سه شنبه, ۲۵ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Tue, 16 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

براساس آمارهای ارائه شده در سال 2017، از هر چهار کسب وکار نوپا سه مورد با شکست در کوتاه مدت از بازار خارج می شوند. چنین آماری حاکی از فضای رقابتی شدید بازارهای بین المللی است. در این شرایط شرکتی در کسب موفقیت کامیاب خواهد بود که اعتبار مناسبی برای خود دست وپا کند. از مدیرعامل گرفته تا کارمندان خرد شرکت ها، همگی برای حفظ جایگاه فعلی در دستیابی به اهداف شان باید اعتباری برای خود فراهم کنند.

اعتمادسازی در دنیای کسب وکار آنقدرها که در مقام صحبت و تحلیل به نظر می رسد، ساده نیست. البته این به معنای وجود بن بست نخواهد بود؛ در واقع یک راه مطمئن به منظور دستیابی به اعتبار در حوزه کسب وکار برندسازی وجود دارد. هرچه تمرکز بیشتری روی فرآیند برندسازی داشته و اصول آن را به درستی پیاده سازی کنید، شرکت تان در برابر تغییرات اجتماعی و فرهنگی بومی مقاوم و به اصطلاح بیمه خواهد شد.

صحبت پیرامون برندسازی ذهن هر مخاطبی را به سوی مقاله های بررسی اصول و قواعد این حوزه می برد. در این مقاله تلاش خواهد شد تا مطالعه عینی و اقتباس از الگوهای موفق برندسازی جایگزین انگاره رایج شود. بر همین اساس در ادامه به بررسی شیوه برندسازی چند تن از موفق ترین افراد در این حوزه خواهیم پرداخت.

لئونارد کیم

شاید تعجب برانگیز باشد که صدرنشین فهرست مجله INC در زمینه فناوری دیجیتال و بازاریابی تا سال 2010 بی خانمان بوده است. کیم در طول سال های نه چندان طولانی فعالیت حرفه ای خود محتوای تحسین برانگیزی را ایجاد کرده است. این محتوا به همه افراد امکان اقتباس و راه اندازی سیستم برندسازی شخصی شان را می دهد.

فعالیت اصلی لئونارد کیم در حوزه مطبوعات و مشاوره برندسازی است. در حوزه مطبوعات کیم با خبرگزاری ها و نشریه هایی نظیر INC، فاکس نیوز، فورچون و فوربس همکاری دارد.

وی  همچنین در حوزه ارائه مشاوره های کسب وکار در مؤسسه Influence Tree  فعالیت می کند. اگرچه کیم در برند اخیر به ارائه مشاوره هایی در تمامی حوزه های کسب وکار می پردازد، با این حال سخنرانی ها و مشاوره هایش در زمینه برندسازی شهرت خاصی یافته است.

نکته مهم در مورد فعالیت برندسازی کیم، توجه وی به ساده سازی مفاهیم برای کارمندان، همذات پنداری بسیار زیاد با مشتریان در حوزه برندسازی، تأکید بر نقاط قوت به اندازه نقاط ضعف  (ایجاد تعادل در این مورد) و حوصله بسیار زیادش در برنامه ریزی برای برندسازی شرکت هاست. در واقع امکان ندارد کیم پروژه برندسازی را شروع کرده و در کمتر از چهار روز آن را به پایان برساند.

همچنین وی وسواس خاصی روی جزییات دارد. آگاهی نسبت به جزئی ترین اطلاعات یک شرکت به منظور برندسازی برای آن از ضروری ترین اطلاعاتی است که وی گردآوری می کند.

دنیس یو

دنیس یو شیوه ای مشابه کیم دارد. با این حال حوزه فعالیت یو، شبکه های مجازی است. همکاری با برندهایی نظیر نایک، تیم ورزشی گلدن استیت و برند رزتا استون به خوبی بیانگر توانایی دنیس در ایجاد تحولات اساسی در برند شرکت هاست.

بسیاری از مشاوران حوزه برندسازی مجلات معتبری همچون فوربس را برای انتشار دیدگاه های شان انتخاب می کنند. در مورد دنیس یو اما این ماجرا به کلی متفاوت است. وی همانطور که در حوزه برندسازی مجازی تخصص دارد، در شبکه هایی نظیر فیس بوک به بیان نظرهای خود می پردازد.

این مشاور خبره در حوزه شبکه های مجازی، تدریس در بیش از 700 دانشگاه و مرکز پژوهشی مختلف را در کارنامه دارد.

نکته مهم در مورد دنیس یو، اهمیت حضور پررنگ در حوزه ای است که قصد موفقیت در آن را دارید. به این ترتیب اگر در تلاش به منظور ایجاد یک برند محبوب برای برنامه ای تلویزیونی هستید، حضور جدی در دالان های ارتباطی مخاطب با برنامه ها ضروری به نظر می رسد.

سینتیا جانسون

برخلاف مشاورانی که تا به اینجا مورد بررسی قرار گرفته اند، سینتیا جانسون کارآفرین، بازاریاب و نویسنده ماهری در زمینه کسب وکار است. در واقع به عقیده سینتیا، اگر می خواهیم مشاور تجاری خوبی باشیم، باید تاجر باشیم یا تاجر شویم.

جانسون در حال حاضر عضو انجمن کارآفرینان جوان ایالات متحده است. در آثار وی به طور مداوم بر ضرورت کسب دیدگاه کارآفرینانه به منظور حل مشکلات حوزه کارآفرینی پافشاری می شود.

سینتیا اخیرا تعدادی از پروژه های برندسازی برای شخصیت های مشهوری نظیر کوین هارت را بر عهده داشته است. همچنین باید اشاره کرد که محبوبیت فعلی ماریو آرمسترانگ به عنوان مجری رادیو و تلویزیون در حوزه فناوری به دلیل همکاری اش با سینتیا در زمینه ارتقای برند شخصی اش بوده است. در زمینه برندسازی، جانسون بر ارائه تصویر واقعی و باورپذیر به مخاطب تأکید دارد. بر این اساس وی در تصویرسازی از شخصیت ها روی وجوه معمولی شان مانور می دهد. سینتیا معتقد است که برندسازی با چاشنی واقعیت ها تأثیر به مراتب بهتری روی مخاطب دارد.

ریان فُلاند

ریان فُلاند در زمینه برندسازی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات جمعی تخصص دارد. ریان در این زمینه تئوری کاربردی 3-1-3 را پایه گذاری کرده است. بر این اساس یک فرآیند سه مرحله ای به منظور طراحی پیام یک برند طی می شود. در گام نخست سه جمله اصلی که بیانگر ویژگی های شرکت موردنظر هستند، گردآوری می شوند. این سه جمله باید شیرازه کلی یک برند را بیان کنند؛ نه کمتر، نه بییشتر. در مرحله بعدی که ریان آن را مرحله یک (میان دو مرحله نخستین و پایانی) نامیده است، جملات حاضر به بخش هایی کوچک خلاصه می شوند. این بخش های خلاصه عمدتا شامل شبه جمله هایی است که در عین بیان مفهوم جمله اولیه از اختصار مطلوبی سود می جویند. گام نهایی تبدیل این سه شبه جمله به سه کلمه است. به این ترتیب شعار تبلیغاتی یک برند را به کوتاه ترین شکل ممکن خواهیم داشت.

فُلاند در مدیریت برند Influence Tree با لئونارد کیم همکاری دارد. این همکاری دو تن از برترین مغزهای تفکر عرصه برندسازی Influence Tree را تبدیل به یکی از برترین برندهای حوزه مشاوره کسب وکار و برندسازی کرده است.

نیکولاس کول

نیکولاس بیشتر یک چهره علمی در میان مشاوران حرفه ای برندسازی است. تألیف چندین جلد کتاب و پژوهش ها موردی به همراه همکاری با نشریاتی از قبیل تایمز، فوربس و فورچون از نیکولاس چهره ای آکادمیک در فضای برندسازی ساخته است. کول ماه گذشته با ثبت 20 میلیون بازدیدکننده برای مقالات خود رکورد این حوزه را جابه جا کرد.

آنچه کول را در عرصه برندسازی دارای جایگاهی ویژه کرده است، سابقه همکاری وی با اشخاص و برندهای بزرگ دنیاست. در واقع نیکولاس کول در حال حاضر یک برند کامل است. نیکولاس اعتقاد خاصی به استفاده از تمامی ابزارهای ارتباطی به منظور پیشبرد طرح های برندسازی دارد. بر همین اساس وی حضور فعالی در شبکه های اجتماعی، رادیو و تلویزیون و همچنین مطبوعات دارد. وی ستون نویس ثابت بیزینس اینسایدر و فوربس است، همچنین همکار مقطعی نیز با نشریه معتبر تایمز داشته است.

کارلو سیکو

کارلو سیکو، مدیر اجرایی مؤسسه Select است. این مؤسسه در زمینه ارائه اطلاعات ویژه و طبقه بندی شده در حوزه کسب وکار فعالیت دارد. ویژگی اصلی سیکو به عنوان یک برندساز، تأکید بر نوآوری و تولید محتواست. درآمدزایی برند وی نیز براساس تولید محتوای نوین و طبقه بندی آنها به منظور سهولت دسترسی مشتریان است، بنابراین اگر قصد دارید شیوه سیکو را در برندسازی دنبال کنید، به بیان خودش باید دو ماه پیش از شروع کار را به جمع آوری اطلاعات اختصاص دهید. به هر حال در دنیای بی ثبات امروزی هرچه بیشتر پژوهش های راهبردی حوزه کسب وکار را تقویت کنیم، احتمال مواجهه با ضرر و شکست کاهش خواهد یافت.

اشاره به این نکته ضروری است که سیکو نیز مانند بسیاری از برندسازهای این فهرست در نشریاتی نظیر ماشابل، فوربس، تک. کو، وال استریت ژورنال و USA Today به مقاله نویسی مشغول است.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9JVaupcs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2844 روزنامه فرصت امروز  «پُلی ای آی» ۸۶ میلیون دلار جذب کرد؛ جنگ جدید بر سر مرکز تماس و تجربه مشتری تسلا وارد مرحله تازه آزمایش روبوتاکسی شد؛ بدون ناظر انسانی، وسط خیابان های آستین IPO در هند: عرضه اولیه ۱.۲ میلیارد دلاری «ICICI Prudential AMC» با استقبال کامل روبه رو شد بورس های جهان محتاط شدند؛ بازارها منتظر تصمیم بانک های مرکزی و داده های کلیدی قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ بانک های اروپا و موج تازه صعود؛ وقتی «اقتصاد قدیمی» با فناوریِ جدید جان می گیرد دعوای ۲۳۰ میلیارد دلاری روسیه با «یوروکلیر» در بلژیک؛ پرونده ای که بازارها را حساس می کند چین از پنج مقصد اصلی صادرات آلمان خارج می شود؛ نشانه ای از تغییر نقشه تجارت اروپا قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ ژاپن: شاخص اعتماد تولیدکنندگان به اوج ۴ ساله رسید؛ بازارها چشم به راه تصمیم بانک مرکزی قیمت دلار امروز بازار آزاد دوشنبه ۲۴ آذر در کانال ۱۳۱ هزار تومان فیلیپس به دنبال خرید «SpectraWAVE»؛ رقابت در پزشکیِ تصویرمحور تیزتر می شود چه زمانی بیمه موبایل شامل تعویض دستگاه می‌شود؟ شرایط پوشش کامل چیست؟ قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d