جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا به نظر شما امكان استفاده از خلاقیت فردی و برگزاری یك نمایشگاه فقط در طول مدت 17 ساعت وجود دارد؟ پاسخ به این سوال تا وقتی منفی بود كه توشیبا از یك هنرمند برای انجام این اقدام آزمایشی دعوت كرد. توموكازو ماتسویاما یك هنرمند ژاپنی مشهور است كه عشق به پذیرش چالش‌های جدید در او موج می‌زند. به همین دلیل او این دعوت عجیب و غریب از سوی توشیبا را قبول كرد. با توجه به brief توشیبا استرالیا، در حالی ویندوز و Intel او را مامور خلق پنج اثر هنری با كمك لپ تاپ Z20t توشیبا كردند كه از ژاپن به مقصد سیدنی با هواپیما در سفر بود. ایده انجام این كار عرضه آثار هنری این هنرمند در موزه هنر‌های معاصر سیدنی معرفی شد.

توشیبا با هدف آزمایش محدودیت‌های تبلت لپ تاپ Portégé Z20T خود كه بدون نیاز به شارژ 17ساعت كار می‌كند، از آن ابزار اصلی خلق آثار هنری برای توموكازو ماتسویاما را ساخت. آژانس تبلیغاتی Clemenger BBDO تصمیم گرفت تا مستندی از این پروژه 17 ساعته را تهیه كند كه از فرآیند رسیدن یك فکر بكر به ذهن تا عكس‌های واقعی گرفته شده در خیابان توسط ماتسویاما به كمك دوربین لپ تاپ و مدت زمان كار روی آثار هنری حین سفر به سیدنی تا برگزاری نمایشگاه واقعی را شامل می‌شد.

این ویدئو به تمامی درباره كار سخت و نگرانی اولیه ماتسویاما درباره نمایشگاه است اما او قطعاً همه چیز را كامل و بی‌نقص تحویل می‌دهد. كاری كه معمولاً انجام آن برای او دو تا سه ماه و حتی تا یك سال زمان می‌برد، باید فقط در طول 17 ساعت صورت می‌گرفت. در تمام این مدت او فقط یك لپ‌تاپ با شارژی مشخص را در اختیار داشت كه البته سفر با هواپیما و آماده سازی مقدمات برگزاری یك نمایشگاه نیز بر مشكلات كار می‌افزود.

در مجموع، این كمپین به‌عنوان راهی برای تبلیغ عمر طولانی باتری Z20t توشیبا كه البته برای اثبات كارایی آن ضروری است، راه‌اندازی شد. توشیبا از نتایج برند راضی بود، زیرا فراتر از موفقیتی كه پیش‌بینی می‌شد، اظهارنظر‌های بسیار مثبت و پوشش رسانه‌های متعدد در سرتاسر جهان نیز بر این پیروزی صحه گذاشت. این كمپین ثابت می‌كند كه چگونه یك برند قابلیت تبلیغ ویژگی خاص یك محصول به سبكی ظریف و پیچیده و در عین حال مدیریت امور با اتخاذ رویكردی منحصر به فرد و در نتیجه جذب مخاطبان را به دست می‌آورد.

در كمپین فوق در قالب یك كاربر، استفاده از یك محصول در زندگی واقعی، آزمایش محدودیت‌های آن و كسب تجربه كار با قابلیت‌هایش مورد توجه قرار می‌گیرد. این همان چیزی است كه راه اندازی یك كمپین مفید را برای یك برند رقم می‌زند. در ادامه مشخص شد كه چگونه بازاریابی دهان به دهان در این زمینه مؤثر واقع می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DYFtdpBN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه