چهارشنبه, ۳ دی(۱۰) ۱۴۰۴ / Wed, 24 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

برندسازی فراسوی قیمت و کیفیت محصولات

5 سال پیش ( 1399/5/29 )
پدیدآورنده : برندسازی   پدیدآورنده : علی آل علی   پدیدآورنده : واکر اسمیت  

کسب و کارهای مختلف برای برندسازی نیاز به معیارهای دقیق و روشن دارند. امروزه اغلب کارشناس ‎ها المان ‎های اساسی برای برندسازی را شامل قیمت ، کیفیت، خدمات جانبی و راحتی مشتریان می دانند. این امر موجب فعالیت‎ های برندهای مختلف براساس اصول مذکور برای رقابت در بازارهای مختلف شده است. نکته مهم در این میان توجه بیش از اندازه کارآفرینان به قیمت و کیفیت در مقایسه با خدمات جانبی و راحتی مشتریان است. چنین امری اغلب اوقات موجب مشاهده محصولات ارزان ‎قیمت با کیفیت به نسبت بالا می ‎شود. مهم‎ ترین مسئله در اینجا اهمیت خدمات جانبی و راحتی مشتریان است. اگر کسب و کارها به این نکات توجه نداشته باشند، امکان برندسازی موفق در بلند مدت را نخواهند یافت.

زمانی که قیمت و کیفیت سلطه داشت

برندسازی فراسوی قیمت کیفیت محصولات

بازاریابی و برندسازی به طور سنتی بر محور تعیین سطح قیمت رقابتی و افزایش کیفیت محصولات جریان داشته است. اگر کسب و کارها در فرآیند برندسازی امکان رعایت این اصول را پیدا می ‎کردند، شرایط‎ شان به سرعت بهبود می ‎یافت. امروزه دنیای تجارت کمتر بر روی قیمت و کیفیت محصولات تمرکز دارد. دلیل این امر افزایش تعداد برندهای درگیر رقابت با هم است. امروزه کیفیت بالا و قیمت پایین محصولات امری بدیهی قلمداد می‎ شود بنابراین برندها باید به دنبال راهکارهای تازه برای رقابت با هم باشند. همین امر جست‎ وجو برای اصول و معیارهای تازه برندسازی را به دنبال داشته است.

اکنون برندسازی بیشتر بر محور خدمات جانبی و راحتی مشتریان مورد ارزیابی قرار می‎ گیرد. تمام برندهای بزرگ در جریان فروش محصولات‎ شان به خدمات جانبی توجه ویژه ‎ای دارند. این امر نقش مهمی در تبدیل خریداران عادی به مشتریان وفادار برندها دارد بنابراین برندها باید به دنبال اخذ معیارهای تازه برای فعالیت در دنیای تجارت باشند.

مطلب مرتبط: فرآیند برندسازی را بهتر بشناسیم

خدمات جانبی و راحتی مشتریان

یکی از نمونه‎ های موفق در زمینه برندسازی بر مدار خدمات جانبی و راحتی مشتریان مربوط به خرده فروشی Best Buy است. این خرده فروشی به طور تخصصی در زمینه ارائه محصولات الکتریکی فعالیت دارد. آنها در تلاش برای رقابت با آمازون به عنوان بزرگ ‎ترین خرده فروشی جهانی به دنبال ایجاد شرایط قیمتی و کیفیت مشابه محصولات ‎شان به سبد فروش این غول دنیای آنلاین کردند.

شاید در نگاه نخست عامل اصلی موفقیت برند Best Buy یکسان‎ سازی سطح قیمت با آمازون باشد. نکته مهم در این میان سهولت خرید از آمازون در صورت برابری صرف قیمت ‎ها بود. مسئولان Best Buy در تلاش برای رقابت با آمازون اقدام به ارائه خدمات جانبی و امکانات راحتی بیشتر برای مشتریان کردند. این امر تاثیر قابل توجهی بر روی وضعیت این برند داشت. امروزه کسب و کارهای مختلف برای برندسازی نیازمند تمرکز بر روی خدمات جانبی و راحتی مشتریان هستند بنابراین عصر تمرکز صرف بر روی قیمت و کیفیت محصولات به پایان رسیده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lVF5REqb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۳ دی ۱۴۰۴ یک نمونه روشن از «استارتاپِ صنعتی»: Naxatra Labs برای موتورهای EV سه میلیون دلار جذب کرد قیمت دلار امروز بازار آزاد چهارشنبه ۳ دی در کانال ۱۳۶ هزار تومان انتخاب اهداف هوشمند: تعیین مسیر موفقیت برند مالدیو؛ جزیره‌ای که هر مسافر آرزوی دیدنش را دارد Nu Quantum سری A با ۶۰ میلیون دلار؛ فشار برای تجاری سازی «خطایابی کوانتومی» بالا می رود قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۳ دی ۱۴۰۴ میلیاردر فرانسوی وارد Treasury Wine شد؛ بازار با جهش قیمت واکنش نشان داد رشد اقتصادی آمریکا در فصل سوم قوی تر شد؛ مصرف کننده هنوز موتور است قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۳ دی ۱۴۰۴ اویو دوباره به IPO نزدیک تر شد؛ مجوز سهام داران برای جذب ۷۴۲ میلیون دلار شاخص کل بازار بورس کانال ۴ میلیون را فتح کرد Motive Technologies برای IPO آمریکا پرونده داد؛ AI برای مدیریت ناوگان به بورس نزدیک می شود قیمت دلار بازار آزاد امروز چهارشنبه ۳ دی ۱۴۰۴ پترو ناس و CNOOC قرارداد LNG بستند؛ تثبیت مسیر فروش بلندمدت در بازار آسیا
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیستمشاور دیجیتال مارکتینگ
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

toto

situs toto

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d