جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا Clickbait یک استراتژی بد است؟

3 سال پیش ( 1399/2/19 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : نش ریگینز  

انتخاب تیترهای جنجالی استراتژی است که در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. درواقع انتخاب موارد جنجالی این روزها در فضای اینترنت نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و شما نیز حتما با نمونه هایی از آن مواجه شده اید، با این حال تقریبا اکثر افراد از این روش، به بدترین نوع ممکن استفاده کرده و به همین خاطر صحبت کردن در این رابطه کاملا ضروری است.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که میزان جذابیت این تیترها که در بسیاری از موارد مطابق حقیقت نبوده و بازی با کلمات محسوب می شوند، باعث خواهد شد تا تمایل افراد برای کلیک کردن بر روی صفحه و واردشدن به سایت مربوطه، افزایش چشمگیری را پیدا کند، با این حال این نکته را فراموش نکنید که اگر از تیترهای در اصطلاح زرد استفاده کنید، پس از مدتی اعتماد مخاطب را به صورت کامل از دست خواهید داد. به همین خاطر استفاده از این روش ابدا توصیه نمی شود، با این حال همچنان می‎توانید به صورت اصولی، از این سیاست استفاده کنید،برای مثال آمارها حاکی از آن است که استفاده از اعداد، احتمال خوانده شدن محتوا را افزایش خواهد داد. نکته دیگری که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید این است که شما باید از جامعه هدف خود آگاهی بالایی داشته باشید. این امر باعث خواهد شد تا تیترهای انتخابی، شانس تاثیرگذاری بالایی را داشته باشند. به همین خاطر در این رابطه یک توصیه کلی وجود نداشته و بهترین راهکار این است که از یک جامعه‎شناس، کمک بگیرید.

استراتژی Clickbait

همچنین تحلیل اقدامات سایر برندها نیز در این رابطه کاملا کارساز خواهد بود. برای مثال می‎توانید به تیترهای محبوب ترین محتواها نگاهی انداخته و دلایل موفقیت را مکتوب کنید. از این موارد برای بهبود اقدامات خود می توان استفاده کرد. همچنین فراموش نکنید که شما باید احساسات مخاطب را درگیر کنید. درواقع حتی بزرگنمایی در قالب شوخی نیز می تواند کارساز باشد، با این حال فراموش نکنید که همه این موارد، به ویژگی جامعه هدف شما بستگی دارد.

در نهایت توجه داشته باشید که سودمندبودن روش Clickbait یا تله کلیک، تنها به عملکرد شما بستگی خواهد داشت. به همین خاطر درست به مانند هر روش دیگری نمی توان آن را صرفا خوب و یا بد تلقی کرد.

منبع : smallbiztrends
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Um0ElvWL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه