جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

آمازون به منظور گسترش دامنه فعالیت های خود در دنیای خرده فروشی های فیزیکی، از برنامه های خود برای افتتاح یک فروشگاه مواد غذایی متفاوت در سال 2020 پرده برداشت.

به گزارش دیجیاتو، اوایل سال جاری میلادی گزارشاتی منتشر شدند که از برنامه های آمازون برای افتتاح فروشگاه های مواد غذایی ارزان قیمت به عنوان جانشینی برای فروشگاه های زنجیره ای هول فودز (Whole Foods) و آمازون گو (Amazon Go) خبر می دادند.

فروشگاه مواد غذایی آمازون

آمازون در پاسخ به سایت Engadget از افتتاح یک فروشگاه مواد غذایی در وودلند هیلز (منطقه ای در همسایگی شهر لس آنجلس) در سال 2020 خبر داد. این شرکت چهار موقعیت شغلی نیز برای این فروشگاه خود ارسال کرده و به طور مشخص به دنبال به خدمت گرفتن صندوقدار، کارمند پر کردن قفسه ها، مسئول کانترهای غذا و مدیر است. آمازون برای این فروشگاه محیطی به مساحت 3251 متر مربع را در منطقه وودلند هیلز اجاره کرده است.

فروشگاه مواد غذایی آمازون با فروشگاه های زنجیره ای هول فودز و آمازون گو متفاوت بوده و از تکنولوژی بدون صندوق فروشگاه های آمازون گو استفاده ای نمی کند. آمازون در این فروشگاه به رویکرد سنتی روی آورده است.

آمازون هنوز نامی برای فروشگاه مواد غذایی خود انتخاب نکرده و از افتتاح شعبه ها، اجناس فروشگاه و قیمت گذاری آنها اطلاعاتی منتشر نشده است.

وال استریت ژورنال ماه گذشته میلادی گزارش کرد که این کمپانی چند ده مغازه در شهر لس آنجلس، فیلادلفیا، شیکاگو، نیوجرسی و ایالت کنتیکت اجاره کرده و به دنبال افتتاح فروشگاه های بیشتر است. طبق این گزارش در فروشگاه های جدید آمازون غذاهای نیمه آماده و خوراکی هایی همچون نوشابه و بیسکوییت به فروش خواهند رسید.

آمازون در کنار افتتاح این فروشگاه و همچنین فروشگاه های آمازون گو و هول فودز، پیش از این با آمازون بوکس (Amazon Books) و Amazon 4-Star به دنیای خرده فروشی های فیزیکی وارد شده بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1pO0EnNx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه