چهارشنبه, 09 بهمن 1398 - 11:36

بررسی تازه ترین کمپین تبلیغاتی برند دوریتوز

برند دوریتوز در زمینه تبلیغات شهرت بالایی دارد. آنها در طول دو دهه گذشته به طور مداوم در زمینه همکاری با چهره های مشهور در زمینه تبلیغات به موفقیت رسیده اند. بخشی قابل توجهی از موفقیت این برند به دلیل استفاده از تیم بازاریابی حرفه ای نیز هست، بنابراین دوریتوز تمام بخش های لازم برای تولید تبلیغات تاثیرگذار را در اختیار دارد. این برند به تازگی دومین تیزر رسمی از کمپین تبلیغاتی تازه اش برای مسابقه سوپربال را به نمایش درآورده است. تیم خبری Marketing Dive در گفت وگوی اختصاصی با مدیران این برند موفق به آگاهی از برنامه دوریتوز برای تبدیل این ویدئو به یک کمپین دنباله دار شده است.

برند دوریتوز

تازه ترین کمپین تبلیغاتی دوریتوز با نام «Bassquake» آخرین مراحل تولید را پشت سر گذاشته است. در این کمپین حال هوای کلی براساس الگوی غرب وحشی طراحی شده است. لیل نس ایکس، خواننده مشهور آمریکایی، در این کمپین به عنوان شخصیت اصلی حضور دارد. شاید حضور لیل به تنهایی برای جلب نظر بسیاری از مخاطب نسل جوان کافی باشد، اما بازاریاب های دوریتوز برنامه بیشتری در سر دارند. آنها در تلاش برای جلب نظر دامنه هرچه وسیع تر مخاطب هدف اقدام به همکاری با بیلی ری سایرس، یکی دیگر از ستاره های موسیقی آمریکایی، کرده اند. به این ترتیب ما در فضای سنتی غربی با دو ستاره موسیقی از دو نسل مختلف مواجه خواهیم بود.

مطلب مرتبط: کمپین تبلیغاتی تازه پپسی و دوریتوز با برگزاری مسابقات آنلاین

بدون تردید برنامه ریزی برای مسابقه سوپربال اهمیت بسیار زیادی دارد. شمار بسیار زیادی از مردم آمریکا هر ساله این مسابقه را به طور زنده تماشا می کنند. به این ترتیب سرمایه گذاری برندها برای فعالیت تبلیغاتی در این زمان به شدت افزایش می یابد. بسیاری از برندها اقدام به پرداخت هزینه های سرسام آور برای نمایش کمپین های تبلیغاتی شان در این زمان می کنند. به این ترتیب حضور کمپین دوریتوز در این میان اهمیت بسیار زیادی برای مدیران شرکت خواهد داشت.

کمپین «Bassquake» یکی از معدود همکاری برند دوریتوز با ستارگان عرصه موسیقی است. نگرانی ها نسبت به نتیجه این کمپین بسیار زیاد است. به هر حال دوریتوز دست به اقدامی تازه آن هم در مهم ترین فرصت تبلیغاتی سال یعنی سوپربال زده است. بسیاری از کارشناس ها اقدام تازه دوریتوز را نوعی ریسک پذیری بالا ارزیابی کرده اند. بر این اساس شاید استفاده از الگویی تازه در مهم ترین فرصت تبلیغاتی سال نتیجه منفی برای این برند محبوب به همراه داشته باشد. بی تردید بازاریاب های دوریتوز به خوبی شرایط را مورد بررسی قرار داده اند. به این ترتیب شاید تنها گزینه منطقی انتظار بیشتر برای نمایش رسمی ویدئوی این کمپین باشد. در هر صورت کمپین تازه دوریتوز غافلگیری های بسیار زیادی برای طرفدارانش خواهد داشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید