جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

پردرآمدترین فوتبالیست های جهان در سال 2020

3 سال پیش ( 1399/3/18 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : جاش لاولس  

اگر ویروس کرونا مانع ادامه لیگ ها نمی شد، اکنون مشغول پیگیری اخبار نقل و انتقالات بودیم، با این حال این مسئله باعث نمی شود که به مانند سنت هر ساله، پردرآمدترین فوتبالیست های جهان را که امسال تغییرات جالبی را داشته است، منتشر نکنیم نکته جالب در رابطه با فهرست امسال، قرار گرفتن راجر فدرر به عنوان پردرآمدترین ورزشکار سال است که از این حیث، کریستیانو رونالدو در جایگاه دوم قرار می گیرد. با توجه به این امر که از بین 5 لیگ برتر جهان، تنها فرانسه بازی ها را نیمه کاره رها کرده و پاری سن ژرمن را به عنوان قهرمان معرفی کرده است به همین خاطر این احتمال وجود دارد که درآمد بازیکن ها، تغییراتی را داشته باشد. در ادامه به بررسی 10 مورد از پردرآمدترین های امسال خواهیم پرداخت.

1-کریستیانو رونالدو

درآمد: 105 میلیون دلار

اگرچه لیونل مسی بالاترین میزان دستمزد را در مقایسه با سایر بازیکن ها دریافت می-کند، با این حال امسال این بازیکن پرتغالی در زمینه تبلیغات، حضوری فعال تر داشته و کاهش دستمزد بازیکن های بارسلونا به خاطر ویروس کرونا، یکی دیگر از دلایلی محسوب می شود که باعث قرار گرفتن کریستیانو در فهرست نخست امسال باشد. سال گذشته برای وی و تیم یوونتوس تنها با قهرمانی لیگ همراه بود و باید دید که پس از سرگیری مسابقات، چه تعداد جام را می تواند به دست آورد. درواقع برای قرار گرفتن در جایگاه نخست فهرست سال بعد، وی شانس کمی را در مقایسه با لیونل مسی داشته و برای این منظور باید منتظر پاداش جام ها و عملکرد وی در زمینه تبلیغات باشیم. درواقع با توجه به این امر که قرارداد وی به پایان نرسیده است، احتمال تمدید قرارداد و افزایش درآمد وی در سال آینده، بسیار کم خواهد بود.

مطلب مرتبط: پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان چگونه ثروتمند شدند؟

2-لیونل مسی

درآمد: 104 میلیون دلار

سال گذشته اگرچه تیم بارسلونا برای چندمین سال متمادی از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان باز ماند و کار وی تنها با یک جام به پایان رسید، با این حال از نظر جوایز فردی، سال بسیار خوبی برای این نابغه آرژانتینی بود. وی موفق شد تا تعداد توپ طلا خود را به شش عدد رسانده و از این جهت، یک رکورد را به ثبت برساند. همچنین کسب عنوان آقای گل لیگ، از دیگر افتخارات کسب شده محسوب می-شود، با این حال وی هنوز هم از نظر تبلیغات، به مانند رقیب پرتغالی خود فعال نبوده و ممکن است برای فصل آینده، وی به دنبال تقویت این بخش از درآمد خود باشد. همچنین با توجه به اخبار منتشرشده، احتمال تمدید قرارداد برای سال آینده وجود دارد. به همین خاطر پیش بینی ها حاکی از آن است که حتی لیونل مسی می تواند سال آینده در صورت تداوم عملکرد خوب خود و کسب جام، عنوان نخست پردرآمدترین ورزشکار سال را به دست آورد.

3-نیمار

درآمد: 95.5 میلیون دلار

اگرچه امسال برای نیمار چیزی شبیه به یک فاجعه رقم خورد و بسیاری از بازی ها را به علت مصدومیت از دست داده است، با این حال لیگ این کشور با قهرمانی تیم او به پایان رسیده و با حذف دورتموند، اکنون شانس خوبی برای این تیم جهت فتح لیگ قهرمانان به دست آمده است. این امر در حالی است که سایر تیم ها به غیر از اتلتیکومادرید به علت ویروس کرونا، بازی برگشت یک هشتم نهایی خود را برگزار نکرده اند. همچنین با توجه به حذف لیورپول به عنوان مدافع قهرمانی، اکنون شانس سایر تیم ها بسیار زیاد است. اگرچه شکستن رکورد نقل و انتقالات با 222 میلیون و درآمد بالا در کنار حضور بسیار خوب در زمینه تبلیغات، باعث شده است تا وی بتواند با جایگاه سوم پردرآمدترین ها قرار گیرد، با این حال برای کسب جایگاه بالاتر، نیاز به کسب جام بیشتر در کنار موفقیت های فردی، کاملا الزامی خواهد بود، با این حال پیش بینی ها حاکی از آن است که وی به راحتی قادر خواهد بود تا این عنوان را برای سال آینده نیز حفظ کند.

4-محمد صلاح

درآمد: 35.1 میلیون دلار

هیچ فهرستی از پردآمدترین ها بدون نماینده از تیم فوق العاده یورگن کلوپ، کامل نخواهد بود. سال گذشته برای لیورپول رویایی سپری شد و آنها پس از ناکامی در فینال دو سال قبل، موفق شدند تا جام لیگ قهرمانان را به دست آورند، با این حال آنها لیگ را برای سومین سال متوالی، به پپ گواردیولا واگذار کردند. این مسئله در امسال جبران شده و آنها با اختلافی فاحش، رسما قهرمان این دوره مسابقات لیگ انگلستان محسوب می شود. این امر در حالی است که از نخستین مرحله حرفه ای لیگ قهرمانان، نتیجه را به اتلتیکومادرید واگذار کردند. در این رابطه محمد صلاح عنوان فردی خاصی نظیر آقای گلی را نیز به دست نیاورده و حضور چندانی در عرصه تبلیغات ندارد. همچنین پایین تر بودن فاحش درآمد سالانه از باشگاه، باعث شده است تا وی با اختلافی بیش از 60 میلیون با نفر سوم قرار گیرد. با توجه به این امر که از قرارداد وی تنها یک سال باقی مانده است، در صورتی که تمدید قرارداد با رقم به مراتب بالاتری انجام شود و وی در زمینه تبلیغات حضوری فعال تر را داشته باشد، می تواند اختلاف موجود را تا حد زیادی کاهش دهد.

5-کیلیان امباپه

درآمد: 33.8 میلیون دلار

دیگر بازیکن تیم متمول فرانسوی که پس از نیمار رکورددار بالاترین مبلغ خرید است، در سن 21 سالگی موفق شده است تا با درخشش خود، فرانسه را به قهرمانی جام جهانی برساند. این امر افتخاری است که حتی مسی و رونالدو نیز هنوز موفق به کسب آن نشده اند. به همین خاطر از وی به عنوان شانس نخست کسب توپ طلا پس از پایان سلطه مسی و رونالدو یاد می شود. وی در امسال موفق شده است تا عنوان بهترین گلزن لیگ را به دست آورد، با این حال اختلاف درآمدی وی با هم تیمی خود نیمار بسیار بالا بوده و باید دید که وی برای این موضوع چه برنامه ای را خواهد داشت. درواقع علی رغم تمامی امتیازها، وی حضور بسیار ضعیفی در زمینه تبلیغات دارد.

مطلب مرتبط: فوتبالیست‌های پولدار

6-آندرس اینیستا

درآمد: 29.6 میلیون دلار

به عقیده بسیاری از کارشناس ها، اینیستا بهترین هافبک تاریخ محسوب می شود. وی زننده گل قهرمانی اسپانیا در جام جهانی بوده و با این تیم برنده چند دوره لیگ اروپا نیز شده است. در طلایی ترین روزهای بارسلونا نیز وی حضوری فعال داشته و با این تیم موفقیت های زیادی را به دست آورده است. وی اکنون 36 سال سن داشته و در سال های پایانی فوتبال خود به سر می برد. وی در سال 2018 به تیم ژاپنی ویسل کوپه پیوست که باعث شد تا درآمد بالایی را بتواند به دست آورد، با این حال احتمال دارد که وی همین امسال، به صورت کامل بازنشسته شود. به همین خاطر نمی توان نسبت به جایگاه وی در فهرست سال آینده، نظر قطعی داشت.

سایر بازیکن های موجود در این فهرست عبارتند از: مسوت اوزیل(28.7 میلیون دلار)، پل پوگبا( 28.5 میلیون دلار)، اسکار(27.5 میلیون دلار) و آنتوان گریزمان(26.7 میلیون دلار)

منبع : sportbible
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/F8dBEvZ1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه