تغییر استراتژی بازاریابی و تبلیغات هیوندای - فرصت امروز

شنبه, 28 دی 1398 - 15:27

به بهانه رونمایی از کمپین ویژه سوپربال برند هیوندای:

برند هیوندای در طول چند سال اخیر استراتژی تبلیغاتی موفقی را در پیش گرفته است. این برند در تلاش برای توسعه محصولاتش در بازارهای مختلف اقدام به استفاده از ایده های تازه و جذاب تبلیغاتی می کند. اقدام اخیر نمایندگی این غول خودروسازی در ایالات متحده مربوط به طراحی یک تبلیغ ویژه برای مسابقات سوپربال است. این کمپین ویژه با حضور بازیگران بومی ایالت ماساچوست نظیر کریس اوانز، جان کراسینسکی و راشل دراتچ تهیه شده است. اخبار مربوط به این کمپین در یک همایش رسمی از سوی مدیران برند هیوندای در آمریکا اعلام شد. با توجه به سابقه هیوندای در زمینه حضور در بازار ایالات متحده به عنوان یک تولیدکننده خودروهای مقرون به صرفه و اقتصادی توجه بسیار زیاد به کمپین های آن چندان دور از ذهن نیست.

نکته جالب درباره برند هیوندای سرمایه گذاری عظیم آنها بر روی مسابقات سوپربال است. این مسابقه هر ساله در ایالات متحده به عنوان حساس ترین بازی فوتبال آمریکایی برگزار می شود. سابقه طولانی برگزاری این مسابقه در ایالات متحده به خوبی آن را بدل به بخشی از فرهنگ عمومی مردم این کشور کرده است. به همین خاطر اغلب برندها در تلاش برای کسب موقعیت تبلیغاتی به هنگام پخش زنده این مسابقه هستند. بی تردید وقتی یک مسابقه مخاطب بسیار زیادی در سراسر دنیا داشته باشد، هزینه های تبلیغاتی نیز بالا خواهد رفت. در این زمینه هیوندای در طول 13 سال گذشته به طور مداوم در کوارتر نخست بازی پخش شده است. امسال نیز برند هیوندای با برنامه ای ویژه به استقبال این مسابقات آمده است.

تغییر استراتژی بازاریابی و تبلیغات هیوندای

زمان پخش کمپین تازه هیوندای 27 ژانویه خواهد بود. مدت زمان ویدئوی رسمی این کمپین 60 ثانیه است. در طول سال های اخیر هیوندای به طور مداوم بر روی ایده های جذاب برای جلب نظر مخاطب هدف در مسابقات سوپربال تکیه داشته، اما امسال علاوه بر ایده های جذاب بر روی نام های بزرگ نیز حساب باز کرده است. سال گذشته هیوندای با کمپین «آسانسور» موفق به جلب نگاه های متعددی شد. امسال نیز برنامه این برند به طور مشابه با همراهی ستارگان برتر دنیای سینما ساماندهی شده است.

مطلب مرتبط: استراتژی هیوندای برای ورود به بازار خودرو های لوکس

بخش بازاریابی برند هیوندای در طول سال های اخیر میان ایجاد الگوی تبلیغاتی احساسی و سرگرم کننده در آمد و شد بوده است. به این ترتیب برخی از سال های تبلیغات احساسی و سال های دیگر تبلیغات سرگرم کننده در دستور کار این برند قرار می گرفت. کمپین تازه این برند تلاش گسترده ای برای ترکیب دو الگوی اصلی احساسی و سرگرم کننده محسوب می شود. بدون تردید استراتژی بازاریابی و تبلیغات هیوندای در سال جاری تغییرات بسیار زیادی خواهد کرد. این امر ناشی از حضور آنجلا زاپدا به عنوان مدیر بخش بازاریابی شعبه آمریکای هیوندای است.

وی در زمینه بازاریابی ترکیبی و هدف گذاری بر روی زنان به عنوان مشتریان اصلی مهارت دارد. همین امر انتظارات برای سرمایه گذاری بیشتر هیوندای بر روی جامعه زنان ایالات متحده در سال پیش رو را افزایش داده است. شاید در نگاه نخست تغییر استراتژی هیوندای همراه با تردیدهای بسیار زیادی باشد. این امر در مورد هر نوع تغییری، به ویژه در عرصه بازاریابی وجود دارد. معیار اصلی برای ارزیابی تغییرات اعمال شده بر روی فرآیند بازاریابی و تبلیغات هیوندای پس از نمایش و کمپین ها و دریافت بازخوردهای مختلف امکان پذیر خواهد بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

[email protected]

شبکه های اجتماعی