جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

پول سازترین بازیگران مرد جهان در سال 2019

4 سال پیش ( 1398/10/6 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : تراویس کلارک   پدیدآورنده : پول  

سینما یکی از صنعت های بسیار مهم جهان محسوب می شود که برای تمامی افراد جهان جذابیت بالایی را به همراه دارد. برای مثال ممکن است فردی برای یک سال محصولی از صنایع دیگر را خریداری نکند، با این حال این امر برای فیلم ها کاملا متفاوت بوده و وجود ژانرهای مختلف باعث می شود تا تفاوت های سنی، جنسی و حتی فرهنگی از میان رفته و همه افراد جهان مشتریان آن محسوب شوند. با نزدیک شدن به پایان سال، بدون شک یکی از آمارهای جذاب برای افراد مختلف، میزان درآمد کسب شده توسط بازیگران در طول یک سال است. این امر برای برندها در راستای عقد قرارداد تبلیغاتی با بازیگران نیز بسیار مهم است. در همین راستا به بررسی 10 بازیگر پول ساز در سال 2019 خواهیم پرداخت.

پول سازترین بازیگران مرد جهان در سال 2019

1-دواین جانسون

سن: 47 سال

میزان درآمد: 89.4 میلیون دلار

قهرمان سابق مسابقات کشتی کج که با لقب صخره وارد دنیای سینما شده، در سه سال گذشته همواره در بین یکی از سه گزینه اصلی پردرآمدترین بازیگران سال قرار داشته است. وی امسال در سه فیلم پرفروش به نام های هابز و شاو، جومانجی: مرحله بعدی و مبارزه با خانواده ام به ایفای نقش پرداخت که درآمد 89.4 میلیون دلاری را برای او به همراه داشته است. با توجه به لیست فیلم های در انتشار اکران او در سال 2020، پیش بینی ها حاکی از آن است که سال آینده نیز او را در صدر فهرست خواهد بود. درواقع ژانر اکشن و کمدی از جمله پرطرفدارترین ها محسوب می شوند که او به خوبی از پس نقش های آن برآمده است.

مطلب مرتبط: 10 بازیگر مرد پردرآمد در سال 2018

2-کریس همسورث

سن: 36 سال

میزان درآمد: 76.4 میلیون دلار

حضور در پرفروش ترین فیلم سال(انتقام جویان: پایان بازی) به تنهایی کافی است تا این بازیگر استرالیایی را یکی از گزینه های اصلی بدانیم. وی در سال 2019 به غیر از سری جدید انتقام جویان، در دو فیلم دیگر به نام های مردان سیاه پوش4 و ریبوت جی و باب ساکت حضور داشته است که چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

3-رابرت دوانی جونیرو

سن: 54

میزان درآمد: 66 میلیون دلار

به مانند کریس همسورث، این بازیگر نیز در سری جدید مجموعه فیلم های انتقام جویان حضور داشته است که درآمد بسیار بالایی را برای او به همراه داشته است. درواقع در بین تمامی ستارگان حاضر در این فیلم، او بالاترین دستمزد را دریافت کرده است، با این حال وی اگرچه تعداد فیلم های زیادی را برای سال آینده دارد، اما امسال را با همین یک فیلم به پایان رسانده است.

4-آکشی کومار

سن: 52 سال

میزان درآمد: 65 میلیون دلار

با توجه به آمار میزان تولید فیلم، سینمای هند را باید پس از هالیوود به حساب آورد. بالیوود در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده که این مسئله بر روی دستمزد بازیگران آن نیز تاثیر زیادی را داشته است. با نگاهی به تعداد بازیگران هندی 50 بازیگر پردرآمد سال، متوجه حضور تعداد زیادی بازیگر هندی خواهید شد که اکثر آنها تنها در سینمای کشور خود به فعالیت پرداخته اند. وی امسال در چهار فیلم هندی با نام های عملیات مریخ، خانه شلوغ4، زعفرانی و اخبار خوب حضور داشت که با موفقیت در گیشه همراه بوده است.

5- جکی چان

سن: 65 سال

میزان درآمد: 58 میلیون دلار

اگرچه 65 سال را باید سنی بسیار بالا خصوصا برای حضور در فیلم های اکشن به حساب آورد، با این حال جکی چان یک استثنا محسوب می شود. درواقع چشمان همه ما عادت کرده است که هر سال او را در این فهرست مشاهده کنیم. در کارنامه امسال او چهار فیلم کوهنوردان، شوالیه سایه ها، سفر به چین: راز ماسک آهنی و پروژه ایکس به چشم می خورد. حال سوالی که مطرح است این است که وی تا چه سنی می تواند عضو ثابت فهرست 10 بازیگر پردرآمد سال بماند؟

6-بردلی کوپر

سن: 44 سال

میزان درآمد: 57 میلیون دلار

بردلی کوپر امسال تنها به بازیگری بسنده نکرده و در فیلم تولد یک ستاره، همزمان به عنوان بازیگر و کارگردان فعالیت داشته است که با استقبال بی نظیری از سوی مردم و منتقدان مواجه شد. همچنین در سری جدید انتقام جویان، به عنوان دوبلور شخصیت راکت راکون نیز حضور داشت و یکی از دستیاران کارگردان فیلم تحسین شده جوکر نیز بوده است. همه این موارد باعث شده است تا وی با اختلافی ناچیز با جکی چان، در رتبه ششم قرار گیرد.

7-آدام سندلر

سن: 53 سال

میزان درآمد: 56 میلیون

حضور محبوب ترین کمدین حال حاضر جهان حتی در یک فیلم نیز می تواند به راحتی او را به یکی از پردرآمدترین بازیگران سال تبدیل کند. وی در دو فیلم به نام های راز جنایت و جواهرات بریده نشده در سال 2019 به ایفای نقش پرداخته است.

8-کریس ایوانز

سن: 38 سال

میزان درآمد: 43.5 میلیون دلار

با توجه به پرطرفدار بودن سری فیلم های انتقام جویان، حضور تعداد زیادی از بازیگران این فیلم در فهرست ده تایی ما، اصلا جای تعجب ندارد. وی امسال در دو فیلم دیگر به نام های چاقوکشی و تفرجگاه دریای سرخ و یک مستند به نام ابرسگ ها حضور داشته است.

مطلب مرتبط: پردرآمدترین های هالیوود؛ از بازیگر تا دستیار شخصی

9-پل راد

سن: 50 سال

میزان درآمد: 41 میلیون دلار

آخرین بازیگر سری فیلم های انتقام جویان حاضر در لیست که نقش مرد مورچه ای را ایفا کرده است. امسال تنها در یک فیلم دیگر به نام میان دو سرخس نیز حضور داشته است.

10-ویل اسمیت

سن: 51 سال

میزان درآمد: 35 میلیون دلار

وی امسال در دو فیلم علاء الدین و مرد ماه جوزا حضور داشته که با فروش بسیار خوبی همراه بوده است. همچنین صداگذاری در انیمیشن جاسوسان نامحسوس آخرین فعالیت او در سال 2019 محسوب می شود.

منبع : businessinsider
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FB9aWh3e
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه