سه شنبه, ۲۸ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

گروه خودروسازی سایپا هفته گذشته از محصول جدید خود با نام «کوییک» رونمایی کرد؛ محصولی که با دنده اتوماتیک و آپشن های مناسب تر نسبت به محصولات ارزان قیمت سایپا قرار است با قیمتی زیر 40 میلیون تومان به بازار عرضه شود. حالا مدیرعامل این شرکت می گوید که این محصول از تیر ماه سال آینده و با تیراژی قابل توجه در مرحله اول وارد بازار ایران خواهد شد. 

مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، روز گذشته در آیین افتتاح طرح امداد نوروزی سایپا در جمع خبرنگاران آمد و در پاسخ به پرسش «فرصت امروز» مبنی بر اینکه خودروی جدید سایپا با چه تیراژی در مرحله اول تولید و از کی روانه بازار می شود، بیان کرد: خودروی کوییک در فاز اول تیراژی 35 هزار دستگاهی خواهد داشت و در سال دوم تیراژ این محصول به 80 هزار دستگاه خواهد رسید. برنامه ریزی ما این است که کوییک از ابتدای تیرماه سال آینده روانه بازار خودرو شود.

او در پاسخ به اینکه آیا کوییک جایگزین پراید خواهد شد؟ تصریح کرد: تلاش سایپا این است که همچنان در طبقه قیمتی ارزان خودرو تولید کند و بماند و خودروی کوییک قابلیت جایگزین شدن با هر خودروی دیگری را دارد. 

جمالی در مورد تولید و عرضه خودروی کوییک گفت: این خودرو با همین نام اصیل و ایرانی خود تولید و عرضه خواهد شد و تلاش می کنیم این خودرو در آپشن های مختلف از 36 میلیون تا 40 میلیون تومان عرضه شود. 

مدیرعامل سایپا با اشاره به تولید خودروهای جدید در گروه سایپا گفت: همانطور که از ابتدای مدیریت خود وعده داده بودم، هر سال یک خودروی جدید به سبد محصولات سایپا اضافه و در همین راستا کوییک با نام قدیمی و چند هزار ساله ایرانی خود وارد بازار خواهد شد.

جمالی همچنین با اشاره به طرح امداد نوروزی سایپا، بیان کرد: ما مدت زمان خدمت رسانی امداد خودروی نوروزی را 10 درصد افزایش دادیم و این طرح امسال از 25 اسفندماه تا 14 فروردین خواهد بود.  همچنین تعداد ناوگان و نمایندگی های خدمت رسان خود را 20 درصد افزایش دادیم و به تمام مسافران با هر نوع خودرویی که باشند خدمت رسانی انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل سایپا با بیان اینکه سال گذشته سایپا شیوه نوینی را در خدمت رسانی ارائه کرد و امسال ادامه همان راه را خواهیم رفت، اظهار کرد: اگر خودرو تولید می کنیم، برای رفاه مردم است و ارائه خدمات برای آن یک خدمت فوق العاده است. 

او خطاب به نیروهای امدادی این شرکت بیان کرد: نیروهای امدادی مانند سفیران سایپا با مردم برخورد کنند و ادب و احترام را الگوی رفتار خود قرار دهند. 

مدیرعامل گروه سایپا ادامه داد: فرم های نظرسنجی پس از ارائه خدمات در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و سایپا براساس نظر مردم شیوه خدمت رسانی خود را اصلاح خواهد کرد. هیچ کدام از مشتریان ما نباید در نوروز از ارائه خدمات ما ناراضی باشند.

جمالی با بیان اینکه رضایت مشتریان برای ما اهمیت ویژه ای دارد، تصریح کرد: اگر مشتریان ما در نوروز که نقطه عطف فعالیت ما است، با نگاه خوبی از سایپا جدا شوند، در توسعه بازار ما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
 
میانگین زمان انتظار مشتریان به 30 دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد

در این مراسم، رحیم علیشاهی، مدیرعامل سایپا یدک نیز گفت: ما باید یک برندسازی رفتاری داشته باشیم تا خودمان را از رقبا متمایز کنیم، برای اینکار باید خودمان را جای مشتری بگذاریم.  او با بیان اینکه شرکت سایپا یدک و امداد خودرو ویترین شرکت سایپا است و عملکرد ما در نوروز می تواند نشانگر فعالیت خوب ما باشد، تصریح کرد: مشتریان ما در موقعیت های مختلفی در طول سال قرار می گیرند که ممکن است آنها را دچار استرس کند، اما اگر فعالیت ما به درستی صورت بگیرد، می تواند استرس آنها را از بین ببرد.  مدیرعامل سایپا یدک ادامه داد: شاخص انتظار در سال پیش ۳۴ دقیقه بوده که می خواهیم این شاخص را به ۳۰ دقیقه کاهش دهیم.

علیشاهی با اشاره به حضور امداد خودروهای غیرمجاز، اظهار کرد: امدادخودروهای غـــیرمــــجاز از مشتریان سوءاستفاده می کنند و خواهش ما این است که مشتریان حتما با امدادخودروهای رسمی تماس گرفته و از امدادهای رسمی کمک بگیرند. 

مدیرعامل سایپا یدک با بیان اینکه شکایت مشتریان ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: بیش از ۱۲۰ واحد امدادی در سال آینده به شبکه امدادی سایپا اضافه خواهد شد و امیدواریم در این سال بتوانیم جایگاه سایپا یدک را در ارائه خدمات افزایش دهیم.

290 نمایندگی سایپا آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی

محمد فخاری، معاون عملیات امداد خودروی سایپا نیز در این مراسم با بیان اینکه هر سال این طرح برگزار می شود، گفت: طرح امداد نوروزی سایپا از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین برگزار می شود.

او ادامه داد: پیش بینی سبد قطعات، تجهیز ناوگان امدادی و پیش بینی ۶ هزار و ۵۰۰ نفر- روز کشیک از جمله اقدامات ما برای طرح امداد نوروزی سایپا است.

فخاری اظهار کرد: ۲۹۰ نمایندگی در شیفت اول و ۲۵۰ نمایندگی در شیفت دوم و همچنین ۲۳ نمایندگی شبانه روز در شهرهای بزرگ فعال خواهند بود.

معاون عملیات امداد خودروی سایپا با بیان اینکه ساختار نظارتی برای این طرح وجود دارد، تصریح کرد: نظارت از طریق ستاد طرح، دفاتر منطقه ای، انجمن های صنفی و مدیریت بازرسی شرکت سایپا یدک صورت می پذیرد.

او با اشاره به استفاده از نرم افزارها، گفت: امسال حدود ۱۰ درصد کاهش زمان انتظار خواهیم داشت.

قیمت محصولات سایپا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zsycgWpQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه