شنبه, 22 شهریور 1399 - 11:00

آمازون و پلتفرم پخش آنلاین برنامه تی ویتچ با همکاری یکدیگر در تلاش برای پخش زنده کنسرت های موسیقی برای مخاطب هدف اپ موسیقی آمازون در اندروید و IOS هستند. براساس گزارش بیزینس وایر، اپ مخصوص آمازون برای علاقه مندان به موسیقی در نخستین گام موفق به جلب نظر 55 میلیون کاربر شده است. رایان ردینگتون، مسئول پروژه آمازون موزیک، در تازه ترین اظهارنظرش از حضور هزار هنرمند تازه در پلتفرم تازه تاسیس شان خبر داده است.

همکاری آمازون تی ویتچ پخش کنسرت زنده

شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف مشکلات بسیار زیادی پیش روی کسب و کارها قرار داده است. یکی از مشکلات اساسی در این زمینه مربوط به برگزاری کنسرت های مختلف است. اغلب گروه های موسیقی از مدت ها قبل نسبت به پیش فروش بلیت های امسال اقدام کرده اند. شروع ویروس کرونا تمام برنامه های آنها را برهم زده است. با این حساب شاید تا مدت ها شاهد بازگشت وضعیت عرصه موسیقی به شرایط عادی نباشیم.

ایده آمازون با همکاری تی ویتچ پوشش زنده کنسرت ها برای علاقه مندان است. این امر شامل برگزاری کنسرت ها در سال های خالی از تماشاگر و پخش زنده آن از سوی آمازون موزیک خواهد بود. بدون تردید جلب نظر گروه های موسیقی مختلف نیازمند اختصاص زمان قابل توجهی است. مهم ترین مزیت آمازون در این میان نیاز فوری فعالان عرصه موسیقی برای برگزاری کنسرت ها و همچنین اعتبار بالای برندش در میان مخاطب هاست. با این حساب شاید به خوبی شاهد همکاری رسمی میان آمازون و هنرمندان بزرگ در عرصه موسیقی باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید