پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی گجت‌ های دوست داشتنی سال 2016

7 سال پیش ( 1395/3/8 )
پدیدآورنده : رویا پاک سرشت  

این روزها بازار گجت‌ها بسیار داغ است و هر روز تعداد زیادی از گجت‌های جدید با کاربردهایی ساده و مفید به بازار محصولات تکنولوژیک ارائه می‌شود. تنوع و تعداد بالای این گجت‌ها انتخاب را برای خریداران بسیار دشوار می‌کند، اما مسئله مهم در انتخاب گجت‌ها بیش از گران قیمت بودن، کاربردی بودن آنهاست. در سطور زیر تعدادی از گجت‌های ساده، اما پر بازده را بررسی خواهیم کرد:

Thing Charger

خداحافظی با کابل‌های پر تعداد یکی از آرزوهای کاربران محصولات تکنولوژیک است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که از منظره شلوغ تعداد زیادی سیم و کابل در اطراف پریزهای برق خسته شده‌اید، می‌توانید ازThing Charger استفاده کنید.

محصولی که یک ایستگاه شارژ جمع‌و‌جور و زیباست و به‌طور همزمان انواع لوازم الکترونیک هوشمندتان را در سریع‌ترین زمان شارژ می‌کند. قیمت این گجت 40دلار است.

 Iris Lens System

تفاوتی ندارد که گوشی شما اندرویدی باشد یا از تبار IOS، اگر اهل عکاسی هستید و عادت دارید از هر تصویر و منظره‌ای عکس بگیرید، عکاسی با تلفن همراه‌تان را از طریق Iris Lens System امتحان کنید.

این لنز خلاقانه، کیفیت عکاسی و تنظیمات شما را بهبود بخشیده و تجربه عکسبرداری را به‌شدت لذت بخش خواهد کرد. قیمت این لنز منحصر به فرد، تنها 45 دلار است. قیمتی که برای علاقه‌مندان به عکاسی چندان بالا نخواهد بود.
 
The Perfect Bake

اگر اهل پخت و پز و آشپزی باشید یک گجت بی‌نظیر در انتظار شماست. برای استفاده از این گجت تنها کافی است از ظرف ویژه آشپزی هوشمند استفاده کرده و سپس مواد موردنیاز منطبق با دستور پخت ذکر شده را به شکل گام به گام به ظرف‌تان بیفزایید.

این ظرف هوشمند مجهز به سه تایمر ویژه  (برای پخت، مخلوط کردن و خنک شدن) است و در صورتی که نسبت به برنامه پیش فرض خطا داشته باشید شما را آگاه می‌سازد. به نظر می‌رسد استفاده از این گجت احتمال خوردن غذاهای شور و بی‌نمک، خام و سوخته را به حداقل می‌رساند. قیمت حدودی این ابزار شگفت انگیز 50 دلار است.
 
drift light

به خواب نرفتن در طول شب، آن هم در زمان‌هایی که بدن‌تان شدیدا به خواب نیاز دارد، یک کابوس ناراحت‌کننده است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به سختی به خواب می‌روند و عادت دارید از داروهای خواب آور استفاده کنید، تعجب خواهید کرد اگر بدانید با یک چراغ خواب هوشمند راحت‌تر از قرص خواب‌آور به خواب خواهید رفت.

این چراغ جالب که با نام تجاری drift light شناخته می‌شود، براساس ساعت زیستی بدن طراحی شده است. در حالت عادی، بدن انسان نسبت به کاهش تدریجی نور واکنش نشان می‌دهد. درواقع رابطه بین سطح ملاتونین بدن و میزان نور دریافتی از محیط بارها مطرح شده است.

این چراغ خواب به شکل آهسته و غیر‌محسوس در طول 37 دقیقه از شدت نور محیط می‌کاهد تا جایی که بدن، خود را برای خواب آماده می‌کند. شرکت سازنده علت انتخاب 37 دقیقه را، متوسط مدت زمان غروب آفتاب ذکر کرده که حدودا همین میزان است. قیمت 25 دلار برای یک خواب آرام چندان ناعادلانه به نظر نمی‌رسد.
 
Earhoox

گوش دادن به موسیقی یکی از تفریحاتی است که در بین بسیاری از مردم طرفدار دارد. برخی افراد به محض بیکار شدن با قرار دادن انواع هدفون‌ها در گوش خود تلاش می‌کنند تا ساعاتی را با موسیقی همراه شوند. اما گوش دادن همزمان به موسیقی و انجام امور روزمره و به‌ویژه کارهای پر تحرک اغلب با مشکل خارج شدن هدفون از گوش همراه می‌شود.

اگر شما چنین مشکلی دارید و از هدفون‌های شرکت اپل استفاده می‌کنید، می‌توانید با کمک گرفتن از Earhoox   10دلاری این مشکل را سر و سامان دهید. این محافظ هدفون که جنسی سیلیکونی دارد لذت گوش دادن به موسیقی را چندین برابر خواهد کرد.

 Spire

زندگی امروز پر از موقعیت‌های تنش زاست و بسیاری از افراد نیز برای مقابله با استرس و تنش‌های محیط پیرامون خود به انواع جلسات مشاوره، روانکاوی و حتی استفاده از داروهای ضد اضطراب پناه می‌برند، اگرچه تمامی این روش‌ها در جایگاه خود مفید و مؤثر هستند، اما Spire  نام گجتی است که در صورت احساس تنش و اضطراب با الگوهای مدیتیشن، برنامه‌های آموزش اصلاح تنفس و خروج از حالت بحرانی و تمرینات کوتاه‌مدت برای تمدد اعصاب فرد را یاری می‌کند تا به وضعیت نرمال برسد. قیمت این محصول 150 دلار اعلام شده است.

منبع : www.buzzfeed.com
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2bupFlrx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه