پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 9 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

برای افرادی که علاقه‌ی زیادی به عکاسی دارند یا عکاسی حرفه‌ی اصلی آن هاست، خرید دوربین عکاسی خوب یک مسئله‌ی کاملا جدی است. در هر سطحی از عکاسی که باشید، خرید دوربین عکاسی که بتواند با کمترین هزینه نیازهای شما را برطرف کند یک خرید موفق به حساب می آید. بنابراین، مسئله‌ی اول قیمت دوربین عکاسی و مسئله‌ی دوم کارآمدی آن است.

دوربین کانن و دوربین نیکون از جمله انتخاب های رایجی هستند که هنگام خرید دوربین با آن ها مواجه می شوید. داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع مدل های این برندها شما را در انتخاب درست تر یاری خواهد کرد.

قیمت دوربین عکاسی

قیمت دوربین عکاسی یکی از موارد مهمی است که باید هنگام خرید دوربین عکاسی مد نظر قرار دهید. هرچه دوربین مدنظر شما جدیدتر و رده بالاتر باشد، قیمت آن بیشتر است. بنابراین، اگر به دنبال خرید مقرون به صرفه هستید، بهتر است نیازهای خود را در اولویت قرار دهید. اگر یک عکاس مبتدی هستید، نیازی به رده‌ی پرچمدار از دوربین کانن و نیکون نخواهید داشت. از آن جایی که قیمت دوربین عکاسی رده پایین بسیار پایین تر از دوربین های پیشرفته است، اغلب اوقات با خرید دوربین متناسب با نیازتان می توانید با کمترین هزینه نیازهای عکاسی خود را برطرف کنید.

دوربین دیجیتال یا بدون آینه؟

یکی از مواردی که در قیمت دوربین عکاسی تاثیرگذار است، DSLR یا بدون آینه بودن آن است. دوربین های دیجیتال یا DSLR در طول سالیان پیشرفت های بسیار کرده اند؛ اما بسیاری از کاربران دوربین های مدرن تر بدون آینه را انقلابی در صنعت دوربین عکاسی می دانند و معتقدند کارایی این دوربین ها به رغم داشتن جثه‌ی کوچکتر به مراتب بهتر از دوربین های بزرگ دیجیتال است.

دوربین های بدون آینه نیز مدل های میان رده و بالارده دارند و دست شما در انتخاب مدل متناسب با نیازتان باز است؛ اما با توجه به جدید بودن دوربین های بدون آینه خیلی امکان خرید مدل های قدیمی با انگیزه‌ی خرید ارزان تر وجود ندارد.

قیمت دوربین کانن

کانن از خوش آوازه ترین برندهای حوزه‌ی عکاسی است. دوربین کانن از لحاظ کیفیت و عملکرد یکی از بهترین انتخاب ها برای عکاسان با هر سطح از توانایی به حساب می آید. با این همه، اگر قصد خرید دوربین کانن دارید، باید چند نکته را مد نظر قرار دهید.

اول اینکه دوربین های کانن اقتصادی ترین گزینه هایی نیستند که می توانید پیدا کنید. قیمت دوربین کانن در هر رده ای معمولا از تمامی رقبای آن بالاتر است. به علاوه، دوربین های عکاسی کانن نه تنها خودشان گران هستند؛ بلکه لنزهای آن ها نیز از سایر برندها گران تر هستند.

نکته‌ی بعدی در خصوص نامگذاری دوربین کانن است. تمامی دوربین های دیجیتال کانن در انتهای نام خود یک حرف D دارند. عدد ماقبل این حرف هرچقدر ارقام کمتری داشته باشد، با دوربین پیشرفته تری مواجه هستید. بر این اساس دوربین کانن 2000D یک دوربین مبتدی است؛ اما 7D کاملا حرفه ای و پرچمدار است.

قیمت دوربین کانن

دوربین بدون آینه کانن

در دوربین های بدون آینه کانن، سری M میان رده و قطع فریم است در حالی که سری R میزبان دوربین های بدون آینه فول فریم و کاملا حرفه ای کانن است. طبیعتا قیمت دوربین کانن سری R بسیار بالا بوده و مناسب عکاسان حرفه ای است.

نکته‌ی دیگری که باید هنگام خرید دوربین کانن مد نظر قرار دهید این است که کانن ممکن است یک مدل را در دو یا چند سال متوالی با به روزرسانی های سخت افزاری و نرم افزاری عرضه کرده باشد. شرکت ژاپنی در چنین مواقعی از عبارت Mark در نام محصول استفاده می کند. بر همین اساس، کانن M50 Mark II نسخه‌ی جدیدتری از دوربین بدون آینه M50 است.

قیمت دوربین نیکون

قیمت دوربین نیکون به مدل و امکانات آن بستگی دارد. با وجود این، می توان نیکون را در مجموع گزینه‌ی اقتصادی تری نسبت به کانن دانست. لنزهای نیکون نیز از لنزهای کانن ارزان تر هستند. بنابراین، اگر تعصب خاصی روی برند کانن ندارید، نیکون می تواند با هزینه‌ی کمتر پاسخگوی نیاز شما باشد.

درست برعکس آن چه در کانن ها دیدیم، انواع دوربین نیکون در ابتدای نام خود حرف D دارند. قیمت دوربین نیکون بستگی زیادی به رده‌ی آن دارد. نیکون دوربین های DSLR خود را در سری های ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ و ۷۰۰۰ عرضه می کند که به ترتیب مبتدی، میان رده و حرفه ای هستند. دوربین های بالارده‌ی نیکون مدل هایی هستند که بعد از حرف D یک عدد سه رقمی یا تک رقمی دارند. بر این اساس، نیکون D7 و D780 از جمله دوربین های بالارده نیکون محسوب می شوند.

دوربین عکاسی نیکون بدون آینه

نیکون نیز مانند کانن و البته سونی، به تولید دوربین های بدون آینه روی آورده است. سری Z از محصولات نیکون میزبان این نوع دوربین های عکاسی است. انواع دوربین عکاسی نیکون نسبت به رقبایی همچون کانن و سونی قیمت گذاری معقول تری داشته و می توانند به عنوان گزینه های مناسب و اقتصادی معرفی شوند.

قیمت دوربین نیکون

خرید بهترین دوربین عکاسی

با وجود فعالیت های درخشان برندهایی همچون سونی و پاناسونیک در صنعت دوربین عکاسی، باید قبول کنیم که دو برند ژاپنی کانن و نیکون بازیگران اصلی بازار دوربین های عکاسی هستند. در واقع کمتر کسی پیدا می شود که قصد خرید دوربین عکاسی داشته باشد؛ اما از کانن و نیکون چشم پوشی کند.

قیمت دوربین کانن

اگرچه قیمت دوربین کانن و قیمت دوربین نیکون کمی از سایر برندها بیشتر است؛ اما تنوع مدل محصولات دو برند مذکور باعث می شود، به عنوان خریدار امکان خرید دوربین عکاسی متناسب با نیازتان با صرف کمترین هزینه را داشته باشید.

اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی را دارید باید ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید تا در گام بعدی بتوانید بهترین دوربین عکاسی که می تواند پاسخگوی نیازهایتان باشد را پیدا کنید. در واقع ایجاد توازن بین قیمت و کارآمدی محصول باعث خواهد شد منجر به خرید بهترین دوربین عکاسی برای شما خواهد شد.

نکته‌ی مهمی که نباید از آن غافل شوید، حس در دست گرفتن دوربین عکاسی است. حتی اگر قصد خرید آنلاین دوربین عکاسی دارید، پیشنهاد می کنیم سری به نمایندگی ها یا فروشگاه های فیزیکی بزنید و دوربین مورد نظرتان را در دست بگیرید. این شاید تنها مشخصه‌ی مهمی باشد که در هیچ بروشوری ثبت نمی شود. پس اگر اصطلاحا به گریپ دوربین اهمیت می دهید از این مورد غافل نشوید.

خرید آنلاین دوربین عکاسی

برای خرید آنلاین دوربین عکاسی می توانید از بخش محصول سایت زومیت کمک بگیرید. زومیت به عنوان یک مرجع تخصصی دنیای فناوری، مشخصات فنی و تصاویر انواع دوربین عکاسی را جمع آوری کرده است. به علاوه فروشگاه های داخلی معتبری که اقدام به عرضه‌ی هریک از مدل ها کرده اند را در فهرست فروشندگان آورده است.

با رفتن به صفحه‌ی دوربین عکاسی در بخش محصول زومیت جدیدترین لیست قیمت انواع دوربین عکاسی در دسترستان قرار خواهد گرفت. کلیک روی هر دوربین، شما را به صفحه‌ی اختصاصی آن خواهد برد. صفحه ای که مشخصات فنی، تصاویر، نظرات کاربران و فروشگاه های عرضه کننده‌ی محصول را در خود جای داده است. امکان مقایسه‌ی همزمان حداکثر ۴ محصول نیز در زومیت فراهم است. با استفاده از این امکان مشخصات و قیمت ۴ محصول در یک صفحه در کنار هم قرار می گیرند تا بتوانید مقایسه‌ی ساده تر و دقیق تری داشته باشید.

پس از بررسی کلیه‌ی جوانب، چنان چه تصمیم به خرید دوربین مورد نظرتان گرفتید می توانید از بخش فروشندگان روی یکی از فروشگاه های آنلاین مورد تأیید زومیت کلیک کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QIR9rxI5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آباد
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه