برند برگرکینگ بدون تردید یکی از فست فودهای محبوب در سراسر دنیا محسوب می شود، با این حال این برند محبوب در عرصه بازاریابی همیشه بی عیب عمل نمی کند. این برند به طور رسمی به خاطر انتشار توییت توهین آمیز به زنان در حساب کاربری اش عذرخواهی کرده است. توییت برگرکینگ به تعلق زنان به آشپزخانه پرداخته بود. همین امر در مدت زمانی کوتاه موج اعتراض ها نسبت به عملکرد برگرکینگ را به همراه داشت.
منظور اصلی برند برگرکینگ از انتشار توییت موردنظر اشاره به تقویت نقش زنان به عنوان سرآشپز در رستوران های بزرگ بود، با این حال لحن نامناسب و برداشت متفاوت مشتریان موجب بروز مشکلاتی در مورد این پیام شد. البته این امر با عذرخواهی رسمی برگرکینگ تا حدودی حل و فصل شده است، اما تاثیر منفی اش بر روی شهرت عمومی این کسب و کار تا مدت زیادی باقی خواهد ماند. برند برگرکینگ در عذرخواهی عمومی اش بر روی مسئله حضور شمار اندکی از زنان به عنوان سرآشپز در رستوران های بزرگ اشاره کرده است. بر این اساس آنها نسبت به حضور هرچه پررنگ تر زنان به عنوان سرآشپر در رستوران های بزرگ ابراز امیدواری کرده اند.