معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از شناسایی 390 نقطه حادثه‌خیز در سطح معابر و خیابان‌های پایتخت خبر داد. سرهنگ پرویز حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: برابر تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ، طرح شناسایی نقاط حادثه‌خیز در سطح معابر و خیابان‌های پایتخت در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا تمامی معابر، تقاطع‌ها و...که در طول یک سال گذشته چندین تصادف فوتی یا جرحی در آن رخ داده بود مورد بررسی قرار گرفتند.سرانجام در انجام ارزیابی‌ها 390 نقطه حادثه‌خیز در سطح معابر و تقاطع‌های پایتخت شناسایی شده و به شهرداری نیز این موضوعات اعلام شد تا آنان در اسرع وقت نسبت به ایمن‌سازی محل و رفع نواقص اقدام کنند.

معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه تا به حال از میان این 390 نقطه مشکل 183 نقطه مرتفع شده است، گفت: برای رفع مشکلات نقاط حادثه‌خیز دیگر نیز اقداماتی در حال انجام است. حسینی با بیان اینکه این نقاط را با نصب بنر به شهروندان اعلام کرده‌ایم، گفت: تا زمانی که مشکل این نقاط حل نشود، این بنرها در جای خود خواهد ماند تا شهروندان هنگام عبور از این قسمت‌ها احتیاط بیشتری داشته باشند.