سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

با نزدیك شدن به كریسمس، سازندگان اسباب‌بازی به كار خود سرعت می‌دهند تا تضمین كنند كه اسباب‌بازی‌های شان در صدر فهرست خرید هر کودکی قرار دارد. حالا این سوال پیش می‌آید كه سازندگان اسباب‌بازی باید چه کار كنند تا محصولات شان بیش از بقیه در قفسه‌های فروشگاه‌ها به چشم بیاید.

 یكی از این تكنیك‌ها ارائه بسته‌بندی‌های خلاقانه برای محصولات است كه باید به زیبایی و جذابیت محتوای داخل بسته باشد. برای سازندگان اسباب‌بازی، ارائه بسته‌بندی‌های سفارشی، منحصر‌به‌فرد و غیر‌عادی به منظور جلب توجه مشتریان به اندازه تبلیغات مهم است.

در آستانه كریسمس، بسته‌بندی متفاوت محصولات و استفاده از سبک‌های عجیب و غریب، محصول را از بقیه اسباب‌بازی‌ها پیش چشم خریداران عید متمایز خواهد كرد. در ادامه به‌انگیزه استفاده از ابعاد آموزشی این نوشته برای کسب‌و کارهای  ایران(به عید نوروز هم خیلی نمانده است) هشت نمونه از بهترین بسته‌بندی‌های اسباب‌بازی در سال‌جاری ذكر شده‌اند: 

1- Lego، بسته‌بندی با واقعیت افزوده

Lego یك كیوسك واقعیت افزوده را به وجود آورده كه می‌تواند به بچه‌ها نشان دهد كه آن چیزی كه می‌سازند در نهایت به چه شكلی در خواهد آمد. 

مشتریان می‌توانند با اسكن كردن كد QR موجود روی بسته‌بندی، تصویری D3 از مدل Lego آماده شده در پایان را ببینند. تصویر نهایی مثل جادو روی نمایشگر ظاهر می‌شود. 

2- ست پینگ‌پنگ Ridley’s House of Novelties

یــــك شركت ســازنده اسـباب‌بازی بـــه نــام «Ridley’s House of Novelties»  كه قبلا به تقلید از سبك‌های قدیمی  بسته‌بندی اسباب‌بازی‌های خود می‌پرداخت، حالا با احیای یك سری اسباب‌بازی نوستالژیك دوران كودكی را به یاد پدر و مادرها انداخته و از این نظر برای شان جذاب است. در حالی كه ممكن است این نوع بسته‌بندی نمره بیشتری را از نسل قدیمی‌تر بگیرد، اما طراحی به سبك دهه‌های گذشته حتما با بازگشت خود، بچه‌ها را نیز ناامید نخواهد كرد. 

3- ست باغ آقای مك گرگور (Hen and Hammock)

چه چیزی می‌توانست بیشتر از تكه زمین كوچكی پر از سبزیجات پرورش‌یافته در مینی كیت باغبانی آقای مك گرگور، یك شخصیت انسانی داستانی در قصه‌های كودكان به نام Peter Rabbit را فریب دهد؟ 

Hen and Hammock  این هدیه را برای شكوفا كردن استعدادهای بچه‌های علاقه‌مند به باغبانی طراحی كرده است. این هدیه حاوی همه چیزهای مورد‌نیاز هست: هویج، كاهو، تربچه و بذر‌های جعفری، چهار برچسب گیاه و دو قالب صابون به شكل خرگوش برای تضمین این كه آنها آلودگی را با خود به درون خانه نمی‌آورند. این كیت‌ها در بسته‌بندی مقوایی با استفاده از مواد قابل بازیافت ساخته شده و با استفاده از رنگ‌های خنثی در كاغذ و ریسمان قهوه‌ای رنگ خود، حس لمس بسته‌بندی یك هدیه سنتی را به انسان تلقین می‌كند. 

4- آدمك چوبی Lego (Thibaut Malet)

آدمك Lego به رنگ زرد یك اسباب‌بازی منحصر به فرد برای بسیاری از بچه‌ها به شمار می‌رود. در این زمینه طراح فرانسوی، Thibaut Malet، با ساخت یك آدمك Lego چوبی به این آدمك زرد سنتی كمی خلاقیت 

\افزوده است.  این اسباب‌بازی درون یك جعبه قهوه‌ای قرار گرفته كه با تراشه چوب برای تزیین كردن و پوشش دادن محصول كامل می‌شود. این بسته‌بندی یك مورد بازی خلاقانه روی آدمك اورجینال Lego به شمار رفته، اما از طرف دیگر به‌عنوان قطعه‌ای از خاطرات مشترك عاشقان Lego نیز شناخته می‌شود. 

5- ربات‌های EBK

همه بچه‌ها، ربات دوست داشته و این ربات‌های EBK قطعا از این امر مستثنی نخواهند بود. هر ربات از ماده‌ای به رنگ روشن ساخته شده كه با جذابیت خاص خود، هر‌یك در جعبه‌ای به رنگ قهوه‌ای از جنس مواد تجدید‌پذیر گیاهی قرار داده شده است. این جعبه‌ها قابلیت حمل به‌عنوان یك كیف را نیز داشته و بخشی دارند كه بچه‌ها می‌توانند اسم خود را روی آن بنویسند. 

6- ابزار‌های اكتشافی Imajen

از سری ابزارهای اكتشافی Imajen یك ست ابزار‌های چوبی برای بچه‌ها به بازار آمده است. در حالی كه بیشتر اسباب‌بازی‌های بچه‌ها از مواد پلاستیكی ارزان قیمت ساخته شده و در نهایت راه خود را به سوی محل‌های دفن زباله پیدا می‌كنند، ابزارهای اكتشافی Imajen خواسته تا با استفاده از منابع تجدیدشدنی محصولی از یك ماده خاص ساخته و استفاده طولانی‌تر از یك محصول را تبلیغ كند. این اسباب‌بازی‌ها درون چیزی شبیه به قاب چوبی ظریف قرار داده شده اما قالب این نوع بسته‌بندی نباید شما را فریب دهد، ابزار‌های فوق محكم و با دوام بوده و نوید چند سال استفاده مفید را می‌دهند. 

7- اسباب‌بازی‌های تیوبی  Oscar Diaz

بسته‌بندی تیوبی برای این ماشین‌های اسباب‌بازی می‌تواند به بخشی از خود اسباب‌بازی تبدیل شود. یك طراح در لندن به نام اسكار دیاز، تیوب‌ها را به بدنه اصلی هر ماشین تبدیل كرده و برچسب‌ها و چرخ‌ها را درون بسته محتوی آنها قرار داده است. بدنه هر ماشین یكسری شكاف از پیش تعبیه شده برای نصب چرخ‌ها و قطعات جداگانه موجود دارد. 

8- هواپیمای دست‌ساز با همكاری Turbo Flyer  و  Pilot & Captain

با الهام از علم زیبایی‌شناسی در سال‌های نخست اواسط قرن بیست و یكم، همكاری میان Turbo Flyer  و Pilot & Captain منجر به تولید یك‌سری هواپیما‌های دست ساز به تعداد محدود شد كه محصول جدیدی از سری اسباب‌بازی‌های دست‌ساز و كلكسیونی به‌شمار می‌رود. این هواپیما می‌تواند از درون یك ورق مقوایی صاف و تخت بیرون بیاید و برای ساخت ماشین پرنده توربوی مشهور مونتاژ شود.

با وجود ثابت ماندن مفهوم اسباب‌بازی در تمام این سال‌ها، چیزی كه امسال تغییر كرد، اضافه شدن رنگ بدنه سبز و متالیك بود كه به تصاویر گرافیكی موجود از هواپیما‌های نظامی و غیر‌نظامی درفاصله سال های1940تا 1960 از هواپیمای ژاپنی Zeros  گرفته تا هواپیمای زیبای Cessna 140s  شباهت داشت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/K20AcidO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه