دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 13 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

چشم انداز کسب وکار در حال تغییر است و شرکت ها باید آماده پذیرش و سازگاری با این تغییرات باشند. نوآوری مخرب نه تنها بر کسب وکارهای جدید تأثیرگذار است، بلکه این مفهوم عامل اصلی پایداری یک شرکت محسوب می شود.

در اینجا به نقل از مدیر اینفو 6 نکته اساسی در رابطه با نوآوری مخرب را بیان می کنیم:


1- سن شرکت؛ مانع اختلال نیست

اساسا، نوآوری مخرب، اصول و اهداف بلندمدتی است که می تواند یک شرکت را هدایت کند. آمازون به عنوان فروشنده کتاب شروع به کار کرد و در مدت کوتاهی به بازار آنلاین تبدیل شد. Royal Mail به طور پیوسته در طول 500 سال حضورش، نوآوری ایجاد کرده است. سن برای نوآوری مانع محسوب نمی شود، بلکه نگرش ما نسبت به اداره کسب وکار مانعی بر سر راه مان محسوب می شود.

2- اعتماد، شفافیت و پاسخگویی، کلید رشد اقتصادی نوآورانه هستند

ایجاد نوآوری مخرب در صنایع، نیازمند تمایل مصرف کنندگان به خرید است. درحالی که یک وب سایت یا برنامه ای قابل دسترس با هدف موفقیت اولیه و سوددهی کلید خواهد خورد؛ Airbnb و Uber بر اهمیت اعتماد مصرف کنندگان تأکید دارند. بدین ترتیب خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، رشد پایداری خواهد داشت.

3- برای مصرف کنندگان؛ تبدیل به یک قهرمان شوید

تمرکز زیاد بر مشتری، جزء جدایی ناپذیری در تحریک نوآوری در کسب وکارهای جدید و پایدار است. از رشد سریع استفاده از گوشی های هوشمند تا استفاده از سیستم  عامل های دیجیتال ، تغییرات سلیقه ای مصرف کنندگان و کسب وکارها؛ همگی به سرعت اتفاق می افتد، بنابراین باید هنگام احساس نیاز مشتریان، دست پر به دیدارشان بروید.

4- مدیران و رهبران ارشد باید نگرش مثبتی نسبت به نوآوری داشته باشند

کسب وکارهای جدید معمولا دارای منابعی هستند که به آنها قابلیت نوآور شدن را می دهد، اما به عنوان نکته ای حائز اهمیت باید بدانیم که بدون نگرش و افکار درست در رهبری شرکت، کسب وکار توان استفاده از منابع نوآورانه اش را نخواهد داشت.

5- در تکنولوژی های جدید سرمایه گذاری کنید

با زمان پیش رفتن، به معنی سرمایه گذاری در عوامل کلیدی رشد کسب وکارتان است. برای مثال به توسعه وب سایت خود بپردازید. این کار می تواند در انجام فرآیندهای پرداخت، حفظ اطمینان مشتریان یا تسهیل سفرهای آنلاین مفید باشد.

6- برنامه خود را در مقیاس بزرگ تصور کنید

نوآوری موفق با رشد سریع ارتباط دارد. کسب وکارهای جدید و منسجم می توانند در هر دو مقیاس کوچک و بزرگ کار کنند، اما حصول اطمینان از تخصص حقوقی و ساختار سازمانی برای مدیریت درست این فرآیند لازم است.

کارشناس ارشد کارآفرینی

برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rNcmZjed
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه