دوشنبه, ۵ مهر(۷) ۱۴۰۰ / Mon, 27 Sep(9) 2021 /
           
فرصت امروز
2 سال پیش
بازاریابی در اینستاگرام به سبک برندهای بزرگ / نکات بازاریابی اکانت های 8 برند پرطرفدار در اینستاگرام
پس از آنکه فیس بوک در سال 2012 اینستاگرام را خرید، این اپ از یک شبکه اجتماعی با محوریت سرگرمی و بارگذاری سلفی که گاهی اوقات شامل تصاویر اتفاقات روزانه افراد می شد به برترین پلتفرم بازاریابی برای محتوای بصری بدل شده است. از زمانی که اینستاگرام سرویس های جدیدش نظیر ویدئو، استوری و IGTV را معرفی کرده است، به رکورد بیش از...
2 سال پیش
مشتریان چگونه یک محصول را امتدادی از خودشان می بینند؟
کسب وکارها دائماً برای جلب توجه مشتریان بالقوه با یکدیگر رقابت می کنند که کار ساده ای هم نیست. مردم هنگامی که در خیابان ها قدم می زنند و در رسانه های اجتماعی نگاهی به خبرها می اندازند و تلویزیون تماشا می کنند، عمیقاً تحت تأثیر برند های مختلف قرار می گیرند. به طور متوسط، روزانه به آمریکایی ها بیش از 4000 تبلیغ نشان داده...
2 سال پیش
بررسی اهمیت بازاریابی محتوایی در صنعت گردشگری
یکی از راهکارهای موفقیت در صنعت گردشگری بازاریابی مناسب است. اگرچه بازاریابی گردشگری همیشه یک مفهوم روشن و دقیق نیست. حتما ببینید: ارزش آفرینی با کلمات حرفه ما است. هر کسب وکار موفقی نیاز به آگاهی از شیوه های فروش کالا و خدماتش دارد. در این زمینه اکانت های ما در شبکه های اجتماعی و کمپین های آنلاین مان تاثیر بسیار زی...
3 سال پیش
محتوای عریض یا عمیق / کدام یک برای بازاریابی محتوا بهتر است
هنگام نوشتن محتوا عوامل زیادی باید در نظر گرفته شوند. به عنوان مثال هر شخصی پیش از اقدام به تولید محتوا از خودش می پرسد مخاطبان چه کسانی هستند؟ هدف نهایی از تولید محتوا چیست؟ موضوع محتوا در مورد چه چیزی است؟ طول محتوا چه اندازه باید باشد؟ آیا محتوای مورد نظر فقط متن است یا شامل تصویر و ویدئو نیز می شود؟ اما یکی از مهم...
4 سال پیش
از فشار دادن یک دکمه در زبانه کفش تا سفارش پیتزا
امروزه آنچه را که پیتزا فروشی های زنجیره ای در مقابل خود می بینند این است که با دست زدن به نوآوری و خلاقیت از پیچ و خم موانع فروش عبور کنند، حتی اگر برخی از راه های سفارش پیتزا عجیب به نظر برسد. برای مثال پیتزا هات تعداد مغازه های فروش خود را در ایالات متحده مقارن با زمان برگزاری مسابقات بسکتبال در ماه مارس اضافه کرد...
4 سال پیش
تولید محتوای آموزشی برای مخاطبان ایرانی کجا مفیدتر است؟
تولید محتوا یا بازاریابی محتوا یکی از موثرترین متدهای روز دنیا در توسعه بازار محسوب می شود و از طرفی نسبت به هزینه های آن به قدرت می توان گفت از مناسب ترین ابزارهای بازاریابی به شمار می آید.گزارش پیش رو با همکاری و مشارکت آژانس آیمارکتور و اپلیکیشن نظربازار گردآوری و ارائه شده است. حتما ببینید: ارزش آفرینی با کلمات حر...
4 سال پیش
استفاده تبلیغاتی AT&T از فیس بوک لایو
براساس مطالعات صورت گرفته در موسسات تحقیقاتی معتبر، حدود 6 میلیون و 600 هزار نفر از کودکان آمریکایی وجود بابانوئل را باور نداشته و این پیرمرد قرمزپوش را موجودی خیالی و افسانه ای می دانند. در همین راستا آژانس تبلیغاتی که با شرکت AT&T یکی از بزرگ ترین اپراتورهای تلفن همراه در جهان همکاری می کند، تصمیم گرفته است با ا...
4 سال پیش
فروش نرم
محققان در مطالعات فراوانی بر توضیح و تعریف تبلیغات برای فروش نرم و تفاوت آن با فروش سخت تمرکز کرده اند. پرداختن به مواردی از قبیل احترام و توجه به افراد مسن، فرهنگ و سنت، وضعیت کنونی و وضعیت مطلوب مصرف کنندگان، طبیعت، جوانان، افراد و اشخاص، توانمندی و شایستگی، محصولات دست ساز، تجدد و تازگی، غرب در مقابل شرق و بسیاری مو...
4 سال پیش
«نقش روابط عمومی ها در اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی»
حقوق شهروندی مجموعه حقوق و ارزش های حقوق بشری است برای اتباع یک کشور که در رابطه با موسسات عمومی از آن حقوق برخوردارند و در معنای وسیع شامل پاسداشت امنیت، حقوق و آزادی های فردی و کرامت انسانی شهروندان توسط نهادهای دولتی می شود. در تمام موارد این قانون به شرط اعتبار تابعیت برقرار می شود و سه حقوق مهم بشری در تمام دنیا...
4 سال پیش
چرا کوچک از بزرگ بهتر است؟
50 الی 80درصد از کسب و کارهای کوچک با شکست مواجه می شوند. بازارها شلوغ، رقابت دشوار و منابع اندک هستند. برای موفقیت باید نقاط ضعف را به فرصت تبدیل کرد. در ادامه پنج کلید موفقیت در این زمینه ارائه می شود. 1) رقابت نکنید - متمایز باشید:  بزرگ ترین اشتباه کسب و کارهای کوچک این است که به رقابت با کسب و کارهای بزر...
4 سال پیش
KFC ویدئوگیم را به اینستاگرام می آورد
بازی های فوتبال قدیمی را که در کنسول های دستی کلاسیک بازی می کردیم را به یاد می آورید؟ چنانچه پاسخ مثبت است و شما از علاقه مندان به این بازی های قدیمی هستید خبر خوبی برای تان داریم. به زودی نسخه مدرن بازی فوتبال آمریکایی به شبکه های اجتماعی وارد شده و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. براساس گزارش های منتشر شده در رس...
4 سال پیش
نگاهی به حضور باشگاه های ورزشی در شبکه های اجتماعی با هدف وفادار سازی مخاطبان / متحد کردن بی سروصدا
همواره دنیای پر هیجان ورزش علاقه مندان بسیار زیادی دارد و در هر گوشه و کناری که بنشینی، همه گزارشگر ورزشی می شوند و با هیجان بسیار از رویدادهای ورزشی صحبت می کنند. امروزه، هواداران ورزشی این توانایی را دارند که مانند خبرگزاری ها در هر لحظه از بازی، تقدیرها، انتقادات، تصاویر و فیلم های به روز را با دوستان خود یا در محیط...
4 سال پیش
ارتباط بین طراحی کارت ویزیت خوب و افزایش فروش
بسیاری از مدیران و صاحبان کسب وکار در ایران به کارت ویزیت با اهمیت بالایی نگاه نمی کنند. دلیل این ادعا، کارت های ویزیت فراوانی است که در ارتباطات گوناگون و نمایشگاه ها به دست مان می رسد و در نهایت بعد از مدتی ناپدید می شوند! یا اگر این نگاه بدبینانه را نداشته باشیم، بسیاری از کارت ویزیت ها در یک آلبوم جا خوش می کنند و...
4 سال پیش
این برند صبور مداوم...
برای بررسی برندینگ شخصی آیت الله هاشمی رفسنجانی ابتدا باید به این سوال جواب دهیم که آیا آقای هاشمی دارای یک برند شخصی قوی است یا خیر و قلمرو آن کجاست؟ در پاسخ به سوال اول باید گفت که بله قطعا برندی قوی است.حتی قلمرو برند شخصی آیتالله فراتر از مرزهای ایران است. در دنیا هم دارای برند شخصی قوی است و در کشورهای عربی و همس...
4 سال پیش
بازاریابی در شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
وقتی امروز صبح از خواب بیدار شدید، نخستین کاری که کردید چه بود؟ شاید چند دقیقه وقت گذاشتید و مقداری چای یا قهوه نوشیدید و صبحانه میل کردید. شاید هم گوشی موبایل خود را بررسی کردید تا مطالبی که در طول شب برای تان آمده، بخوانید. شاید وارد برخی اپلیکیشن های خبررسانی شوید یا آخرین عکس های و ویدئوهای دوستان خود را در اینستا...
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه