یکشنبه, 13 بهمن 1398 - 10:18

9 ابزار تحلیل کمپین بازاریابی در اینستاگرام

بازاریابی در اینستاگرام برای اغلب برندها دارای اهمیت است. امروزه کاربران بسیار زیادی در اینستاگرام به طور فعال حضور دارند. به همین خاطر برندها به جای استفاده از الگوهای بازاریابی سنتی به سوی بازاریابی در اینستاگرام جهت گیری کرده اند. وقتی ما در اینستاگرام فعالیت بازاریابی داریم، ارزیابی وضعیت کمپین و میزان بازگشت سرمایه گذاری مان حیاتی خواهد بود. اینستاگرام تا همین چند ماه پیش از حفره درز اطلاعاتی در زمینه اپ های جانبی رنج می برد. این امر شامل استفاده غیرقانونی اپ های جانبی از اطلاعات کاربران بود. به این ترتیب برندهایی که از اپ هایی برای ارزیابی وضعیت کمپین شان استفاده می کردند، در عمل خطر درز اطلاعاتی را به جان می خریدند. این امر موجب تلاش اینستاگرام برای ایمن سازی فضای پلتفرم اش شد. اکنون بخش زیادی از اپ های غیرمجاز و سوءاستفاده گر از فضای آنلاین پاک شده اند. این امر اعتماد از دست رفته اینستاگرام را تا حد زیادی بازگردانده است. اکنون بسیاری از برندها در تلاش برای ارزیابی وضعیت بازاریابی شان در اینستاگرام از اپ های جانبی استفاده می کنند.

انتخاب اپ مناسب برای ارزیابی فعالیت برند یکی از مهم ترین تصمیم های هر برند محسوب می شود. ما به همین خاطر در این مقاله فهرستی از اپ های ارزیابی وضعیت بازاریابی در اینستاگرام را مورد بررسی قرار داده ایم. هدف اصلی ما در تهیه این فهرست توجه به امنیت اطلاعات کاربران در کنار امکانات گسترده اپ ها بوده است.

تحلیل کمپین بازاریابی در اینستاگرام

بی تردید بازاریاب ها در زمینه ارائه اطلاعات کاربردی از کمپین ها تخصص دارند. این امر موجب اعتماد بیشتر برندها به تحلیل بازاریاب ها می شود. نکته مهم در این میان افزایش حجم اطلاعات و کاربران حاضر در اینستاگرام است. به این ترتیب تحلیل اطلاعات از توان یک یا چند بازاریاب خارج شده است. در این میان استفاده درست از اپ های کمکی نقش مهمی در بهبود وضعیت برندها دارد.

توصیه ابتدایی من در این مقاله استفاده همزمان از چند اپ برای بهبود روند ارزیابی کمپین های بازاریابی است. به این ترتیب ما توانایی تاثیرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف را خواهیم داشت. شاید برند شما در زمینه بازاریابی در اینستاگرام بر روی الگوهای خاصی تمرکز داشته باشد، این امر شامل استفاده از محتوای تولیدی کاربران برای بهبود وضعیت برند نیز می شود. برند ما اگر از هر الگوی بازاریابی در اینستاگرام استفاده کند، در نهایت نیازمند اطلاعات دقیق درباره وضعیت کمپینش است. در غیر این صورت توانایی پیش بینی درست وضعیت کمپین و اصلاح به موقع اش از اختیار ما خارج خواهد شد.

مطلب مرتبط: 9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام

نکته مهم در زمینه توجه به فهرست اپ های موجود در این مقاله عدم اهمیت اهداف بازاریابی برندهاست. ما در این مقاله در تلاش برای معرفی اهداف مناسب بازاریابی نیستیم. در عوض تمرکز اصلی مان بر روی ارائه راهکارهای مناسب برای ارزیابی کمپین های بازاریابی به صورت مناسب است. در ادامه به بررسی 9 اپ مناسب در زمینه ارزیابی کمپین های بازاریابی خواهیم پرداخت.

1. اسپروت سوشیال

نخستین ابزار مورد بررسی در این مقاله اسپروت سوشیال است. این ابزار در طول یک دهه گذشته اعتماد شمار بالایی از کاربران را جلب کرده است. نکته جالب اینکه اغلب کاربران این اپ مشکلات امنیتی درباره درز اطلاعات را هرگز تجربه نکرده اند. به همین خاطر استفاده از اسپروت سوشیال برای تمام برندها مناسب خواهد بود.

یکی از گزینه های مورد علاقه بازاریاب ها برای انتشار محتوای بازاریابی زمان بندی پست هاست. به این ترتیب ما امکان درج پست های مناسب و سپس بارگذاری آنها در زمان مناسب را خواهیم داشت. این امر مشکل اغلب برندها در زمینه شلوغی برنامه شان در ساعت های مناسب برای بارگذاری پست را حل می کند.

اسپروت سوشیال علاوه بر استفاده از آمارهای گوگل درباره هر پست به تجزیه و تحلیل اطلاعات برگرفته از گوگل نیز می پردازد. این امر از نقطه نظر مدیریت سئو اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه اغلب برندها به اندازه کافی به مدیریت سئو توجه ندارند. به همین خاطر هیچ راهکاری به جز اینستاگرام برای دسترسی به محتوای آنها وجود ندارد. برخی از برندهای بزرگ در زمینه مدیریت سئو به شبکه های اجتماعی نیز توجه دارند. به این ترتیب در صورت جست وجوی یک نوع محتوای منحصر به فرد درباره آنها امکان نمایش محتوای اینستاگرامی شان از سوی گوگل وجود خواهد داشت.

نقطه قوت اسپروت سوشیال امکان ارزیابی لحظه ای وضعیت کمپین های بازاریابی است. بسیاری از برندها در زمینه ارزیابی وضعیت کمپین های شان از بازه های زمانی 10 روزه استفاده می کنند. این امر امکان اطلاع از تحولات تازه را دشوار خواهد کرد. وقتی ما لحظه به لحظه به اطلاعات کاربردی دسترسی داشته باشیم، امکان تصمیم گیری درست و سریع را خواهیم داشت. امروزه حوزه بازاریابی دارای رقابت بسیار فشرده ای است. در این میان اگر ما توانایی تصمیم گیری به موقع را نداشته باشیم، با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهیم شد.

ابزار تحلیلی اسپروت امکان ارزیابی هر پست براساس میزان تعامل کاربران را فراهم می کند. این امر به معنای اطلاع برندها از موقعیت و ویژگی های مخاطب هدف شان خواهد بود. بسیاری از برندها نسبت به هویت مخاطب هدف و طرفدارهای شان در شبکه های اجتماعی بی اطلاع هستند. همین امر تولید محتوای جذاب برای آنها را دشوار می کند. اسپروت سوشیال با استفاده از نسل جدید هوش مصنوعی دامنه وسیعی از اطلاعات را در مدت زمانی اندک تحلیل می کند. به این ترتیب برندها دیگر نیازی به انتظار طولانی برای دریافت پاسخ تحلیل اطلاعات از سوی بازاریاب ها نخواهند داشت.

بررسی هشتگ ها در زمینه بازاریابی بسیار کاربردی است. بسیاری از برندها در زمینه انتخاب هشتگ مناسب برای کمپین بازاریابی شان اصول اولیه را رعایت نمی کنند. منظور من از اصول اولیه استفاده از اپ های ارزیابی وضعیت بازاریابی برای انتخاب بهترین هشتگ هاست. اینستاگرام بر روی هشتگ ها حساسیت بسیار زیادی دارد. امروزه اغلب کاربران نیز برای جست وجوی محتوا از هشتگ ها استفاده می کنند بنابراین با استفاده از هشتگ مناسب شانس موفقیت ما در عرصه بازاریابی بهتر خواهد شد.

بدون تردید اسپروت سوشیال راهکار تمام عیاری برای بهبود وضعیت بازاریابی برندها نیست، با این حال این اپ امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربران قرار می دهد. به همین خاطر در مقاله کنونی به عنوان نخستین اپ مورد بررسی قرار گرفت. نکته اصلی درباره این اپ میزان امنیت بسیار بالای آن است. به این ترتیب به هنگام استفاده از آن نسبت به حفره های امنیتی نگرانی نداشته باشید.

2. Iconosquere

یکی دیگر از ابزارهای مناسب برای تحلیل وضعیت کمپین های بازاریابی Iconosquere است. این اپ نیز در زمینه امنیت اطلاعات کاربران رتبه بسیار مطلوبی دارد. مزیت اصلی استفاده از این ابزار امکان بهره مندی از امکانات رایگان برای مدت زمان محدود است. به این ترتیب پس از پایان این محدودیت زمانی در صورت تمایل به ادامه استفاده از آن باید حق عضویت پرداخت کنید. درست به مانند اسپروت در اینجا نیز امکان تحلیل وضعیت هشتگ ها و برنامه ریزی برای کمپین های آینده وجود دارد. یکی از مزیت های اصلی Iconosquere امکان استفاده چند کاربر به صورت همزمان است. به این ترتیب برندها دارای چند ادمین در اینستاگرام با مشکل مواجه نخواهند شد.

یکی از نکات جالب درباره Iconosquere امکان استفاده از خدمات رایگان برای 30 پست آخر برندمان است. در این زمینه Iconosquere هیچ هزینه ای از کاربران دریافت نخواهد کرد. چنین استراتژی در راستای جلب اعتماد برندها و تلاش برای همکاری با شمار هرچه بیشتری از شرکت های معتبر صورت گرفته است.
اگر در زمینه ارزیابی وضعیت کمپین های برندتان با محدودیت مالی مواجه هستید، حتما استفاده از ابزار Iconosquere را در دستور کار قرار دهید. به این ترتیب ما فرصت بهره مندی از دامنه وسیعی از خدمات با قیمت ارزان را خواهیم داشت.

3. فلانکس

برخلاف بسیاری از اپ های ارزیابی وضعیت کمپین های بازاریابی در اینجا ما با یک ابزار کاملا ساده و کاربردی مواجه هستیم. یکی از ایرادهای اصلی اپ های مشهور در زمینه مدیریت کمپین های بازاریابی رابط کاربردی دشوار و استفاده از کلمات سنگین برای بازاریابی است. به این ترتیب ما در عمل توانایی مدیریت کمپین به صورت کاربردی را از دست می دهد. مدیران اپ فلانکس در زمینه طراحی آن رابط کاربری ساده و بیان اطلاعات مهم به زبانی کاملا گویا را مدنظر قرار داده اند. به این ترتیب اغلب کاربران امکان دریافت اطلاعات کاربردی بدون نیاز به دانش فنی در زمینه نرم افزار یا بازاریابی را دارند.

رابط و زبان کاربری ساده نکته مهمی در زمینه افزایش محبوبیت فلانکس محسوب می شود. این ابزار وضعیت کلی برندها را براساس گزارش های رسمی اینستاگرام بررسی می کند. به همین خاطر میزان بالایی از دقت و رضایت کاربران را در اختیار دارد.

مطلب مرتبط: 10 تکنیک بازاریابی واقعا تاثیرگذار در اینستاگرام

یکی از نکات مهم برای برندها امکان ارزیابی میزان تعامل سازنده هر برند با مخاطب هدف است. در این زمینه فلانکس آمار دقیقی به درصد در اختیار برندها قرار می دهد. با استفاده از این آمار دیگر نیازی به بهره مندی از ابزارهای جانبی نخواهد بود. این امر با استفاده از نسبت میانگین لایک ، کامنت و ذخیره سازی پست ها محاسبه می شود. اگر رتبه برند شما در این زمینه بیش از 3درصد باشد، عملکرد کلی شما مطلوب ارزیابی خواهد شد.

امروزه بسیاری از برندها در زمینه بازاریابی اینستاگرامی از فالوورهای تقلبی یا شیوه های خرید لایک استفاده می کنند. این امر میزان اعتماد کاربران به برندها را کاهش داده است. بنابراین ما نیازمند راهکاری برای جلب دوباره اعتماد مخاطب هستیم. در غیر این صورت مسیر دشواری برای موفقیت در حوزه بازاریابی خواهیم داشت. خوشبختانه بسیاری از برندها در زمینه بازاریابی از شیوه های تقلب استفاده نمی کنند. این امر نقش مهمی در بازیابی اعتماد کاربران داشته است. به این ترتیب وضعیت کنونی بازاریابی و برندسازی در دنیای آنلاین مثبت ارزیابی می شود.

4. تپ اینفلوئنسر

همکاری با اینفلوئنسرها بخش مهمی از برنامه برندها را تشکیل می دهد. در این زمینه اغلب برندها دارای برنامه های مشابهی هستند. این امر شامل انتخاب یک یا چند اینفلوئنسر و تلاش برای توسعه شهرت برندمان با استفاده از میزان تاثیرگذاری آنها بر روی مخاطب است.

مدیریت رابطه برندها با اینفلوئنسرها چالش بزرگی برای هر کسب و کاری محسوب می شود. ایده استارت آپ تپ اینفلوئنسر براساس کمک به برندها برای مدیریت بهینه رابطه شان با اینفلوئنسرها بنا شده است. یکی از دغدغه های اصلی برندها در این زمینه آگاهی از اصالت وضعیت اینفلوئنسرهاست. بسیاری از برندها به دلیل همکاری با افراد تاثیرگذار نامناسب یا غیرحرفه ای در حوزه تخصصی شان وضعیت مناسبی در حوزه بازاریابی پیدا نمی کنند. این امر بر روی شهرت آنها در بازار تاثیر مستقیم و منفی می گذارد.

تپ اینفلوئنسر از بانک اطلاعاتی منحصر به فردش برای ارزیابی وضعیت اینفلوئنسرها استفاده می کند. به این ترتیب میزان اعتبار ارزیابی آن بسیار بالاست. اغلب برندهای بزرگ برای همکاری با افراد تاثیرگذار از رتبه شان در تپ اینفلوئنسر استفاده می کنند. این امر شهرت و اعتبار ابزار موردنظر را به شدت افزایش داده است.

تپ اینفلوئنسر علاوه بر مدیریت رابطه برندها و افراد تاثیرگذار به ارائه اطلاعات دقیق درباره هر برند نیز می پردازد. به این ترتیب دیگر نیازی به نگرانی درباره وضعیت برندمان نیست. نکته جالب اینکه تپ اینفلوئنسر نیز از نسل جدید هوش مصنوعی برای ارزیابی وضعیت برندها و کمپین های شان استفاده می کند.

5. کیورلیت

یکی از نکات مشترک در زمینه فعالیت بازاریابی برندهای بزرگ استفاده از محتوای تولیدی کاربران است. برندهای بزرگ همیشه تعداد بالایی مخاطب و طرفدار در شبکه های اجتماعی دارند. اینستاگرام به دلیل محوریت محتوای بصری امکان استفاده از محتوای تولیدی کاربران را افزایش می دهد. به این ترتیب میلیون ها کاربر در سراسر دنیا به تولید محتوای مرتبط با برندهای مورد علاقه شان می پردازند. این امر دارای اهمیت حیاتی برای برندهاست.

افزایش میزان تنوع محصولات و برندهای فعال در بازاریابی مختلف موجب دشواری تصمیم گیری برای مخاطب شده است. به این ترتیب ما باید توجه ویژه ای به استفاده از محتوای تولیدی کاربران به عنوان نقطه مزیت برندمان داشته باشیم. در غیر این صورت رقابت سخت و فشرده بازاریابی را به رقبا خواهیم باخت.

مطلب مرتبط: 7 گام برای بازاریابی تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی

اگر در زمینه بازاریابی فعالیت دارید، به احتمال زیاد اکانت Like2Buy را مشاهده کرده اید. این اکانت برخلاف نام غلط اندازش در زمینه فروش لایک یکی از زیرمجموعه های کیورلیت محسوب می شود. این اکانت در زمینه ارزیابی وضعیت برندها از نقطه نظر استفاده مناسب از محتوای تولیدی کاربران فعالیت دارد. دلیل انتخاب نام مبنی بر خرید لایک نیز بیان اهمیت استفاده از چنین محتواهایی است. به این ترتیب ما دیگر نیازی به خرید لایک در راستای جلب نظر مخاطب هدف نخواهیم داشت.

برخی از برندها استفاده صرف از محتوای تولیدی کاربران برای موفقیت بازاریابی را کافی می دانند. کیورلیت در این زمینه برای ارزیابی وضعیت برندها از معیارهای مختلف بهره می برد. به همین خاطر اعتبار ارزیابی های آن بسیار بالاست. جالب اینکه این ابزار ارزشمندترین محتوای هر برند را نیز مشخص می کند. معیار ارزشمندی یک محتوا یا پست میزان تعامل کاربران و انطباق آن با سلیقه مخاطب هدف است. به این ترتیب برندها فرصت آشنایی بیشتر با سلیقه مخاطب هدف شان را خواهند داشت.

6. یونیون متریکس

یونیون متریکس یکی از نخستین ابزارهای تحلیل وضعیت بازاریابی برندها از طریق نسل جدید هوش مصنوعی است. زمانی که اغلب اپ های تحلیل بازاریابی به اطلاعات اینستاگرام اکتفا می کردند، یونیون متریکس اقدام به استفاده از نوع تازه ای از محتوا کرد. اغلب برندها در زمینه یافتن ترندهای داغ کسب و کارشان مشکل دارند. این امر شامل استفاده دیرهنگام از ترندها و در نتیجه ناتوانی در زمینه تاثیرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف است. ابزار یونیون متریکس برای پیش بینی وضعیت ترندها در صنایع مختلف معیارهای چندگانه ای را مورد استفاده قرار می دهد. اگرچه استفاده از خدمات این برند برای کاربران همراه با پرداخت مقدار مشخصی از حق عضویت است، اما چکاپ پایه هر اکانت به طور رایگان انجام می شود. به این ترتیب ما بدون نیاز به پرداخت هرگونه هزینه ای از وضعیت برندمان آگاه خواهیم شد. بدون تردید گزارش رایگان یونیون متریکس در سطح پایه ای قرار دارد. برای اطلاع بیشتر از وضعیت بازاریابی برندمان باید از معیارهای متغیری استفاده کنیم. در غیر این صورت آگاهی ما از وضعیت برندمان حالت کاریکاتوری پیدا خواهد کرد. بی تردید این نوع آگاهی از وضعیت برند کمترین تاثیری بر روی عملکرد ما نخواهد داشت.

7. بیتی

بخش بیوگرافی اینستاگرام برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف اهمیت بسیار زیادی دارد. متاسفانه اغلب برندها اهمیت بخش بیوگرافی را به درستی درک نمی کنند. به همین خاطر یکی از شانس های اصلی شان برای بازاریابی تاثیرگذار را از دست می دهند.

مزیت اصلی ابزار بیتی اسکن عمیق اکانت ها برای یافتن نقاط ضعف شان در حوزه بازاریابی است. یکی از بخش های مهم در این میان بازرسی وضعیت بخش بیوگرافی برندهاست. به این ترتیب ما فرصت بهبود وضعیت بیوگرافی برندمان را خواهیم داشت.

امروزه بسیاری از برندها نسبت به شیوه آزمون و خطا دلسرد شده اند. به همین خاطر بیشتر در تلاش برای بهره مندی از شیوه های امتحان شده اند. در این زمینه بیتی عملکرد مناسبی از خود نشان داده است. این ابزار هوشمند با اجرای طرح های مقدماتی در اینستاگرام پیش بینی های دقیقی درباره وضعیت احتمالی برندها در صورت اخذ یک شیوه بازاریابی مشخص انجام می دهد بنابراین ریسک برندها در زمینه انتخاب یک الگوی بازاریابی مشخص تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

اگر شما بر روی افزایش ترافیک سایت تان از طریق بازاریابی در اینستاگرام سرمایه گذاری کرده اید، باید نکات مهمی را در این زمینه به یاد داشته باشید. یکی از این نکات استفاده از فضای بیوگرافی برند برای بارگذاری لینک های مهم است. به این ترتیب کاربران بدون نیاز به خروج از اینستاگرام فرصت مطالعه لینک های مهم سایت مان را خواهند داشت. این امر تاثیر قابل توجهی بر روی افزایش ترافیک سایت برندها دارد.

امروزه ابزارهای بسیار زیادی برای کوتاه سازی لینک ها وجود دارد. به این ترتیب با استفاده از چنین ابزارهایی ما فرصت بارگذاری لینک های بسیار بیشتری در بخش بیوگرافی را خواهیم داشت. یکی از نقاط قوت بیتی کمک به برندها در زمینه مدیریت بخش بیوگرافی اکانت شان در اینستاگرام به منظور بارگذاری تعداد هرچه بیشتری از لینک هاست. به هر حال ما هرچه تعداد لینک های بیشتری در این فضا بارگذاری کنیم، ترافیک بیشتری دریافت خواهیم کرد. البته نحوه چینش مناسب و زیبای لینک ها نیز اهمیت دارد. در این زمینه بیتی امکانات گسترده ای در اختیار برندها قرار می دهد.

8. کی هول

ابزارهای تحلیل و گزارش وضعیت اکانت ها در اینستاگرام در طول چند سال اخیر توسعه بسیار زیادی پیدا کرده اند. یکی از پیشرفت های اصلی در این زمینه امکان تحلیل آنلاین و در لحظه وضعیت برندهاست. تا پیش از این ابزارهای تحلیل اطلاعات نیازمند چند ساعت یا روز زمان برای ارائه گزارش های کاربردی بودند. تحول کنونی در حوزه تحلیل محتوا به لطف فناوری هوش مصنوعی روی داده است. اکنون ابزاری نظیر کی هول امکان بررسی چند ده هزار بسته داده را دارد. نکته جالب اینکه تمام این فرآیند در مدت زمانی کوتاه صورت می گیرد.

برخی از برندها در زمینه ایجاد مسابقات آنلاین به منظور جلب نظر مخاطب هدف تجربه طولانی دارند. استفاده از کی هول در این زمینه کیفیت مسابقات ما را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. تحلیل هشتگ ها نیز یکی دیگر از بخش های مهم کی هول محسوب می شود. در این زمینه ابزار کی هول توانایی ارائه گزارشی نموداری از میزان تغییر در شهرت و محبوبیت ترندها و هشتگ ها را دارد. به این ترتیب ما همیشه از بهترین ترندها و هشتگ ها برای کمپین های بازاریابی مان استفاده خواهیم کرد.

مزیت اصلی کی هول در مقایسه با دیگر ابزارهای مدیریت کمپین های بازاریابی پیش بینی وضعیت برندها و کمپین های شان است. امروزه پیش بینی وضعیت عرصه بازاریابی دشواری های بسیار زیادی دارد. ابزار کی هول با تمرکز بر روی یک برند و تحلیل انواع اطلاعات مرتبط با آن بخش وسیع نیازهای برندها را رفع می کند. این امر شامل نمایش نمودارهای تحلیلی درباره وضعیت کمپین های گذشته و نقاط ضعف آن نیز می شود. بنابراین با استفاده از نمودارهای کی هول بهبود کیفیت کمپین های بازاریابی کار دشواری نخواهد بود.

9. اینستاگرام اینسایت

در نهایت ما با ابزار رسمی اینستاگرام مواجه هستیم. این ابزار در عین سادگی اهمیت بسیار زیادی برای بازاریاب ها دارد. بسیاری از ابزارهای ارزیابی کمپین های بازاریابی به طور کامل مبتنی بر اینستاگرام اینسایت هستند. به این ترتیب بررسی درست اطلاعات در دسترس از سوی این ابزار اهمیت بسیار زیادی برای سرنوشت بازاریابی برندها خواهد داشت.

مطلب مرتبط: تأثیر اینستاگرام در تبلیغات و بازاریابی

بی تردید هیچ منبعی به اندازه پلتفرم اجتماعی موردنظر در زمینه دسترسی به اطلاعات دقیق درباره برندها دارای اعتبار نیست. به همین خاطر تمام برندها باید از اینستاگرام اینسایت به عنوان یک ابزار مهم و معتبر استفاده کنند. برخی از اطلاعات مندرج در این ابزار جانبی اینستاگرام به طور انحصاری بیان می شود. به این ترتیب دیگر ابزارهای مشابه دسترسی کاملی به این بخش ها ندارد. برندها در صورت تمایل برای بهره مندی از اطلاعات بیشتر امکان پرداخت مقدار مشخصی از حق اشتراک برای بهره مندی از اطلاعات دقیق و کاربردی تر را خواهند داشت.

بی تردید هر برندی دارای اهداف منحصر به فرد برای بازاریابی در اینستاگرام است. استفاده از ابزارهای تحلیلی مناسب نقش مهمی در دستیابی ما به اهداف مان دارد. به این ترتیب ما تاثیر بسیار بهتری بر روی مخاطب هدف خواهیم گذاشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

[email protected]

شبکه های اجتماعی