عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران با تاکید بر اینکه با متهمان اسیدپاشی با قاطعیت و اشد مجازات برخورد می‌کنیم، گفت: همه عاملان حوادث اسیدپاشی به جز حادثه اصفهان دستگیر شده‌اند.جعفری دولت آبادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به ایرنا مبنی بر اینکه آیا اسیدپاشی جرم محسوب می‌شود و چه برخوردی با عامل یا عاملان خواهید داشت، افزود: صراحتا اعلام می‌کنم اسیدپاشی جرم است و برخورد با این جرم و مجرمان آن قطعی خواهد بود.پرونده‌های اسیدپاشی در دادسرای جنایی در حال رسیدگی است و به طور جدی به این پرونده‌ها خواهیم پرداخت.تعداد حوادث اسیدپاشی که در تهران رخ داده است نگران‌کننده نیست و مردم مطمئن باشند اقدامات لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.حادثه اخیر تهران نیز در حال بررسی است و با اشد مجازات با متهمان برخورد خواهد شد.

کاریکاتور «بزرگمهر حسین پور» درباره اسیدپاشی

آخرین حادثه اسیدپاشی تهران پنج شنبه شب در خیابان هفت چنار اتفاق افتاد که اسیدپاشی روی راننده یک وانت بار از سوی دو راکب موتورسوار صورت گرفته بود.دادستان تهران همچنین در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت مهدیه گلرو گفت: جرم وی امنیتی است و در این باره اظهار نظر نمی‌کنم.