جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

ثروتمندترین افراد جهان در سال 2019

4 سال پیش ( 1398/10/11 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : دن وسترن  

مهم ترین آمار موجود در زمینه کسب و کار پس از به پایان رسیدن هر سال، معرفی ثروتمندترین افراد جهان است. درواقع جدای از اهمیت بالای این دسته از آمارها، جذابیت آن در سطح جهانی بسیار بالا بوده و همین امر باعث شده است تا 25 فرد برتر را مورد بررسی قرار دهیم.

ثروتمندترین افراد جهان در سال 2019

1-جف بزوس

سن: 55 سال

ثروت: 107.8 میلیارد دلار

کشور: آمریکا

جف بزوس را باید فردی دانست که در سال گذشته موفق شد تا به سلطه بیل گیتس در فهرست ثروتمندترین افراد جهان پایان داده و امسال نیز با افتخار خود را تکرار کند. وی در سالی که گذشت از همسر خود جدا شد که هزینه این طلاق به حدی بالا بود که و با پولی که از طرف دادگاه دریافت کرد، به یک باره عنوان سومین زن ثروتمند جهان را به دست آورد، با این حال این اتفاق منجر به توقف سال درخشان جف بزوس همراه با برند خود آمازون نشد و این برند سودآوری فوق العاده ای را تجربه کرد. با توجه به طرح های جدید این شرکت، پیش بینی می شود که سال آینده نیز جف بزوس را در همین جایگاه مشاهده کنیم.

مطلب مرتبط: ثروتمندترین افراد جهان در سال 2019 به انتخاب مجله فوربس

2-بیل گیتس

سن: 64 سال 

ثروت: 105.3 میلیارد دلار

کشور: آمریکا

موسس برند مایکروسافت اگرچه چند سالی است که پست مدیریت را رها کرده است، با این حال هیچ چیز مانع از حضور او به عنوان رقیب اصلی جف بزوس نخواهد شد. وی امسال نیز عملکرد خیره کننده ای را داشته است. بدون شک سال آینده نیز وی حتما قادر به حفظ جایگاه خود خواهد بود.

3-برنارد آرنو

سن: 70 سال

ثروت: 94.7 میلیارد دلار

کشور: فرانسه

اگر به فهرست سال گذشته نگاهی بیندازید، متوجه این امر خواهید شد که این تاجر موفق فرانسوی که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل برند فیانسیر آگاش مشغول به فعالیت است، گام بسیار بزرگی را برداشته و جایگاه سال گذشته وارن بافت را تصاحب کرده است. همچنین مالکیت برند LVMH که از زیرمجموعه های آن می توان به برند لویی ویتون اشاره کرد، در کسب چنین موفقیتی تاثیر بسزایی را داشته است.

4-وارن بافت

سن: 89 سال

ثروت: 81.9 میلیارد دلار

کشور: آمریکا

موفق ترین سرمایه گذار قرن و مسن ترین فرد فهرست ما کسی نیست جز وارن بافت. موسس برند برکشایر هاتاوی در سالی که گذشت نتوانست پیشرفتی را داشته باشد، با این حال با توجه به سن بسیار بالای او، پیش بینی می شود که این روند نزولی در سال آینده، شدت بیشتری را پیدا کند.

5-آمانسیو اورتگا

سن: 83 سال

ثروت: 68.7 میلیارد دلار

کشور: اسپانیا

پادشاه مد جهان در سال 2019 عملکرد کاملا درخشانی را داشته و موفق شده است تا رقبایی نظیر مارک زاکربرگ و کارلوس سلیم را پشت سر بگذارد، با این حال پیش بینی ها در رابطه با جایگاه او در سال آینده بسیار متفاوت است. درواقع موسس برند ایندیتکس و مالک برندهای مطرحی در زمینه مد نظیر زارا، با توجه به سنی که دارد بعید به نظر می رسد که در سال آینده بتواند جایگاه فعلی خود را تکرار کند. همچنین توجه داشته باشید که بیشترین میزان رشد ثروت برای مدیران برندهای فعال در زمینه تکنولوژی است و چینی ها با سرعتی فوق العاده در حال تصاحب آمارها هستند. به همین خاطر این موارد می تواند حتی مطرح ترین فرد در زمینه مد جهان را نیز با مشکل مواجه سازد.

6-لری الیسون

سن: 75 سال

ثروت: 66 میلیارد دلار

کشور: آمریکا

بیشترین میزان پیشرفت را باید متعلق به موسس برند اوراکل دانست. وی در سال گذشته در جایگاه دهم فهرست ثروتمندترین افراد قرار داشت و امسال عملکردی فراتر از حد تصور را به ثبت رسانده است. به همین خاطر نیز پیش بینی می شود که سال آینده، با توجه به این امر که نزدیک ترین تعقیب کننده او مارک زاکربرگ این روزها با مشکلات متعددی مواجه است و رقبای او در رده های بالاتر کاملا مسن محسوب می-شوند، به همین خاطر در سال آینده نیز باید بالاترین میزان رشد را باز هم برای او به ثبت رساند.

7-مارک زاکربرگ

سن: 35 سال

ثروت: 65.8 میلیارد دلار

کشور: آمریکا

اگرچه سال 2019 برای موسس فیس بوک و مالک برندهایی نظیر اینستاگرام و واتس اپ تقریبا فاجعه بار سپری شد، با این حال با توجه به اختلاف سنی بسیار بالای او با سایرین، پیش بینی ها برای 10 سال آینده، رسیدن وی به جایگاه ثروتمندترین فرد جهان است. با این حال در حال حاضر اگر وی موفق نشود تا اوضاع را بهبود بخشد، حتی ممکن است در سال آینده نامی از او در بین 10 فرد نخست یافت نشود.

8-کارلوس سلیم هلو

سن: 79 سال

ثروت: 57.6 میلیارد دلار

کشور: مکزیک

باور این امر کمی سخت است فردی را که برای مدت چهار سال(2010 تا 2014) موفق شده بود به سلطه بیل گیتس پایان دهد، در انتهای لیست خود مشاهده کنیم. درواقع این روزها اوضاع برای مالک برندهایی نظیر تلمکس درخشان پیش نمی رود. همین امر نیز باعث شده است، وی کاملا رقابت پنج نفر اصلی را از دست بدهد. به نسبت سال گذشته وی سقوط سه پله ای را داشته و همین امر پیش بینی ها برای سال آینده را کاملا ناامیدانه کرده است.

9-لری پیچ

سن: 45 سال

ثروت: 56.2 میلیارد دلار

کشور: آمریکا

بدون شک گوگل سال گذشته را بسیار درخشان به پایان رساند. همین امر نیز باعث شده است تا لری پیچ رشد قابل توجهی را داشته باشد. سن مناسب در کنار طرح های جسورانه گوگل برای سال آینده باعث شده است تا نام او را به عنوان کاندیدای جدی برای رده های بالاتر محسوب کنیم.

مطلب مرتبط: راز موفقیت 9 نفر از ثروتمندترین کارآفرینان جهان

10-فرانسوا بنتاکور می یر

سن: 66 سال

ثروت: 54.6میلیارد دلار

کشور: فرانسه

ثروتمندترین زن جهان در سال گذشته عملکرد خوبی را داشته و این امر باعث شده است تا در مقایسه با سال قبل، نام او در بین 10 فرد اصلی قرار گیرد. وی فرزند لیلیان بنتانکور موسس برند لورئال(تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی) است که در حال حاضر مدیریت آن را برعهده دارد. پیش بینی می شود که در سال آینده در کنار تداوم رشد وی، شاهد تعداد بیشتری از زنان در این فهرست باشیم.

سایر افراد حاضر در این لیست عبارتند از: سرگی برین(51.2 میلیارد دلار)، جیم والتون(53 میلیارد دلار)، آلیس والتون(52.7 میلیارد دلار)، رابسون والتون(52.6 میلیارد دلار)، موکش آمبانی(51.4 میلیارد دلار)، استو بالمر(51.3 میلیارد دلار)، مایکل بلومبرگ(49.4 میلیارد دلار)، چالز کوک(42.2 میلیارد دلار)، دیوید تاموسن(37.3 میلیارد دلار)، ما هواتنگ(37.2 میلیارد دلار)، جک ما(37.1 میلیارد دلار)، فیل نایت(37 میلیارد دلار)، شلدون ادلسون(34.9 میلیادر دلار)، مک کنزی بزوس(34 میلیارد دلار).

منبع : wealthygorilla
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gtjhBiOy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه