تولید کفش استفاده می کند. این تعداد در کفش های مردانه شامل سری 10 جفتی و در کفش های زنانه شامل سری 12 جفتی است. کمترین میزان خرید کفش بچگانه نیز 12 جفت است. بیشتر عمده فروشی ها کمتر از یک سری کفش به فروش نمی رسانند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vIQv0bio
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه