بی ام و تصمیم گرفته میلادان نِدِلیکوویچ، مدیر باسابقه و رئیس فعلی بخش تولید را به عنوان مدیرعامل آینده معرفی کند؛ تصمیمی که در نگاه اول یک تغییر مدیریتی کلاسیک است، اما در پس زمینه، پیام مهمی دارد: صنعت خودرو وارد دوره ای شده که «اجرای دقیق» و «عملیات تولید» دوباره به مزیت رقابتی تبدیل می شود. هم رقابت چین شدیدتر شده، هم تعرفه های آمریکا فشار می آورد، هم انتقال به خودروهای برقی نیازمند بازطراحی زنجیره تأمین است.

به گزارش رویترز، ندلیکوویچ از سال ۱۹۹۳ در بی ام و بوده و در بخش های مختلف بین المللی تجربه دارد. او قرار است از می ۲۰۲۶ جایگزین اولیور زیپسِه شود؛ مدیری که دوره ای پرچالش را با بحران های زنجیره تأمین و پروژه های تحول برقی پشت سر گذاشت. بی ام و هم در همین مسیر روی «Neue Klasse» به عنوان نسل جدید محصولات تمام برقی حساب ویژه باز کرده است.
انتخاب مدیر تولید به عنوان مدیرعامل، در شرکت های صنعتی معمولاً زمانی رخ می دهد که اولویت از «روایت و مارکتینگ» به «تحویل و کیفیت» برمی گردد. به خصوص وقتی شرکت باید محصول جدید را در مقیاس بالا، با کیفیت پایدار و هزینه قابل رقابت وارد بازار کند. در دنیای خودرو، یک خطای تولید یا کیفیت می تواند سال ها روی اعتبار برند اثر بگذارد.
تحلیل کوتاه: این خبر برای مدیران صنعتی و حتی استارتاپ های سخت افزاری یک نکته مهم دارد: فناوری به تنهایی کافی نیست؛ توان تولید، کنترل کیفیت و مدیریت زنجیره تأمین همان قدر حیاتی است. برای کارآفرینان، پیام این است که اگر محصول فیزیکی یا نیمه فیزیکی دارید، زودتر از آنچه فکر می کنید باید «عملیات» را حرفه ای کنید. بازار آینده فقط به ایده و طراحی پاداش نمی دهد؛ به کسی پاداش می دهد که بتواند تحویل دهد.
https://alcaldiasancristobal.gob.ve/
https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/
https://collegiogeometri.mb.it/