چهارشنبه, ۳ دی(۱۰) ۱۴۰۴ / Wed, 24 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

ساعت هوشمند كه در گذشته توسط منتقدان به سخره گرفته می‌شد، حالا دیگر به‌عنوان یك كالای خاص، ارزشی منحصر به فرد نزد مشتریان و بازاریابان یافته است. كاربران ساعت‌های هوشمند به‌زودی قادر به خرید كالا‌های مورد نیاز، بررسی مداوم شاخص‌های سلامتی و دسترسی همیشگی به اخبار و پیغام‌ها، حتی بدون بر دست بستن ساعت خواهند بود. از نظر بازاریابان، به لطف یكسری داده‌های رفتاری كه دیگر كانال‌ها امكان جمع‌آوری آنها را ندارند، این ابزار‌ها علاوه بر جذب افراد تركیبی از كانال‌های اطلاعاتی مختلف را در اختیار آنها می‌گذارند.

77درصد از صاحبان ساعت‌های هوشمند و مشتاقان این پدیده فكر می‌كنند كه دریافت اطلاعات شخصی در فروشگاه‌ها مفید خواهد بود. خرده فروشان نیز پیش از این با اطلاع از منطقه محل سكونت افراد تجربه ارائه كوپن‌های مختلف یا ترویج خرید لحظه‌ای حین عبور یك كاربر ساعت هوشمند از كنار یك نمایشگر ویژه را داشتند اما در حالی كه اطلاعات لحظه‌ای می‌تواند پیشنهاد‌های مناسبی را برای خرید مطرح كند، این نوع ارتباط حالا دیگر از همیشه مهم‌تر خواهد بود. اغلب اوقات مقاومت در برابر این محرك (برای مثال خرید پیتزا) بیش از حد سخت و مشكل است.

متناوبا آن دسته از برند‌هایی كه با استفاده از اطلاعات به دست آمده از ساعت‌های هوشمند به میزان تاثیرگذاری هر گونه محصول یا اقدام خاصی روی افراد مختلف پی‌می‌برند، قادر به ایفای نقشی مستقیم و موثر در دیگر كانال‌ها نیز هستند. به‌عنوان نمونه، یك برند می‌داند كه عادات خواب و ورزش مشتریانش می‌تواند در زمان‌بندی و محتوای پیامش تغییر ایجاد كند. یك خرده‌فروش پوشاك شاید با بررسی ایمیل‌ها یا آگهی‌های تبلیغاتی مختلف موبایل به نتیجه دلخواه خود برسد.

سپس حتی بدون بهره‌برداری از وضعیت سلامتی یا موقعیت مكانی افراد، بازاریابان با مطالعه پیام‌های مختلف از نحوه رفتار و فعالیت كاربر، درس‌های ارزشمندی را فرا‌می‌گیرند.از آن جا كه هیچ جایی برای ارتكاب اشتباه در یك نمایشگر كوچك ساعت هوشمند وجود ندارد، استفاده از سبك‌های جدید ارسال پیام احتمالا با تاثیرگذاری نامنظم در دیگر كانال‌ها به ارائه پیشنهاد‌های مختصر‌تر و مفید‌تر منجر می‌شود.

در شرایطی كه گوشی‌های موبایل از توجه ما به محیط اطراف می‌كاهند، احتمالا ساعت‌های هوشمند با اثر جانبی مثبت خود بازاریابان را وادار به ارسالی پیامی مستقیم‌تر و خلاقانه‌تر از طریق سایر كانال‌های موجود خواهند كرد. بنا بر پیش‌بینی شركت تحقیقاتــی«IHSTechnology»، صد میلیون دستگاه ساعت هوشمند تا سال 2020 میلادی به فروش می‌رسند. بودجه تبلیغاتی مخصوص این كار نیز تا پایان دهه جاری نزدیك به 70‌میلیون دلار برآورد می‌شود.

هنوز سطح علاقه نسبت به گوشی‌های هوشمند بالا است اما حین تبلیغ این ابزار، جمع‌آوری اطلاعات یا هر دو، بازاریابان باید در رابطه با این ظرفیت سرسختانه عمل كنند.حتی اگر مشتریانتان مصرانه تقاضای برگزاری یك كمپین ساعت هوشمند را مطرح می‌كنند، ساعت‌ها و دیگر ابزار‌های پوشیدنی باید در استراتژی چند كانالی شما لحاظ شوند. در حقیقت، هیچ كانالی به این اندازه نمی‌تواند چنین دركی غنی از داده را براساس سبك زندگی مشتریان شما به وجود آورد.

با وجود تردید برخی افراد درباره فرا‌ رسیدن زمان ادغام ساعت‌های هوشمند با یك كمپین چندكانالی، واقعیت این است كه بسیاری از بازاریابان حالا دیگر بر مبنای آن رفتار می‌كنند. دفعه بعد كه شما در حین شركت در یك جلسه تذكری روی ساعت هوشمندتان دریافت كردید، شاید این آگهی تبلیغاتی كوچك استراتژی چند كاناله خوب و مناسب همكار شما در همان جلسه باشد

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gOGI9vsH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
مالدیو؛ جزیره‌ای که هر مسافر آرزوی دیدنش را دارد Nu Quantum سری A با ۶۰ میلیون دلار؛ فشار برای تجاری سازی «خطایابی کوانتومی» بالا می رود قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۳ دی ۱۴۰۴ میلیاردر فرانسوی وارد Treasury Wine شد؛ بازار با جهش قیمت واکنش نشان داد رشد اقتصادی آمریکا در فصل سوم قوی تر شد؛ مصرف کننده هنوز موتور است قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۳ دی ۱۴۰۴ اویو دوباره به IPO نزدیک تر شد؛ مجوز سهام داران برای جذب ۷۴۲ میلیون دلار شاخص کل بازار بورس کانال ۴ میلیون را فتح کرد Motive Technologies برای IPO آمریکا پرونده داد؛ AI برای مدیریت ناوگان به بورس نزدیک می شود قیمت دلار بازار آزاد امروز چهارشنبه ۳ دی ۱۴۰۴ پترو ناس و CNOOC قرارداد LNG بستند؛ تثبیت مسیر فروش بلندمدت در بازار آسیا ServiceNow با خرید ۷.۷۵ میلیارد دلاری Armis، امنیت را به قلب «اتوماسیون سازمانی» می آورد قیمت طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۳ دی ۱۴۰۴v بی پی در آستانه فروش اکثریت «کاسترول»؛ چرخش پررنگ تر به سمت پول سازی و کاهش بدهی بازاریابی تجربی: وقتی برندها به جای تبلیغ خاطره می سازند
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیستمشاور دیجیتال مارکتینگ
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

toto

situs toto

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d