یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

ورود برند‌ها و شرکت‌های مختلف در بازار، یک فضای رقابتی را به وجود آورده که در آن برند‌ها از روش‌های مختلفی برای تبلیغات استفاده می‌کنند. روش‌های مختلفی در تبلیغات وجود دارد؛ بعضی از شرکت‌ها از رسانه‌ها، بیلبوردهای‌ شهری، کاتالوگ و بروشور و… برای معرفی محصول و خدمات خود استفاده می‌کنند اما یکی از روش‌هایی که به‌صورت حضوری در آن تبلیغات و معرفی محصول اتفاق می‌افتد، سمپلینگ است. سمپلینگ ارائه نمونه کالا به مشتریان و عموم افرادی است که در محل استقرار سمپلینگ قرار دارند. با استفاده از سمپلینگ می‌توان محصول را معرفی و شناخت دقیقی از آن به مشتریان عرضه کرد. در سمپلینگ یک سمپلر (کسی که کار سمپلینگ را انجام می‌دهد) در یک مکان مشخص مستقر می‌شود و مشتریان را به تست نمونه‌ای از محصول دعوت می‌کند و در مورد آن محصول توضیحاتی را به مشتری می‌دهد. در این میان مشتریانی هم که قبلا از این محصول استفاده کردند اگر انتقاد یا پیشنهادی به محصول داشته باشند، می‌توانند به سمپلرها منتقل کنند.

34657687697097

بعضی از شرکت‌ها به این دلیل که محصول جدیدی به مشتریان عرضه می‌کنند، اقدام به سمپلینگ می‌کنند تا مشتریان بهتر با محصولات آشنا شوند و بتوانند محصولات را تست کنند و اطلاعات لازم را درباره محصول دریافت کنند. در تیم سمپلینگ نیروهای جوان با روابط عمومی بالا آموزش می‌بینند و نسبت به محصول یا خدمات شرکت آگاهی و تسلط خوبی دارند چون ممکن است مشتریان درباره محصول سوالات اساسی بپرسند و اگر سمپلر‌ها نتوانند به سوالات مشتریان جواب دهند، دل‌زدگی بین مشتریان ایجاد می‌کند.

سمپلینگ یکی از شیوه‌های پرطرفدار در میان تولیدکنندگان آب میوه در ایران است. در همین راستا مدتی است شرکت‌ سن‌ایچ هم اقداماتی را در حوزه سمپلینگ ساماندهی کرده و سمپلینگ را از طریق تیمی که در محل‌های مختلف از شهر حضور دارند انجام می‌دهد. نکته‌ای که این اقدام را از سایر اقدامات مشابه فعالان این عرصه متمایز می‌کند، طراحی کوله‌پشتی‌هایی خاص به شکل آب میوه‌های خانواده سن ایچ و با طرح بسته‌بندی موجود در بازار البته با ابعادی بزرگ‌تر است. در این رویداد نمایندگان این شرکت با لباس‌های خاص‌شان به مشتریان یک لیوان آب‌میوه برای چشیدن عرضه می‌کنند.

امید ب، یکی از سمپلرهای سن ایچ در گفت‌و‌گو با «فرصت امروز» می‌گوید: با توجه به این موضوع که تبلیغات حرف اول را در مسئله فروش می‌زند، ما هم اقداماتی را در حوزه سمپلینگ انجام می‌دهیم تا مشتریان گذری را به محصولات شرکت جذب کنیم. برای جلب توجه بیشتر مشتریان کوله‌پشتی‌هایی را به شکل آب میوه‌های خانواده سن‌‌ایچ در ابعاد بزرگ طراحی کرده‌ایم و آنها را به دوش می‌اندازیم. این مخزن‌های 12 لیتری را با آب‌میوه‌های سن‌ایچ پر می‌کنیم و با استفاده از این مخزن‌ها لیوان‌ها را با آبمیوه پرکرده و برای تست آبمیوه به مشتری ارائه می‌کنیم.

این سمپلر با اشاره به اینکه انتخاب این کوله‌پشتی‌ها در جلب توجه عابران بسیار مفید واقع شده، تاکید می‌کند که اقدام سمپلینگ سن ایچ فقط در راستای آشناسازی مخاطبان با محصولات این شرکت و وفادارسازی آنها طراحی شده و در مکان‌هایی که سمپلینگ در آن اجرا می‌شود، هیچ‌گونه فروش آب‌میوه صورت نمی‌گیرد و فقط آبمیوه به‌عنوان تست در اختیار مشتری قرار داده می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ox6r9Gvj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه