شنبه, ۴ مرداد(۵) ۱۴۰۴ / Sat, 26 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

رایحه اختصاصی سازمانی برند خلیفه چی

در یکی از پیشروترین پروژه های برندینگ حسی در ایران، شرکت دانش بنیان «فرتاک آموزش» با همکاری خلاقانه حمیدرضا بحرینی آرانی، بنیان گذار برند خلیفه چی ، اقدام به طراحی و پیاده سازی یک رایحه اختصاصی سازمانی کرد که نتایج چشم گیری در بهبود بهره وری، تقویت هویت برند و بهینه سازی فضای کاری این شرکت به همراه داشته است.

این رایحه که با استفاده از ترکیب های علمی در عطرسازی و روان شناسی محیطی ساخته شده، در چهار مرحله طراحی شده و از طریق سیستم تخصصی «پخش بدون آب» (Waterless Diffuser) در فضای کاری فرتاک منتشر می شود. نت های این رایحه شامل لیمو، نعناع، اسطوخودوس، چای سبز، چوب صندل و مشک سفید هستند که با هدف کاهش استرس، افزایش تمرکز و بهبود تجربه کاری و تعامل با مشتریان انتخاب شده اند.

تاثیر رایحه بر عملکرد سازمان

در گزارش رسمی شرکت فرتاک که به امضای مدیران این مجموعه رسیده، از این رایحه به عنوان یک عامل مؤثر در افزایش رضایت کارکنان، ارتقای انگیزه تیم فروش، تقویت اعتماد مشتریان و شکل گیری تجربه ای متمایز از فضای شرکت یاد شده است. به گفته مدیران فرتاک، این پروژه به عنوان بخشی از استراتژی های توسعه برند، تأثیری فراتر از انتظارات بر جای گذاشته است.

طراح این رایحه جذاب و شگفت انگیز

حمیدرضا بحرینی آرانی، که پیش تر به عنوان چهره ای نوآور در صنعت عطر و برندینگ شناخته شده است، در این پروژه با تکیه بر تجربه تخصصی خود در زمینه هویت بویایی برند (Scent Branding) و ترکیب هنر، علم و فناوری، توانست یک نوآوری منحصربه فرد را به مرحله اجرا درآورد. وی این رایحه را نه به عنوان یک عطر تجملی، بلکه به عنوان یک ابزار مدیریتی و راهبردی برای سازمان ها تعریف کرده است.

برند خلیفه چی، به عنوان طراح این رایحه، در سال های اخیر پیشگام توسعه مفهوم «رایحه اختصاصی سازمانی» در ایران بوده و با این پروژه، گامی مهم در پیشبرد کاربرد عطر در مدیریت منابع انسانی، برندینگ و فضای کار برداشته است.

جمع بندی

به نظر می رسد با انتشار این تجربه موفق، شاهد استقبال بیشتر سازمان ها، استارتاپ ها و برندهای پیشرو از راهکارهای scent-based branding در ایران باشیم. رایحه دیگر فقط بخشی از دکور نیست؛ بلکه به ابزاری برای ساخت تجربه، حافظه برند و افزایش عملکرد تبدیل شده است.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wUkLfQ2U
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
حسین رضایی پور :
2 ماه پیش
پروژه هم قبول میکنن این برند خلیفه چی ؟
علیرضا ب :
2 ماه پیش
ایده قشنگی میشه اگه تمام سازمان ها یک رایحه داشته باشند میدونم کار سختیه اما اگه تیم کاربلدی این رو انجام بده حتما موثر واقع میشه . تبریک به خلیفه چی و فرتاک
محیا عباسی اردکانی :
2 ماه پیش
سلام خدمت تیم فرصت امروز. من خلیفه چی و اقای بحرینی رو میشناسم از فروشگاهشون خرید کردم قطعا مثل کیفیت بالای کارشون، برای این پروژه هم سنگ تمام گذاشتن. به امید خلق برندهای ایرانی با کیفیت.
احمدرضا ۹۳۵ :
2 ماه پیش
شرکت ها با ارائه خدمات درست و صبر و حوصله و دانش میتوانند بهترین عملکرد را برای مشتریان خود داشته باشند، همچین چیزی تا بحال ندیده بودم برایم جالب بود
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکسقرص تنویید
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه