کافه بازاریابی - فرصت امروز

کافه بازاریابی

بازاریابی در اینستاگرام به سبک برندهای بزرگ / نکات بازاریابی اکانت های 8 برند پرطرفدار در اینستاگرام

یکشنبه, 13 آبان 1397 - 15:28

بازاریابی در اینستاگرام به سبک برندهای بزرگ / نکات بازاریابی اکانت های 8 برند پرطرفدار در اینستاگرام

پس از آنکه فیس بوک در سال 2012 اینستاگرام را خرید، این اپ از یک شبکه اجتماعی با محوریت سرگرمی و بارگذاری سلفی که گاهی اوقات شامل تصاویر اتفاقات روزانه افراد می شد به برترین پلتفرم بازاریابی برای...
مشتریان چگونه یک محصول را امتدادی از خودشان می بینند؟

دوشنبه, 30 مهر 1397 - 12:50

مشتریان چگونه یک محصول را امتدادی از خودشان می بینند؟

کسب وکارها دائماً برای جلب توجه مشتریان بالقوه با یکدیگر رقابت می کنند که کار ساده ای هم نیست. مردم هنگامی که در خیابان ها قدم می زنند و در رسانه های اجتماعی نگاهی به خبرها می اندازند و تلویزیون...
بررسی اهمیت بازاریابی محتوایی در صنعت گردشگری

شنبه, 14 مهر 1397 - 15:31

بررسی اهمیت بازاریابی محتوایی در صنعت گردشگری

یکی از راهکارهای موفقیت در صنعت گردشگری بازاریابی مناسب است. اگرچه بازاریابی گردشگری همیشه یک مفهوم روشن و دقیق نیست. حتما ببینید: ارزش آفرینی با کلمات حرفه ما است. هر کسب وکار موفقی نیاز به آگاهی...
محتوای عریض یا عمیق / کدام یک برای بازاریابی محتوا بهتر است

شنبه, 26 خرداد 1397 - 15:56

محتوای عریض یا عمیق / کدام یک برای بازاریابی محتوا بهتر است

هنگام نوشتن محتوا عوامل زیادی باید در نظر گرفته شوند. به عنوان مثال هر شخصی پیش از اقدام به تولید محتوا از خودش می پرسد مخاطبان چه کسانی هستند؟ هدف نهایی از تولید محتوا چیست؟ موضوع محتوا در مورد چه...
از فشار دادن یک دکمه در زبانه کفش تا سفارش پیتزا

سه شنبه, 15 فروردين 1396 - 12:30

از فشار دادن یک دکمه در زبانه کفش تا سفارش پیتزا

امروزه آنچه را که پیتزا فروشی های زنجیره ای در مقابل خود می بینند این است که با دست زدن به نوآوری و خلاقیت از پیچ و خم موانع فروش عبور کنند، حتی اگر برخی از راه های سفارش پیتزا عجیب به نظر برسد. برای...
تولید محتوای آموزشی برای مخاطبان ایرانی کجا مفیدتر است؟

سه شنبه, 19 بهمن 1395 - 13:00

تولید محتوای آموزشی برای مخاطبان ایرانی کجا مفیدتر است؟

تولید محتوا یا بازاریابی محتوا یکی از موثرترین متدهای روز دنیا در توسعه بازار محسوب می شود و از طرفی نسبت به هزینه های آن به قدرت می توان گفت از مناسب ترین ابزارهای بازاریابی به شمار می آید.گزارش...
استفاده تبلیغاتی AT&T از فیس بوک لایو

سه شنبه, 05 بهمن 1395 - 13:00

استفاده تبلیغاتی AT&T از فیس بوک لایو

براساس مطالعات صورت گرفته در موسسات تحقیقاتی معتبر، حدود 6 میلیون و 600 هزار نفر از کودکان آمریکایی وجود بابانوئل را باور نداشته و این پیرمرد قرمزپوش را موجودی خیالی و افسانه ای می دانند. در همین...
فروش نرم

دوشنبه, 04 بهمن 1395 - 12:30

فروش نرم

محققان در مطالعات فراوانی بر توضیح و تعریف تبلیغات برای فروش نرم و تفاوت آن با فروش سخت تمرکز کرده اند. پرداختن به مواردی از قبیل احترام و توجه به افراد مسن، فرهنگ و سنت، وضعیت کنونی و وضعیت مطلوب...
«نقش روابط عمومی ها در اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی»

شنبه, 02 بهمن 1395 - 13:00

«نقش روابط عمومی ها در اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی»

حقوق شهروندی مجموعه حقوق و ارزش های حقوق بشری است برای اتباع یک کشور که در رابطه با موسسات عمومی از آن حقوق برخوردارند و در معنای وسیع شامل پاسداشت امنیت، حقوق و آزادی های فردی و کرامت انسانی...
چرا کوچک از بزرگ بهتر است؟

چهارشنبه, 29 دی 1395 - 12:30

چرا کوچک از بزرگ بهتر است؟

50 الی 80درصد از کسب و کارهای کوچک با شکست مواجه می شوند. بازارها شلوغ، رقابت دشوار و منابع اندک هستند. برای موفقیت باید نقاط ضعف را به فرصت تبدیل کرد. در ادامه پنج کلید موفقیت در این زمینه ارائه می...
KFC  ویدئوگیم را به اینستاگرام می آورد

سه شنبه, 28 دی 1395 - 12:45

KFC ویدئوگیم را به اینستاگرام می آورد

بازی های فوتبال قدیمی را که در کنسول های دستی کلاسیک بازی می کردیم را به یاد می آورید؟ چنانچه پاسخ مثبت است و شما از علاقه مندان به این بازی های قدیمی هستید خبر خوبی برای تان داریم. به زودی نسخه مدرن...
نگاهی به حضور باشگاه های ورزشی در شبکه های اجتماعی با هدف وفادار سازی مخاطبان / متحد کردن بی سروصدا

دوشنبه, 27 دی 1395 - 13:15

نگاهی به حضور باشگاه های ورزشی در شبکه های اجتماعی با هدف وفادار سازی مخاطبان / متحد کردن بی سروصدا

همواره دنیای پر هیجان ورزش علاقه مندان بسیار زیادی دارد و در هر گوشه و کناری که بنشینی، همه گزارشگر ورزشی می شوند و با هیجان بسیار از رویدادهای ورزشی صحبت می کنند. امروزه، هواداران ورزشی این...
ارتباط بین طراحی کارت ویزیت خوب و افزایش فروش

شنبه, 25 دی 1395 - 12:30

ارتباط بین طراحی کارت ویزیت خوب و افزایش فروش

بسیاری از مدیران و صاحبان کسب وکار در ایران به کارت ویزیت با اهمیت بالایی نگاه نمی کنند. دلیل این ادعا، کارت های ویزیت فراوانی است که در ارتباطات گوناگون و نمایشگاه ها به دست مان می رسد و در نهایت...
این برند صبور مداوم...

چهارشنبه, 22 دی 1395 - 11:30

این برند صبور مداوم...

برای بررسی برندینگ شخصی آیت الله هاشمی رفسنجانی ابتدا باید به این سوال جواب دهیم که آیا آقای هاشمی دارای یک برند شخصی قوی است یا خیر و قلمرو آن کجاست؟ در پاسخ به سوال اول باید گفت که بله قطعا برندی...
بازاریابی در شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

شنبه, 18 دی 1395 - 12:15

بازاریابی در شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

وقتی امروز صبح از خواب بیدار شدید، نخستین کاری که کردید چه بود؟ شاید چند دقیقه وقت گذاشتید و مقداری چای یا قهوه نوشیدید و صبحانه میل کردید. شاید هم گوشی موبایل خود را بررسی کردید تا مطالبی که در طول...
نقش رنگ ها در فرآیند برندینگ

سه شنبه, 14 دی 1395 - 12:45

نقش رنگ ها در فرآیند برندینگ

قدرت رنگ ها عموما از سوی مصرف کنندگان و مشتریان نادیده گرفته می شود. این در حالی است که بسیاری از بازاریاب ها بخش عمده ای از زمان خود را به اندیشیدن درباره رنگ ها و قدرت و میزان اثرگذاری آنها در پروسه...
پادکست ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت دوم)

شنبه, 11 دی 1395 - 12:00

پادکست ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت دوم)

پادکست ها که زمانی ابزارهای کم اهمیتی برای اعلام اخبار یا عقاید شخصی افراد در اینترنت به شمار می رفتند، این روزها و پس از استقبال کاربران از پادکست های داستانی، مورد توجه فعالان حوزه بازاریابی و...
برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت HP

چهارشنبه, 08 دی 1395 - 12:30

برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت HP

سیستم خدمات مشتریان در شرکت هیولت پاکارد HP  یکی از نمونه های موفق برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری است. شرکت HP در مرکز تحقیقات بنیادین خود (www. hp. com)  تصمیم گرفت برنامه جامع جهت مدیریت ارتباط با...
پادکست، ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت اول)

سه شنبه, 07 دی 1395 - 12:00

پادکست، ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت اول)

هنگامی که Gale Anne Hurd تولید کننده سریال جذاب و پرطرفدار مردگان متحرک به دنبال آغاز پروژه جدیدی برای تلویزیون بود، از ابزارهای رایج نظیر کتاب های کمیک یا رمان های پرطرفدار الهام نگرفت، بلکه در ایده خود...
افق مشتری مداری

دوشنبه, 06 دی 1395 - 12:15

افق مشتری مداری

مشتری مهم ترین ناظر بر فعالیت های ما است. تبلیغات اغواگرانه نیازی نداریم بلکه بهترین تبلیغ موثر همان رضایت مشتری است. مشتری به ما وابسته نیست، ما به او وابسته هستیم. مشتری در کار ما یک هدف زود گذر...
[12 3 4 5  >>  


با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

[email protected]

شبکه های اجتماعی